אשמח לייעוץ

קרינה 109

New member
אשמח לייעוץ

שלום לכל חברי הפורום, משוטטת כאן לאחרונה, קוראת את התשובות כאן ומתפעלת לגלות את הקשר המרתק בין גוף לנפש... בהחלט מעורר מחשבה הייתי רוצה להתייעץ איתכם בנוגע לכיוון המקצועי שלי. אני לא עובדת כבר זמן מה ( מודה שאני בררנית בבחירת העבודה הבאה שלי). בכל אופן בשבועות האחרונים ישנו משהו על הפרק. מקום מאוד יוקרתי שאני מאוד מאוד מעוניינת להכנס לשם. הגשתי מועמדות וזימנו אותי למיונים, מבחנים וכו'. מוכרחה לציין שהייתי מאוד מאושרת והתחלתי קצת להתכונן למבחנים עד שחליתי... כבר שבוע שחולה בשפעת, דלקת בגרון, קיבה עושה לי בעיות ועכשיו אני בטיפול אנטיביוטי שבכלל עושה בי שמות! אני סופר עצבנית כי זה בא לי ממש לא טוב, לא רוצה לדחות את המועד, גם כך מדובר בתהילכי מיון ארוכים יחסית, מאידך אני לא מתפקדת. מכל המצב הזה יוצא שאני פשוט כועסת על עצמי, כי וזה מה שמ פ ר י ע לי, זו לא הפעם הראשונה. במהלך חיי ( בת 32) כל פעם שיש איזשהוא מצב מעט מלחיץ/ מתח הגוף שלי פשוט קורס ומרגישה שהוא "הורס" לי תוכניות. תוהה למה? האם אני חלשה פיזית? נפשית? אגב, לפני שנה וחצי קבלתי את מחלת הנשיקה , שוב פעם בשל מצב נאכס בעבודה בשילוב פרידה מחבר. מה אתם אומרים, היש בכוחי לשנות את זה? ואם כן מה עלי לעשות? הייתי שמחה למסר כלשהו שייתן כיוון היכן הבעיה. המון תודה
 

ינוקא1

New member
היי לך קרינה

האמונה שלי היא שכל מה שקורה לנו אנחנו באיזשהו מקום מביאים על עצמינו. אם את מרגישה שאת כל הזמן שמה לעצמך רגל , זה משהו שצריך לטפל בו. ולטפל בו טיפול יסודי. יכול להיות פחד מהצלחה (שנובע מפחד מכשלון) , יכולים להיות רגשות אשמה , ויכולים להיות עוד דברים שגורמים למצב אותו את מתארת. בטיפול מסודר (בשיטות כמו ביואנרגיה \ קינסיולוגיה \ NLP ועוד) אפשר לעלות על הרגשות והמחשבות שמולידים את המצב הזה ולטפל בהם בצורה ישירה. נכון שכרגע אין לך עבודה ואני מאמין שאת לא במצב כלכלי מזהיר , בכל זאת חיוני שתטפלי בזה. הגוף שלנו מדבר איתנו פעם אחר פעם ולפעמים כשלא מקשיבים לו , אז הדרך היחידה שלו לדבר איתנו היא דרך זה שיש לנו שפעת. הרבה הצלחה בהכל !
 

קרינה 109

New member
תודה רבה לך ינוקא 1

לוקחת לתשומת לבי. לטווח הקצר תוכל לתת לי מסר מעט יותר קונקרטי לזמן הקרוב? משהו שעלי לדעת או לתת את הדעת עליו? כבר עכשיו... בשל המבחנים הקרבים.
 

ינוקא1

New member
ככה :

תאמיני בעצמך ובמה שאת מייצגת יש בך המון עדינות טוהר ויופי. אל תתביישי להיות מי שאת ואל תחששי מכל אדם כאילו הוא בא לקחת את מקומך. תנסי לראות איך את משתלבת בתוך מערכת שתתאים לך מבחינת זמנים , כי זה יכול להיות בעייתי בהמשך. בדקתי , וסיכויי ההצלחה שלך במבחנים הקרבים הם מצויינים. להשתדל לנשום כל יום נשימות עמוקות וארוכות ולהרגיע את המחשבה דרך זה. בהצלחה
 
הי קרינה, ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

יכול להיות שהמתח הנפשי מחליש אותך מבחינה חיסונית, דבר שגורם לתופעות הפיזיולוגיות שציינת. זה לא נדיר, שמתח נפשי מחליש את המערכת החיסונית והופך אנשים לפגיעים יותר בפני מחלות. לדעתי, קודם-כל, את צריכה להחליף את הכעס כלפי עצמך בחמלה כלפי עצמך. הכעס יוצר מעין מעגל סגור שפוגע בך עוד יותר. נסי להבין, שאת רק אנושית, וזה נורא קשה להיות אנושית, וטבעי להרגיש מתח או פחד, בעיקר בעולם תחרותי כמו זה שאנחנו חיות בו. חשוב שתגלי הבנה כלפי החולשות של עצמך (לכולנו יש חולשות, זה לא יוצא-דופן) ושתתייחסי אל עצמך בחמלה. במקביל, נסי לשחרר את המתחים באמצעות תחביב, פעילות גופנית, צחוק, מדיטציה, הרבה מנוחה ו/או כל דרך אחרת שנראית לך מתאימה. אם תרצי לעבוד על הנטיה הזו בצורה יותר יסודית, מומלץ שתפני למטפל/ת רוחני/ת-אנרגטי/ת לפי בחירתך -- זה בפירוש דבר שניתן להתגבר עליו. בינתיים, נסי לעזור לעצמך כמפורט לעיל.
 
למעלה