אשמח להסבר בגביע הטוטו ממי שבאמת

אשמח להסבר בגביע הטוטו ממי שבאמת

משחק בזה ומבין מה המינימום שצריך לנחש כדי לזכות?! אני יודע שהעדיפות היא לתיקו עם שערים אבל איך הולך כל העסק הזה? כמה זוכה למשל 5? ו6? ו7? הרי אני מניח שלא הרבה משתתפים במשחק הזה לכן הפרס מאוד נמוך אבל בכל זאת אף פעם לא זכיתי בזה כי אף פעם כמעט לא שיחקתי בזה אבל עדיין אני משאר ש6 או 7 אמור להניב סכום מכובד לא?! וכמה 5 יכול להביא? ו 4 מביא בכלל?! או שרק תיקו עם שערים מביא ב-4?! בקיצור כל דבר שאתםפ יודעים על הפרסים והניחושים בטוטו תיקו בבקשה תכתבו כאן אני מאוד רוצה לדעת אודה למי שיעזור בתודה "מנאייק צבאי"
 
הכותרת שלך מטעה זה אמור להיות טוטו

תיקו ולא גביע הטוטו...לגבי המשחק מתוך 30 ומשהו משחקים או יותר בערך אתה בוחר 7 משחקים שאתה חושב שיהיה בהם תיקו...לפי מה שאני יודע הפרס הראשון בערך 250 אלף וזה אם את התופס 7 תיקויים..לשאלתך אם אתה תופס 4 יש מצב שאתה מביא סכום זעיר ויש עדיפות על תיקו עם שערים נניח 2-2 עדיף על 0-0 לא יודע מזה נותן אם תפסתס 4 תיקויים של 0-0 יכול להיות נחמד במיוחד בליגה לאומית שנופלים שמה הרבה תיקויים..
 
תיקנתי את עצמי לגבי הכותרת אבל

אתה לא יודע בערך כמה מביא כל פרס?! כאילו כמה כל שבוע מביא מישהו שלוקח 7 מ7 או 6 או 5 והאם יש מצבים ש4 לא לוקח?! או ש4 תמיד מביא אבל משהו מאוד מאוד זעיר קיצר מי שבאמת יודע על סך הפרסים לגבי מספר הניחושים בבקשה שיכתוב כאן תודה
 
לא תמיד יש שבועות שיש 7 תיקו...

ובגלל שאין הרבה אנשים שממלאים בזה אז יש לך סיכוי גבוה לזכות פעם חשבתי שזה משתלם אבל בגלל שזה לא היה מובן הפסקתי..שוה 2.5 שקל פעם בשבוע..4 מביא סכום זעום ולפעמיים אין 7 תוצאות תיקו אז אתה מקבל הרבה..בקיצור תברר עם תחנות הווינר שאתה ממלא אם יש להם סבלנות להסביר לך או שתבדוק באתר של הטוטו את הזכיות..
 
תגיד 5 ניחושים מביאים זכייה?!

100 אחוז? או שיש סיכוי שגם 5 לא מביא בגלל ש4 מהתוצאות שתפסתי היה 0-0 אם כי לא היו ממש הרבה תוצאות תיקו במחזור הנוכחי רק כ-11-12 משהו כזה ורק 2 משחקים בתוצאה 2-2 ועוד כ-4 1-1 והשאר 0-0 וכמה זה בערך מביא? אם זה מביא בכלל?!
 
טוטו תיקו זה סלט גדול

קשה לדעת מה הניחושים הזוכים עד שהספורטוטו מפרסם אותם . יש תקטע שתיקו במחצית יש עדיפות , יש תקטע שמשחק שהוא ראשון יותר ברשימה של המשחקים יש עדיפות . תיקו עם גולים עדיפות . זה סרט המשחק הזה.. הזכיה זה תלוי אם מישהו הביא 7 או6 חמש זה פרס שלישי וחייב לזכות אם הפרס לא נמוך מידי לחלוקה .
 
טוטו תיקו, ההסבר המלא והמפורט:

מתוך 33 משחקים נבחרים 7 משחקים שהסתיימו בתיקו. העדיפות היא לתיקו שערים, ולכן אם 9 משחקים נסתיימו בתיקו, נבחרים שבעת המשחקים עם השערים קודם, ולאחר מכן המשחקים ללא השערים. אם משחקים 1,4,5,8,9,11,15 מסתיימים בתיקו 0:0, ומשחק 23 מסתיים בתיקו 1:1, שבעת המשחקים שיעניקו לך את הפרס הראשון הם 1,4,5,8,9,11,23. כלומר אם סימנת את משחק 15 בטופס שלך, בעצם לא ניחשת אותו, למרות שהוא הסתיים בתיקו, כי יש עדיפות קודם כל למשחק עם שערים, ואם יש שוויון בין שאר המשחקים, לוקחם קודם את המשחקים הראשונים לפי סדר הופעתם בטופס. במידה ויש פחות משבעה משחקים שנסתיימו בתיקו, בודקים באילו משחקים נסתיימה המחצית בתיקו רב-שערים, כך שלמרות שהמשחק עצמו לא הסתיים בתיקו, הוא עשוי להכלל בניחוש הנכון אם היה בו תיקו גבוה במחצית. תאורטית, יכול להיווצר מצב שבטופס בן 33 משחקים, 6 משחקים בלבד נסתיימו בתיקו, ומשחק אחד שנסתיים בתוצאה 2:6 נכלל גם הואבניחוש הנכון בגלל שבמחצית התוצאה הייתה 2:2. המלצתי היא לך לשחק על משחקים שמופיעים בתחילת הטופס, שכן אם יש תיקו 0:0 במשחק מס' 3 ותיקו נוסף במשחק מס' 13, ייבחר קודם הראשון מבין השניים. במשך עשרות מחזורים ניסיתי לסגור את רוב האפשרויות בין משחקים 1 ל-15 (כמעט חצי טופס), כך שאם המשחקים הראשונים יסתיימו בתיקו, יש סיכוי טוב שהם ייתפסו, אלא אם יהיה תיקו רב שערים במשחקים בסוף הטופס. כמעט תמיד, ואני אומר לך את זה באחריות, יש משחק אחד או יותר בסוף הטופס שמסתיים בתיקו רב שערים, וצריך יותר ממזל רגיל בשביל לתפוס דווקא את אותו משחק. לגבי הפרסים: תפסת 4 מתוך 7 משחקי התיקו שנבחרו ע"י המועצה ? קיבלת כמה שקלים. תפסת 5 ? זה לא יעשה אותך עשיר. אלי תקבל 100 ש"ח במקרה הטוב. תפסת 6 ? לא רע, אבל 2500 עד 5000 ש"ח בערך לא יחפו על ההחמצה שתרגיש. תפסת 7? לקחת פרס ראשון, כמה מאות אלפי שקלים (300 - 500 אלף, פלוס מינוס) אל תשכח שאם תפסת חצי מליון, גם ביבי נתניהו לוקח לך איזה 25 אחוז, כך שנשארת עם 375 אלף. לא רע, אבל בשביל לתפוס 7 משחקים מדוייקים, עדיף ללכת על לוטו, לא ?
 
נכון. זה אשכרה תנאים קשים מאוד.

הכי מרגיז זה שניחשת 7 משחקים שנגמרו בתיקו, אבל תפסת רק 5 כי היו עוד משחקים שנגמרו בתיקו עם יותר שערים.
 
תודה רבה לך!! עכשיו אני מבין הכל

כך שאם אני תופס בעצם 7 תיקו זה לא מבטיח לי כלום כי חלק מהתיקויים יכולים לא להיחשב?! וואי וואי איזה באסה איזה סיפור זה קיצר מה שתפסתי לדעתי בכלל לא יביא כי זה הכל 0-0 כמעט ומשחק 1 בסוף של הרשימה מה שתפסתי היה י-ם-הכח ראשון-ב"ש פ"ת-נצרת עלית סאותהפמטון-וולבס ווולפסבורג-דורטמונד הנה המשחקים שהסתיימו בתיקו במחזור הנוכחי 4 פ"ת-נצרת עלית 0-0 6 ראשון-ב"ש 0-0 7 אשקלון-ב"ש כוס אמא של כבדה דקה 95 1-1 8 רעננה-הרצליה 0-0 10-י-ם-הכח 0-0 14- וולפסבורג-דורטמונד 2-2 15-האנובר-הרטה 2-2 18-דואיסבורג-שטוטגארט 1-1 22-נוריץ' קובנטרי 1-1 25-דרבי-ברייטון 1-1 26 האל-קי פי אר 0-0 29 סטוק-שפילד 0-0 31-סאותהפמטון-וולבס 0-0 כך שלפי הדברים שלך הניחוש הזוכה הוא קודם כל תיקו רב שערים ואחר כך לפי הסדר של לוח המשחקים כאשר העדיפות היא לכמה שיותר מוקדם ברשימת המשחקים לכן הסימון הזוכה הוא 14 15 7 18 22 25 4 נכון?! פחחחחח ואני חשבתי שזכיתי כי ניחשתי 5 אבל עכשיו הבנתי איך זה עובד תודה!! קיצר יש לי פה רק 2 סימונים אוי ווא ווי
 
למעלה