אשליה? או שזה זמני?

justme007

New member
אשליה? או שזה זמני?../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

בשבועיים האחרונים שאמא רגועה אז נראה לפעמים כאילו שהיא לא חולה. אנחנו ממש משקיעים בה המון אהבה ותשומת לב, לוקחים אותה לטייל משחקים איתה הכל...ונראה כאילו שיש שיפור במצב שלה. אני יודעת שזאת אשליה, כי אין תרופה - אבל שהיא רגועה אז היא זוכרת המון דברים ונראה כאילו שהיא כמו פעם (לא כמו פעם פעם, אבל לפחות כמו אמא). האם זה משהו שכיח?
 

פנטזי1

New member
כשמדובר באלצהיימר אין באמת תרופה

שמשפרת את המצב אבל מה שבטוח שהחולה נמצא בסביבה רגועה,תומכת ואוהבת כמו שאצלכם זה תורם להרגעה של החולה וכשהחולה רגוע הוא מתפקד יותר טוב הוא פחות מבולבל.לכן חשוב לשמור על סדר יום קבוע,להקפיד שהדברים יהיו תמיד במקום.
 

zs1957

New member
התרופות עושות את שלהן

אני שמחה לשמוע שיש לך ולבני משפחתך רגעים נעימים עם אמא. וטוב שאתם משקיעים בה המון אהבה תשמת לב.המחלה הזאת היא מחלה איטית שמתדרדרת ברגע שמפסיקים לקחת את התרופות וזה מגיע כי בשלב מסויים זה כבר לא עוזר אז ההתדרדרות יותר מהירה. תנו עם אמא מכל רגע. זהבה שחם.
 

justme007

New member
התרופות לא ממש עוזרות ! ! !

נראה כי הנוסחא (אפילו אם זה זמני) למחלה הזו היא ליצור לחולה סביבה רגועה ואוהבת עם המון המון משחקי חברה והמון תעסוקה יום יומית שגורמת לו להיות בטוח. זה לא יעצור את המחלה, אני יודעת את זה, כי אני לא טיפשה. אבל הלוואי וזה היה נשאר ככה תמיד ושזה לא ידרדר למצב שהיא תשכח מי אנחנו ושהיא תשכח לתפקד!
 

justme007

New member
התרופות אולי רק מאיטות...

לא רוצה שאנשים יפסיקו לקחת את התרופות, אני יודעת שהם כן עוזרות, אבל אולי רק בלהאט את המחלה. הם לא ממש מרפאות. לזה התכווונתי שכתבתי שהם לא ממש עוזרות.
 

zs1957

New member
התעסוקה לאמא זה דבר מצויין

זה שומר על הקשר בינכם ,מעניק לה חום ואהבה ולזה היא זקוקה. תמשיכו עם זה. זהבה שחם
 

ענתי44

New member
../images/Emo24.gif

מה שאתם עושים ומרעיפים על אמא חום ואהבה ומשחקים עושה את שלו והוא התרופה הכי טובה... לצערי זה לא ימנע את מה שצפוי להיות. אנא חומד אל תחשבי על זה ותהני מההווה. האתמול הבריא לא יחזור והעתיד הצפוי לא חשוב מה שחשוב הוא עכשיו....
 

justme007

New member
../images/Emo35.gifאמא זכרה את כל מה שהיא עשתה היום

לא הייתי כל היום בבית, והיא סיפרה לי את כל מה שהיא עשתה היום, זה פשוט מדהים. אבא לקח אותה לטיול ארוך מסביב לשכונה. והיא סיפרה לי שהוא סיפר לה על האדמות ששייכות לאנשים מחו"ל. זה משהו חדש לה, מהיום ! ! ! גם ששאלתי אותה איפוא אבא? אז היא אומרת לי בדיוק אצל איזה חבר שלו הוא. אחרי שנתיים שהיא לא זוכרת מה היא עשתה לפני 5 דקות, איך היא זכרה את כל היום? אני באמת לא מבינה את זה!
 

רותי57

New member
גם אבא

שלי פתאום במצב הרבה יותר טוב. אפילו הבנות שלי שמו לב ואומרות שסבא כמו פעם. הוא רגוע יותר ישן בלילות ולא מחפש אנשים זרים שבאים אליו הביתה.ואני חושבת שאולי זאת לא מחלת אלצהיימר? אבל כאשר הוא אומר שעוד מעט אנחנו נחזור לבית שלנו ונעזוב את הבית הזה אני חוזרת למציאות ומתפללת שהמצב הנוכחי ימשך כמה שיותר זמן,כי כבר היו תקופות כאלה ופתאום בלי שום הקדמה הוא שוב נכנס לרגרסיה.
 

ענתי44

New member
תהנו מאמא ברגעים מתוקים שכאלה

אצל אמא שלי היתה תקופה כזו לפני עשרה חודשים. עד כדי כך שהרופאה הגריאטרית שבדקה את אמא כדי לעשות אפוטרופסות רפואית כתבה חוות דעת שאמא צלולה.ואז נאלצנו להחתים את אמא על יפויי כוח שמאפשר לנו לחתום במקומה בניתוח שעמדה לעבור. וזה חלף. עכשיו יש ימים טובים יותר ורגעים טובים ואני נוצרת אותם בתוכי.
 
למעלה