אשכנזים ומזרחים

jud1001

New member
חחח..מה לש'ות חייבת להצדיק ../images/Emo41.gif

את הפרידמניות המחלחלת בעצמותי...חחחחחח
 
מה שנכון נכון

אך עם זאת אין מה לעשות, התוכנית הזאת היא מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית ומשקפת יותר מכל את פרצופה האמיתי של המדינה שלנו.
 
השיח העדתי שטוח במכוון

הליהוק הסטריאוטיפי של הדיירים פשוט הכתיב זאת, ולא אתפלא אם חלק מהדיירים קיבלו הוראות בימוי מההפקה כדי להבעיר מדורה עדתית. גם העריכה הסלקטיבית בערוץ 2, נותנת דגש לסטריאוטיפים עדתיים, כמו ה"מזרחי המקלל" עם פרשת השרמוטה, בעוד ששפרה וליאון מקללים הרבה יותר מיוסי (רק לאחרונה, כינה ליאון את אינה "קחבה רוסיה").
 
התקשורת אכן מלבה את היצרים, כי הרי מזה היא

חיה. אבל, אין עשן בלי אש, ומי שראה אתמול את משפחת בובליל בחדשות, מבין בדיוק מהיכן מגיעה כל האש. התקשורת רק שופכת עוד ועוד [ועוד] שמן למדורה הבוערת ממילא.
 
אל תיהיה תמימם התקשורת מראה לך מה שהיא רוצה

להראות , יכול להיות שאמא בובליל אמרה עוד כמה משפטים שאותם לא הראו לך
 

jud1001

New member
התקשורת מלבה...ואנחנו מסכימים...../images/Emo41.gif

אילו רק היו מצנזרים את התלהמותה ומרגליות פיה של הגברת בובליל ודודתה של הבובלילה...
 
אני אשכנזיה ולא כועסת לרגע ../images/Emo41.gif

אני מציעה שתחשבו על זה כך: אם אתם רואים שפוגעים בבני המשפחה שלכם גם אתם הייתם מגיבים כך. גב' בובליל כועסת ובצדק. לראות שצועקים על הבעל ומזלזלים בו, לראות שפוגעים בעינב ועינב בוכה.
 

jud1001

New member
הגברת בובלילה אינה כועסת...היא ../images/Emo41.gif

מאושרת..ומאשרת את אשר יצאה מחלציה.. את כל מוצא פיה.... הכל עיניין של חינוך או איחינוך...
 
נו, זאת הבעיה...

גזענים יש, היו ויהיו תמיד.. רק מה שלא מובן [בעצם כן מובן] זה למה ערוץ מרכזי צריך לתת להם במה בפריים טיים? הרי כולנו יודעים איזו מהומה הייתה מתחוללת אם זה היה הפוך, וערוץ 2 היה מראיין את משפחתה של שפרה שאומרת שיוסי ועינב הם מזרחים פרימיטיבים ונחותים. אבל היי, אחר כך תמיד אפשר להוסיף שלא כל המזרחים הם כאלו, ושהכוונה היא רק לנחותים והפרימיטיבים שבהם [המקבילה של ה"אשכנטוזים ו"התנהגות אשכנטוזית" כדברי עינב]. אבל כולנו יודעים שיש כיום אפליה מתקנת והלכי רוח "פוליטיקלי קורקטים", ומה שמותר לצד אחד [לא רק כאן אגב, גם במקומות רבים בעולם] אסור לאלתר לצד האחר.
 
האנלוגיה מופרכת

זה לא שהבובלינים אמרו שהאשכנזים נחותים ופרימיטיבים. להיקרא נחות ופרימיטיבי זה הרבה יותר גרוע מלהיקרא מתנשא וקר לב (או כינויים מעין אלה שרווחים כלפי אשכנזים באשר הם).
 
משפחת בובליל = השד העדתי

אמש בעת ההקרנה של הכתבה בבית משפחת בובליל התאכזבתי וגם נעלבתי.......... שימוש כה בוטה ומתלהם במדיה שנכנסה לתוך סלון ביתם האם השד העדתי יקדם את יוסי ועינב .....לדעתי רק יפגע בהם היום בשנות השישים למדינה ואנשים עדיין חושבים במונחים של הם ואנחנו..... ציפייותיי מאמא בובליל היו כנראה מוגזמות והיא וגיסתה מלבות את האש ולחינם...... צר לי על דעותיהם הנחשלות וראוי שערוץ 2 יביא כתבה מבית משפחה אחר של "ההם"......
 
כדברי 'מאמא בובלילה': "העם אוהב לראות פרחות"

נו, זאת התשובה.. וכל ה'קופרמנים' ודומיהם צוחקים כל הדרך אל הבנק..
 
למעלה