אשכול תאונות דרכים שבועי!

תהילולה

New member
חחחחחחחחח דידי אתה לא מעודכן....

יש שביתה!!!! וחוץ מזה- אני זה לא בת אל- היא היתה מבריזה מלא בלי לעשות חשבון לאף אחד... זה השוני ביננו- אני לא מבריזה אף פעם!!! (לא השוני היחיד כמובן...) המשך יום כיף ורק בשורות טובות...
 
חחח איך אני פה? חחח

ב"ה אני לא מעודכן העעעעעעעלק... מה אני לא יודע שיש שביתה (חחח) אני יודע שאת לא בת אל את אחות שלה!!! את חושבת שאני יאמין שאת בחיים לא הברזת? אפילו פעם אחת? לעעעע איזה עוד שוני יש?
 

תהילולה

New member
חחחחחחחחחח ../images/Emo13.gif

בס"ד. אני לא מבריזה ימים שלמים אף פעם. אולי שיעור פה ושם אבל לא יותר. אני "ילדה טובה באר שבע..." שאלת מה השוני ביני לבין בת אל- יותר פשוט יהיה שתשאל מה דומה ביננו- כי אז הרשימה תהיה הרבה הרבה פחות ארוכה. אני ובת אל שונות כמו שחור ולבן, כמו היום והלילה, כמו שבת ויום חול, כמו... טוב נראה לי שהבנת את הפואנטה. ואני מזה מאושרת שיש שביתה חבל לכם על הזמן... ובכלל התחלתי ללמוד ביום שלישי שעבר!!!
 
חחחחח מעפנה רצינית....

ב"ה אני יודע שהיא חצי בן זה בסדר... את בטח מאושרת שהיא לא בבית ... חחח בהצלחה בלימודים!
 

תהילולה

New member
מאושרת??? אתה צוחק....

אני רוצה שהיא כבר תחזור הביתה... היא חזרה לשבת ומזה התגעגעתי אליה, כשהיא הגיעה התנפלתי עליה. אני לא רוצה שהיא תהיה רחוקה ממני אני שרופה עליה! למרות שהיא קצת (הרבה) משוגעת ומשגעת... לפעמים היא יכולה להוציא אותי מדעתי! אבל אני עצובה שהיא לא בבית...
 
אני לא צוחק עלייך אני רציני...

ב"ה אם את לא מאמינה לי בעיה שלך!! לכי טפלי בבעיה! המשך יום נעים
 
חברה, התכתבויות אישיות - למסרים!

על כן, בבקשה, את המשך הדיאלוג נא להעביר לתיבת המסרים. תודה
 
אריאלה ולפתוח שירשור של...

ב"ה שירשור של תאונות דרכים שאין קשר בכלל לדתיים מותר? תעני לי בבקשה!!
 
האמת, אני חושבת שאיציק עושה

עבודת קודש ומגיע לו כל הכבוד על כך. לצערנו הרב מגיפת תאונות הדרכים לא פסחה על החוג הדתי. הבעיה מתחילה כשזה מתחיל להיות מוגזם בצורה שזה ממלא את כל הפורום וזה באמת הולך על הגבול הדק הזה אבל לטעמי עדיין לא עבר את הגבול. כמו שכתבת, באמת יש פורום תאונות דרכים והדברים האלה יתאימו יותר לשם אבל איציק רוצה להגיע לאנשים כאן בפורום ואנשים כאן בפורום הרי לא הולכים לפורום תאונות דרכים. אולי אפשר לבקש מאיציק שימשיך בעבודת הקודש שהוא עושה אבל שימתן קצת את כמות ההודעות בנושא הזה, אולי זה יעזור? אני לא יודעת... בכל אופן, דעתי כנהגת היא, וסליחה איציק אני לא מתכוונת לפגוע בך אני באמת חושבת שאתה עושה עבודת קודש, אבל עלי כנהגת זה לא משפיע. אתה קורא הודעה אחת שתי הודעות שלוש וזהו. על השאר כבר מדלגים מכיוון שכמה אפשר לקרוא על זה? בסופו של דבר האדם מפתח שיריון כנגד ההודעות האלה. זה כמו שבהתחלת האינתיפדה אנשים עוד הזדעזעו מהתמונות ומהפיגועים. כיום, מרוב שראינו את התמונות האלה, זה הפך להיות דבר שבשגרה ואף אחד לא מתרגש מהתמונות. להיפך, אם אין פיגוע מתפלאים מה קרה שאין פיגוע... כך שלדעתי האישית, איציק בחר לעשות עבודת קודש, הדרך שהוא בחר לעשות את לא כ"כ טובה מכיוון שאנשים בסופו של דבר מתרגלים לזה כמו ש"התרגלנו" לתמונות הזוועה מהפיגועים אחרי שראינו כ"כ הרבה תמונות כאלה.
 
עבודת קודש?

ב"ה אריארה ממש לא נראה לי שזה עבודת קודש... אני יודע מה הוא מנסה לעשות אבל אני יודע שאין לו סיכוי.. אני אומר לך שזה לא ישפיע פה על האנשים ולא משנה מה הוא יכתוב גם אם הוא ירצח אותם אם יעברו באדום.. אפילו את יודעת את זה אריאלה.. שנה טוב כתיבה וחתמה טובה!!
 

ל י מ ו ן

New member
אני מתה על העוללללללללללללללללללם

היה אמור ליהיות לי היום מבחן הקבצות במטמתיקה אני מאושרת!!!!!!!!!!!
בא לי לשיררררררררר
 

ש ו נ י

New member
Kיצ המממממ קודם כל שנה טופה. אחר

כך למה כל כך מדכא אותנו? מילא שהיית מציע דרכי מניעה מתמקד בטוב למה רק כל הזמן מדווח על אסונות? למה? אני אומרת (ציטוט) מעט מהאור דוחה הרבה מן החושך ו..... אם תאיר משהו בדרך חיובית או תעשה איזה שרשור הצעות איך לשפר המצב או משהו אני לא ממש נכנסת לזה וקוראת כי זה מדכא אותי נורא ואני נעשית עצובה מזה גם לא רואה חדשות ולא שומעת כלום ככה אני לפחות שורדת נפשית אולי תגיד שאני חיה בבועה ולא אכפת לי ושזו לא דרך אבלללללל מה זה עוזר לומר את זה כל כך הרבה אולי לעשות משהו מניעתי משהו שיעזור לא יודעת מיקוד בטוב, באור, בחיובי שנה טובה כתיבה וחתימה טובה אוהבתתתתתתתתת שוני כמוני
 

ש י ר ה2

New member
כן,כן,כן....

זה כמו שאומרים שאולמי ורסאי קרסו כי רקדו מעורב... אני שונאת שעושים את זה!!! מה? לא היה פיגוע בשבת שיצאו מאיזה בר מצווה? לדעתי....זה שטיות.
 
הסטטיסטיקה אומרת:

ב"ה הסטטיסטיקה משנים קודמות מוכיחה שרוב התאונות הקשות אכן התרחשו ביום שישי לפנות בוקר. היות ובני הנוער יוצאים לפאבים ולדיסקוטקים, וחוזרים ´שיכורים´. השנה, המצב אחרת לגמרי! התאונות הקשות נגרמו בשאר ימות השבוע, היות ובשבת המשטרה מנהלת מבצעי אכיפה מוגברים לאכיפת חוקי התנועה. ובלי כל קשר, לא צריך לחפש את העניין של שבת לטרור כבישים הזה.
 

ל י מ ו ן

New member
אווווווווווווווווווווי לא!

על תתחילו לי עכשיו עם כל הבילבולי שכל שבגלל שזה בשבת זה קורה... עשו טובה לאנושות
 
למעלה