אשכול תאונות דרכים שבועי!

אשכול תאונות דרכים שבועי! ../images/Emo18.gif

ב"ה כמידי שבוע גם השבוע אשגע אותכם בעניין תאונות הדרכים! ולתאונה העכשווית: רוכב אופנוע, תושב רמת גן, נפצע קשה מפגיעת רכב ברחוב אבן גבירול בתל אביב. נהגים, סעו בבקשה בזהירות!
 
פורום תאונות דרכים!!

ב"ה פתחנו לנו פורום חדש ושמו פורום תאונות דרכים!! אם אין פורום כזה אז אני ממליץ לפתוח ואיציק יוכל לפרסם שם את כל הכתבות שלו.. בלי לזלזל בך איציק אבל אתה קצת מגזים.. ושיהיה לך שבוע טוב ומבורך!!
 
דידי, יש לך בררה!!!

ב"ה תתלונן שיחסמו אותי, אולי אפסיק לשגע אותך, עד שזה לא יקרה (וזה לא יקרה הרי, מי יחסום אותי על זה שאני מביא עידכונים?) אמשיך לטרטר אותכם בכל מה שנוגע לנהיגה זהירה! שבוע טוב, ונהגים, סעו בזהירות!
 
אני לא רוצה שיחסמו אותך....

ב"ה אני רוצה שאתה תפסיק להלחיץ אותנו ולתת לנו הרגשה רעה שאנשים נהרגים... אתה לא מבין את זה.. בכל זאת תנסה או תשתדל..
 
דידי.....

כמו שאתה רואה אני בקושי מגיב כאן ( לשמחת כמה אנשים כאן ) אבל אני דווקא אהבתי את הרעיון של הדיווחים האלה מכמה סיבות א: כי עצם זה שנימאס לך מזה זה אומר שאתה ועוד כמה קוראים את זה ב: זה מ ז ע ז ע אתה יכול להרגיש את זה אצל כמה מכן שקוראים את ההודעות האילו ג: אתה לא חייב לקרוא את ההודעות האילו זה הודעות כלליות לכולם זה לא אמור לשמח אף אחד ההיפיך זה אמור לעצבן אולי (ב"ה) זה יעזור במשהו ונקווה שב"ה לא יהיה יותר על מה לדווח שנחייה חיים שלווים יותר בלי כל התאונות המייותרות האילו א מ ן
 
אם רק היית קורא את כל מה שכתבתי....

ב"ה תקשיב טוב ... ליום או שניים הפורום נהפך לפורום תאונות הדרכים של Kיציק.. אני לא אומר שזה לא בסדר לכתוב מדי פעם כתבה או שניים על תאונת דרכים אבל אני חושב שKיציק קצת הגזים אנחנו יודעים שיש לו ביפר והוא אוהב לכתוב את מה שהוא קורא שם.....:) אבל יש נקודה מסוימת שאתה אומר לעצמך כמה אפשר??? את כל מה שהוא כתב היה כתוב גם בוואלה אז זה לא ממש חידוש אבל בכל זאת אני רוצה להודות לך Kיציק על הכתבות ואני חושב שאם תנסה לשמח אנשים יותר ולא להפחיד אותם הם יותר יאהבו את זה!! ממני סתם אחד שמנסה לעזור.. DDDD
 
דידי שוב תאונה! תקרא!

ב"ה שני חיילים נפצעו באורח בינוני בתאונת דרכים בכביש חוצה ישראל שני חיילי צה"ל נפצעו הבוקר באורח בינוני בתאונת דרכים. שתי מכוניות התנגשו, וכתוצאה מכך הרכב הצבאי שבו נסעו החיילים התהפך מספר פעמים. (רענן בן צור: YNET)
 
ועוד תאונה קשה!

ב"ה קילומטר צפונית לצומת העוקפים בכביש חברון י-ם יש רכב שהתהפך נט"ן ואמבולנסים בדרכם למקום עידכונים בהמשך: נהגים, סעו בבקשה בזהירות!
 
בהמשך לתאונה בכביש חברון י-ם

ב"ה מדובר בפצועים קל, שפונו לקבלת טיפול רפואי.
 
משאית התהפכה בכביש חוצה שומרון

ב"ה המשאית הובילה ´זרחן´. כיבוי אש שהגיעו למקום הכריזו על ´אירוע חומ"ס´ (חומרים מסוכנים) לאחר חסימת הכביש ויצירת פקקי תנועה כבדים, נפתח הכביש לתנועה.
 
חוצפה של נהג ישראלי (חובה לקרוא!!)

ב"ה אילת: דרס הולך רגל, ברח והלך לבלות (רק הכותרת מזעזעת!) מי שהיה צריך הוכחה לכך שחלק נכבד מנהגי ישראל זקוקים לחינוך מחדש, קיבל אותה בסוף השבוע באילת. נהג תושב העיר גם פגע, גם פצע אנושות, גם ברח - וגם הלך לבלות שיה אגוזי נהג תושב אילת אשר פגע אמש (יום שבת) ברכבו בהולך רגל ופצע אותו קשה, נתפס על ידי המשטרה לאחר שנמלט מהמקום - ואף יצא לבלות. התאונה אירעה אמש סמוך לשעה עשר במרכז אילת: הגבר, שנהג ברנו קליאו, פגע בהולך רגל שחצה את הכביש ופצע אותו באורח קשה. הנהג נמלט מהמקום מבלי להגיש עזרה לפצוע, שהובהל לבית החולים "יוספטל". לאחר שהתבררה חומרת מצבו, הוא הועבר לבית החולים סורוקה בבאר שבע. כחצי שעה לאחר התאונה, התקשר בעל הרכב למשטרה והודיע כי רכבו נגנב. בוחן משטרת התנועה שייקה פלג ביקש ממרכז השליטה של המשטרה לעכב את בעל הרכב, כאשר זה יגיע למשטרה והצליח לאחר חקירה מאומצת לגבות מהאיש הודאה. החקירה העלתה כי הנהג הפוגע נסע לאחר התאונה לביתו, רחץ את הרכב, התקלח ואף נסע במונית למסיבה. הוא שוחרר לאחר חקירה ורשיונו נפסל לשישים יום. פקד איציק עייש, מפקד משטרת התנועה באילת מסר כי כנגד הנהג הפוגע יוגש כתב אישום בגין הפקרת פצוע. ראש אגף התנועה, ניצב יעקב רז, הורה לפני כשנה וחצי כי בתאונות מסוג פגע וברח אשר מסתיימות באופן קטלני, יוקם צוות חקירה מיוחד לגילוי הנהג הפוגע. _______________ פשוט מחליא! זה לא הפקרת פצוע, זה ניסיון לרצח!!! גזר דין של עשרים שנה אולי ירתיע!
 
בעקבות ריבוי התאונות ח"כ לנגנטל:

ב"ה קטע מתוך כתבה של מוטי זפט בהצופה על תאונות הדרכים: לנגנטל: אני יוצא גם בקריאה לרבנים לדרוש מהציבור נהיגה נכונה וזהירה. שיקבעו, שמי שנוהג כמו משוגע – לא יקבל עלייה לתורה. "אני פונה לרבנים ערב ראש-השנה לשלב את הנושא הנורא הזה בדרשותיהם בכל הימים הנוראים. כאשר התחלנו עם הוועדה הפרלמנטרית ערכנו את טקס הפתיחה בבית-הנשיא בהשתתפות נשיא, הרבנים הראשיים, נשיא בית המשפט העליון ומכובדים נוספים. האמנתי שנושא המלחמה בתאונות הדרכים יהפוך כך לחלק מהנורמה החברתית אצלנו. לצערי, אין זה כך. ועוד קטע, על ההסעות במגזר החרדי, וחוסר עידוד לנהיגת נשים: הסעותם בלתי חוקיות במגזר החרדי מנתונים שמסרה המשטרה לוועדה הפרלמנטרית עולה כי בשנת 1999, מתוך 255 כלי רכב שנבדקו במגזר החרדי בעת הסעת תלמידים, הורדו מהכביש 115 כלי רכב, 45 אחוזים. הם הורדו בשל ליקויים בטיחותיים ומכניים. בשנת 2002 הורדו 15 מתוך 60 כלי רכב שנבדקו עד כה. ראש מחלקת תנועה במשטרה נצ"מ בן זקרי מסר כי הגברת פעולות האכיפה במגזר החרדי הביאה להפחתה של שליש בכמות התאונות שם. ד"ר משה בקר מציין שני מאפיינים בציבור החרדי: הולכי רגל מהווים בבני ברק ובצפת כמעט שליש מהנפגעים בתאונות הדרכים, וכן ילדים רבים נפגעים בתאונות דרכים. מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, יצחק אשל מתאר כך את מאפייני הנהיגה במגזר החרדי: רמת מינוע נמוכה, לימוד נהיגה בגיל מאוחר (גיל נישואין 21), חוסר עידוד למידת נהיגה ע"י נשים, מחסור בקיום משטחים ציבוריים לילדים. נהגים, סעו בזהירות!
 
הולכת רגל נדרסה ונפצעה קשה

ב"ה מכונית הנהוגה על ידי תושבת פרדס חנה פגעה לפני זמן קצר בהולכת רגל כבת 60 ברחוב הנדיב בעיר. הולכת הרגל נפצעה באורח קשה ופונתה לבית החולים הלל יפה שבחדרה נהגים, סעו בזהירות!
 
הולכת רגל בת 14 נפצעה באורח קשה

ב"ה ולטרוף התורן: תל אביב: נהג ללא רישיון עלה על המדרכה ופצע קשה בת 14 לאחר הפגיעה הנהג נמלט מהמקום, והסגיר עצמו מאוחר יותר לתחנת המשטרה. הנהג בן 26 שלעולם לא החזיק רישיון נהיגה!!!! דידי, גם על מדרכות כבר אי אפשר ללכת בשקט!!! נהגים, סעו בבקשה עם רישיון, ובזהירות!!!
 

ל י מ ו ן

New member
רעיווווווווווווווווווווווווווווווון

כל יום או שבוע לפי מה שתחליטו קיציק יתן הדיווח של כל מה שקרה היום או קיי?
 
אני חושב שזה רעיון מעולה!

הודעה אחת בלבד ליום שתכיל את כל הדיווחים של אותו היום. כך, כל הצדדים יהיו מאושרים. איציק, דידי, מה דעתכם?
 
כבר לא ממש יפריע לי...

ב"ה נראה לי אני יעזוב את הפורום... תעשו מה שבא לכם!!
 
לא דווקא בגלל זה אני עוזב...

ב"ה יש דברים הרבה יותר חשובים לי בחיים מאשר לכתוב פה.. אני קורא למקום הזה כותל כמו הכותל המערבי אתה יכול לכתוב לקיכ אבל מה זה משנה תאמיני לי שיש כמה אנשים שישמחו שאני פורש ואין הרבה שרוצים שאני ישאר... אז אני החלטתי לעזוב... שנה טובה ומתוקה !!
 
למעלה