אשכול אופנה, טיפוח ויופי יוצא לדרך!

אשכול אופנה, טיפוח ויופי יוצא לדרך!

אבזור עבורכן הוא לא רק מונח אלא גם דרך חיים? מכורות לשופינג? לא יוצאות מהבית אם אתן לא טיפ טופ מכף רגל ועד ראש? מרגיש שאתה יכול לתרום לעולם טיפים בנושא טיפוח ואופנה?
אנו מזמינים אתכם להגשים את החלום ולנהל פורום ב-
באשכול החדש שלנו: אופנה, טיפוח ויופי. אנו מחפשים אתכן לניהול פורומים בנושא: סטיילינג, שופינג, הסרת שיער וציפורניים. כמו כן, אנו מחפשים מנהלים לפורומים בנושא אופנת גברים וטיפוח הגבר. כמובן שאם יש לכם רעיונות נוספים לפורום, נשמח לקבל מכם פנייה. אז אם אתם מעל גיל 16, בעלי הכרות וותק במערכת הפורומים ומוטיבציה להשקיע, אנו מזמינים אתכם להגיש את מועמדותכן לניהול פורום בנושא האשכול דרך הטופס הבא: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/forms_applications/form.asp תשובות מתקבלות בטווח של עד כ-10 ימי עבודה. אנו מחכים לכם!
 
מנהרת הזמן באייקון 2007

10 שנים לסטארגייט 20 שנה לנסיכה הקסומה 30 שנה למלחמת הכוכבים (התעדכנו במועדי האירועים בתוכנייה שעלתה לאתר הכנס) http://www.icon.org.il חגיגות עשור לסטארגייט לפני עשור עלתה לאקרנים סדרת הטלוויזיה סטארגייט SG-1, אשר הפכה לאחת מסדרות המדע הבדיוני המשובחות והותיקות ביותר בטלוויזיה. אייקון 2007 בשיתוף עם ערוץ AXN שמחים לחגוג עשור לסדרה ולאחר צפייה ארוכה של החובבים בארץ, עלייתה לשידור של העונה העשירית בישראל. התוכנית כוללת את הקרנת הפרק הראשון של העונה העשירית באירוע מיוחד למוזמנים בלבד (פרטים באתר אייקון ובאתר AXN) ואירוע מחווה של חובבי הסדרה. ניתן להירשם לקבלת הזמנה באתר AXN. חגיגות 20 שנה לנסיכה הקסומה: לפני 20 שנה, סיפר סבא חביב (פיטר פאלק) לנכדו החולה אגדה קסומה על נערה יפה, גיבור אמיץ, ענק טיפש והעיקר – על אהבת אמת, בסרט שנחשב לאחד מסרטי הפנטסיה הקלאסיים והמצליחים בכל הזמנים, שקסמו רק גובר עם הזמן. הסרט הפך לקאלט ומשפטים רבים ממנו מוכרים לכל צופה קולנוע. לאחר שנים רבות בהן לא הוצג על מסכי הקולנוע, חוגג פסטיבל אייקון 20 שנה לצאת הסרט לאקרנים. הסרט יוקרן פעמיים. 30 שנה למלחמת הכוכבים- תוכלו להתנסות בלחימה ברובי לייזר בהשראת הסדרה. בשנת 1977 הוקרן לראשונה הסרט "מלחמת הכוכבים" בבימויו של ג'ורג' לוקאס. דמיון עשיר, אקשן ושימוש במיתוסים ידועים הפכו את מלחמת הכוכבים לאחד הסרטים המצליחים ביותר של כל הזמנים ולתחילתה של אחת הסאגות הקולנועיות המפורסמות ביותר. "תקווה חדשה" סמנה את תחילת עידן הבלוקבאסטרים, שינתה את תעשיית הקולנוע מקצה לקצה, "מלחמת הכוכבים" הפכה לתופעה תרבותית וכוכביה בין המזוהים בתבל. 30 שנה אחרי צאת הסרט לאקרנים, מקדיש פסטיבל אייקון תוכנית מיוחדת אודות הסדרה ומעריצי הסדרה, אשר סיפורה מלווה את חייהם. אירועי התוכנית:  במסגרת הפסטיבל יוקם מתחם לחימה בלייזר שבו תוכלו להפגין את כישוריכם כלוחמי מלחמת הכוכבים !  יוקרן הסרט התיעודי Starwoids (ארה"ב, 2002) המלווה את קורותיהם של חובבים שרופים הממתינים בתור 42 ימים לקראת צאתו של הסרט החדש  ייערכו הרצאות אודות הנרטיב המורכב שמאחורי סדרת הסרטים: לנסלוט, איש הפח והסמוראי בעקבות כוכב המוות מאת עומרי בר לב. אודות הטכנולוגיה שמופיעה בסרטים - טל ענבר. פאנל חובבים הסוקר את 30 שנות מלחמת הכוכבים.
 

hili האחת

New member
גם אני../images/Emo79.gif

אבל ראיתי אותו כבר. תגידו, היה אתמול בליץ'/ ראנמה?
 

Mor L

New member
לא היה

אבל היום (שישי) יש שבעת הסמוראים וראנמה מיום ראשון השידורים חוזרים להיות כרגיל
 

Witchcrafts

New member
שבעת הסמוראים?! שוב?

איזה יופי, פספסתי את הפרקים האחרונים בפעם הראשונה שהאנימה שודרה, כי הצבא גזל אותי. חעח, תודה.
 

Mor L

New member
חח

הסידרה הזאת יצאה לי כבר מכל החורים... אני מפחדת שבגלל שהיא סדרה קצרה ישדרו אותה פעמיים רצוף אני לא אעמוד בזה
 

Witchcrafts

New member
זה הכישרון של ערוץ הילדים.

הם יחרשו על כל אנימה כך שגם הנכדים שלנו יצפו בשידור המי־סופר־כמה שלה.
 

hili האחת

New member
לא ראיתי סמאוראי סבן../images/Emo79.gif

לא אוהבת כאלה סדרות... אבל ראנמה זה שולט וגם את בליץ' מאוד אהבתי משום מה. בליץ' ויו יו האקושו הן לכאורה די דומות לסמוראי סבן וכאלו, אבל הן מודרניות יותר אז זה יותר טוב.
 
בנוגע לשבעת הסמוראים

העלילה מתרחשת בעידן מודרני כמו שלנו (יש להם רובוטים מעופפים ושלטיי חוצות דיגיטליים), וככל הנראה המלחמה הגדולה שם משולה לאחת ממלחמות העולם או לאיזשהו שיעבוד.
 

Mor L

New member
ההבדל הוא

שלהם יש ספינות מעופפות ומכונות סמוראים, שאני מניחה שאפשר לקרוא להם סייבורגים (שילוב של רקמות אנושיות ומכונה) ולא לשכוח את חיית היאק ששליחי הדואר רוכבים עליה - עוד דבר שיוצר מימד אחר ולא מעולמנו ואם כבר מדברים על הסדרה הזאת, מה האיכרים אוכלים חוץ מאורז?...
 
הם אוכלים את המרק הזה, שראו אותם אוכלים בעיר.

אין להם עוד יבול? כלומר, הם מגדלים רק אורז?
 
יש נהר שחוצה את הכפר לכפר ולעוד שלוש משפחות

קירארה אמרה שיש להם דגים פעם בשנה במקרה הטוב.
 
למעלה