ארקדי עושה קולות של עזיבה?

lemmacantor

New member
ארקדי עושה קולות של עזיבה?

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3529625,00.html בהחלט מעניין איך הוא יוכל לתמוך כספית בבית"ר, אם ישא בתפקיד ציבורי? הוא יביא את שותפיו למכירות הנשק לתמוך בבית"ר?
 

pizarro

New member
מכיוון שכל הכדורגל בארץ מושחת

זה כבר לא נורא שגם הבעלים מושחתים, וזה לא משנה אם זה עיסקאות נשק מפוקפקות (גאידמק) או שזה עסקים עם אירן (שניידר). תתחיל להתרגל לזה.
 
פשש מצחיק....

דרך אגב גם אם הוא ירצה הוא לא יוכל לעזוב מעשית את ביתר לפחות ב3 שנים הקרובות כי הוא התחייב על חוזים ואין מי שיקנה ממנו את הקבוצה במחיר שהיא שווה כעת
 

kakoon11

New member
קשקוש אחד גדול

הוא יכול 'למכור' את הקבוצה טכנית למקורב ב-שקל אחד, ואם ישנו מישהו בארץ אשר יודע לתמרן בין החוקים הפיננסים ותמיכות עקיפות בצורה הכי טובה, זה לבטח ארקדי... אין מצב שהוא יפקיר את בית"ר (אם הוא ישאר בארץ כמובן) בזמן הנראה לעין - כי שם הבסיס שלו אשר מושתת על מאות אלפי תומכים/מעריצים.
 
לא קולות ולא נעלים

אם הוא לא יוכל להיות יו``ר ביתר אז ימנה את ארזי או מישו אחר לתפקיד וימשיך כרגיל לתקצב את ביתר (זה בדיוק מה שהוא אמר ) אז לכול אלו שחולמים שהוא יעזוב זה לא יקרה בשנים הקרובות
 
מה ציפית שיאמר?

שהוא יעזוב ויזרוק את הקולות שלכם לפח?אחרי הבחירות הוא לא יצטרך אתכם ואין סיבה שימשיך להפסיד כסף כי כדורגל הוא לא מבין או אוהב ואת ביתר הוא לא מכיר ולא אוהב.
 
למעלה