ארסנל-טטנהאם באיכות די טובה

SUPERWINNER

New member
ארסנל-טטנהאם באיכות די טובה

תמונה קצת איטית אבל חלקה. בבלוגים של תפוז. מתחת לחתימה.
 

patito ƒeo

New member
חבל..../images/Emo107.gif

זה היה נחמד (נו.. קצת יותר מנחמד..) אם היינו מנצחים אותם, אבל חפיף. יש אליפות!
 

cobainos

New member
מזל טוב לארסנל

אין מה להגיד,הגיע לכם
ואני שמח שזאת לא מנצ'סטר ויש לכם את החלוץ הכי טוב בעולם.
 
למעלה