ארורים יהיו לעד אלה שנותנים

מה זה אם-חד הורית ? אמא עם רק אחד מההורים שלה

בחיים? או אם שנכנסה להריון בלי להחדיר זרע לרחם? לא ידעתי שזה אפשרי.
 
דרך אגב למה פרייחה?

בסך הכל להגיע למצב להיות אם חד הורית צריך להצדיע לה ולא לקרוא לה פרייחה.. להפך היא החליטה שהיא מגדלת אותם ונאבקת עבורם לתת להם חינוך טוב בית טוב וכו'.. במקום שיגדלו בפנימיות או יגדלו במשפחות אומנות או שיגדלו בתנאים מחפירים .. היא אוהבת אותם ורוצה להיות איתם ולגדל אותה וכל הכבוד על כך.. אך כמו שאמרתי משהו לא מסתדר לי לגביי ביטוח לאומי כי אני יודעת שמקבלים כסף גם מביטוח לאומי .. וגם יש לה עזרה לגביי דיור.. ואם היא טוענת שהיא משלמת 550 דולר ..זה משהו כמו 2200 והיא מקבלת עזרה מי יודע כמה וגם עזרה מביטוח לאומי שצריך לבדוק כמה והמשכורת שלה וחיוב הבעל במזונות אז היא יכולה לחיות כבן אדם ולא לחיות על נדבות.. שוב לא מכירה את כל המקרה לא רוצה להביע דעה לגבייה אבל הכל אפשר לברר לבדוק לשאול ולהכיר את הבעיה עד הסוף וכמובן שלחיות במדינת ישראל עם שכר כל כך נמוך של קופאית ולגדל שלושה ילדים לבד זה כמעט בלתי אפשרי וכמעט מגיע למצב של אובדן טוטאלי ..
 

maria100

New member
בר יוחאי...היקר ...

לכשתיצטרך להיתמודד אם עובדות החיים ...ולהיתפרנס לבד ..ואלי חס וחלילה לפרק מישפחה ..השאלות ששאלת יהיו מיותרות כי תדע את התשובות על בשרך ..כל זמן שגרים אצל אבא ואמא הכל בסדר ...כל הטוב שבעולם ..ובהצלחה בחיים האמיתיים . ולא הווירטואלים .
 
אם חד הורית יכולה להיות אמא

שמגדלת את ילדיה לבד ובעלה הזבל'ה לא רוצה להכיר בילדים לא רוצה לשלם מזונות נעלם אף עם הרוח ברח יושב בכלא לא רוצה לשלם כי טוען שאין לו או שהיא אומרת לעצמה עם אבא כזה לא צריך אויבים נגדל את הילדים לבד.. זה הכוונה אם חד הורית.. דרך אגב מה שלא ברור לי הרי היא צריכה לקבל כסף מביטוח לאומי ואם היא גם עובדת אז היא יכולה להתפרנס עוד איזה 3000 שקלים ..אז כבר אפשר להגיע למשהו כמו שש או שבע אלף שקל .. לא קראתי את הכתבה מודה אך בהחלט אני חושבת שיש פה משהו שלא מובן לי .. אומנם ביבי קיצץ בקצבאות אך עדיין הן מקבלות משהו ובנוסף לעבודה וגם יש אפשרות לקבל עזרה מעובדת סוציאלית וכל זה היא יכולה איכשהו לחיות ...וגם לחייב את הבעל לשלם ולהכיר בילדים בקיצור צריך לשמוע את כל הסיפור להבין אותו עד תום ולראות את הכל לפני שנבוא לקלל לשפוט וכו'..
 
למעלה