ארוע שקרה היום למול עיני

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
ארוע שקרה היום למול עיני../images/Emo11.gif

ארוע שקרה היום למול עיני

כפי שכבר סופר אחה"צ,הגעתי היום בהפלגה מיוון,ובנמל חיפה המתינו לקבוצה שלנו כמה אוטובוסים של אירוס-ירוחם כדי לפזרנו לבאר-שבע,דימונה וערד. לידם עמדו עוד 2 אוטובוסים של חברות אחרות,שגם אספו קבוצות מאותה האניה. אחד משני אלו שעמד לצאת לפני האחרים,לקח סיבוב ימינה כדי לצאת משער הנמל המוביל לגשר אל שד' העצמאות,מונית שרות שהגיחה מהשער נעצרה מימין לאוטובוס,וכנראה עקב "שטח מת" נהג האוטובוס לא הבחין במונית שלידו,והוא התנגש קלות בה,כשדלתות תאי המטען משפשפות את פגוש המונית. נהג המונית צפר ברציפות אבל זה לא עזר.שני הנהגים יצאו מרכביהם והחלו להתווכח.לא שמעתי מה נאמר ונצעק שם,רק ירדתי מהאוטובוס שהייתי בו,וצלמתי את שניהם שניות אחדות לאחר הארוע. לאחר כמה דקות ראיתי ששניהם כבר לא היו שם,האוטובוס יצא מהנמל,והמונית המשיכה לתוך הנמל לריכוז המוניות שם.סביר להניח שהם לבסוף "סגרו ענין", מאחר והנזקים היו כל-כך מזעריים,שלא היה טעם להמשיך בויכוח ולא להחליף פרטים ביניהם.
 

OMER G17

New member
למה לא נסעתם ברכבת?

ארוע שקרה היום למול עיני

כפי שכבר סופר אחה"צ,הגעתי היום בהפלגה מיוון,ובנמל חיפה המתינו לקבוצה שלנו כמה אוטובוסים של אירוס-ירוחם כדי לפזרנו לבאר-שבע,דימונה וערד. לידם עמדו עוד 2 אוטובוסים של חברות אחרות,שגם אספו קבוצות מאותה האניה. אחד משני אלו שעמד לצאת לפני האחרים,לקח סיבוב ימינה כדי לצאת משער הנמל המוביל לגשר אל שד' העצמאות,מונית שרות שהגיחה מהשער נעצרה מימין לאוטובוס,וכנראה עקב "שטח מת" נהג האוטובוס לא הבחין במונית שלידו,והוא התנגש קלות בה,כשדלתות תאי המטען משפשפות את פגוש המונית. נהג המונית צפר ברציפות אבל זה לא עזר.שני הנהגים יצאו מרכביהם והחלו להתווכח.לא שמעתי מה נאמר ונצעק שם,רק ירדתי מהאוטובוס שהייתי בו,וצלמתי את שניהם שניות אחדות לאחר הארוע. לאחר כמה דקות ראיתי ששניהם כבר לא היו שם,האוטובוס יצא מהנמל,והמונית המשיכה לתוך הנמל לריכוז המוניות שם.סביר להניח שהם לבסוף "סגרו ענין", מאחר והנזקים היו כל-כך מזעריים,שלא היה טעם להמשיך בויכוח ולא להחליף פרטים ביניהם.
למה לא נסעתם ברכבת?
זה נראה לי מה זה כיף לחזור לישראל באונייה ומשם ישירות ברכבת הביתה..לא?
 

אלון 58

New member
רכבת אחרי אניה

למה לא נסעתם ברכבת?
זה נראה לי מה זה כיף לחזור לישראל באונייה ומשם ישירות ברכבת הביתה..לא?
רכבת אחרי אניה
בסך-הכל אתה צודק,חשבתי על אפשרות כזו,אבל מאחר וביום ההפלגה,אוטובוס ההסעה שלנו נסע ישירות מערד לחיפה(דרך כביש 6),ובחזרה לארץ גם ישיר מחיפה לערד,אז העדפנו הסעה.אם ידוע לי מראש שההסעה אינה ישירה עבור נסיעות לח"ול(אם לנתב"ג ו/או נמל חיפה),ועלי לחבור להסעת באר-שבע בצומת להבים+גרירת מטען על פני הצומת,אז אסע במונית ו/או רכבת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה