ארונות אוורסט שרות אחד הגרועים שיש

rt681

New member
ארונות אוורסט שרות אחד הגרועים שיש

לפני 4 שנים רכשתי 2 ארונות במחיר של 18000 שח ממר סהר לאחר מספר חודשים כל המגירות באחד הארונות יצאו משימוש כל ניסיון לקבל שירות היה מחר ,מחרתיים עוד שבוע תתקשרי תזכירי לי מחר וכדו בפועל התייאשנו והמגירות נישארו ככה.
היום לפנות בוקר התעוררנו לקול רעש כשהטלויזיה שהורכבה על הדלת פשוט נפלה לריצפה שלחתי הודעה למר סהר ומסרתי שהפעם במידה ולא יטופל מפרסמת בכל מקום אפשרי
להלן תשובתו של מר סהר
"4 שנים ????? אני יכול לשלוח לך מישהו בתשלום שיתקן את מה שהרסתם בטח בגלל ניקיון מחפיר . לעולם אל תאיימי עליי אני לא רואה אותך ועוד 1000 כמוך מה ניראה לך שאפשר לאיים עליי תתקשרי לתאם . וכסף מראש לטכנאי כי אנחנו לא מאמינים באנשים שמאיימים עלינו . אנחנו גם יודעים לחסוף סיפורים לפני 20 שנה . אז בואי תשמרי על כבוד שלא נאבד אותו . חוצפה. ( תתקשרי לתאם איש שירות בתשלום ויסדרו לכם את מה שהרסתם"
אז תחליטו לבד מוזמנים לבוא לראות איך נראה ארון של אוורסט
נ.ב. לפי התגובה הטלויזיה נפלה כתוצאה מניקיון מחפיר
 
לא נהגת נכון.

גם עם הצדק עימך וגם אם הם ממש לא שירותיים, וזו לא תגובה שכותבים ללקוח, ונכון שנכוותם מהשירות (או יותר נכון, חוסר השירות) מלפני 4 שנים, עדיין לא עשית נכון לפי דעתי, לא היית צריכה ישר להגיד שתרוצי לפרסם את השירות הרע שלהם בכל מקום אפשרי, כי זה לבוא ברע כשאת זקוקה למשהו מהם ולכן התגובה היא גם רעה.
היית צריכה להגיד שלפני 4 שנים ניסית לקבל מהם שירות ולא הצלחת. עכשיו את שוב צריכה שירות כי נפלה טלוויזיה והארון פשוט התפרק ושיש להם הזדמנות להוציא אתכם מרוצים עכשיו וזה תלוי בהם.
מקסימום היו אומרים לך לא, ואז היית רצה לפרסם. והיינו עכשיו באותו מצב.
אבל לפחות היית מנסה, כי מה שחשוב זה לא לספר את הסיפור הזה עכשיו, אלא שהארון יתוקן, רצוי בלי קללות ונאצות.
אז נשארת עם טעם רע. שעכשיו הוא יותר רע
מה עוד?
 

prizman

New member


 
למעלה