ארון אמבטיה ללא כיור

א אוהל

New member
ארון אמבטיה ללא כיור

האם ניתן לקנות ארונות אמבטיה מוכנים מראש אבל ללא משטח וללא כיור? מצאתי כיור שאני מאוד אוהבת אבל להזמין ארון מנגר + הכיור + משטח יוצא לי יקר מדי
בקטלוגים בחנויות ראיתי רק ארונות שבאים כבר עם כיור ומשטח built in או ארונות לכיור מונח אבל הכיור שמוצא חן בעיני הוא כזה שמתקינים בתוך השיש/משטח ולא מונח. אין בעיה עם ארון בגודל סטנדרטי (100-110 ס"מ).
 

א אוהל

New member
זה לא מתאים רק לכיורים שלהם?

הארון שלהם יחזיק משטח מאבן קיסר לדוגמא מבחינת המשקל?
 

בינא

Member
אפשר לרכוש ארום אמבטיה ללא כיור ושיש

כל מה שצריך זה לבקש. כהכנה לעניין עדיף שתיקח את הכיור לאיש השיש, שיבצע לך את ההדבקה ביניהם, כדי שתוכל ללכת עם מה שיצא לך למקום בו קנית את הכיור שיבדקו איזה ארון שלהם מתאים למה שיצרת וא שישלחו אותה לנגריה איתה הם עובדים ומקבלים את הארונות הסטנדרטיים כדי שיתאימו לך לארון שקנית מהם. אפשרות נוספת, לרכוש ארום עם הכנה לכיור דומה ולתת לנגר לבצע את החיתוך לצורך התאמה. זה לא כל-כך מסובר ואם תיתן מיקום שלך בארץ, אולי יוכלו להמליץ לך על הנגריה שמבצעת את הארונות האלה לספקים ליד מקום הבניה שלך או מגוריך.
 

א אוהל

New member
לא כל כך הבנתי

בחנות בה אני רוצה לרכוש את הכיור אני לא יכולה לרכוש ארון אמבטיה כיוון שכל הארונות שלהם מיובאים והם גדולים/יקרים מאוד/כפריים/לכיורים מונחים. האם התכוונת שניתן לבקש באחת החברות שמייצרות ארונות עם כיורים ומשטח אינטגרליים (כמו חרסה, סניטק, אל גל וכד') לקנות מהן רק את הארון בלי המשטח+כיור? ואז הארון יתאים לכיור אובלי שמותקן בתוך משטח (בחרסה קוראים לזה "כיור שולחני")? כרגע הפתרון של איקאה נשמע לי מאוד - אני רק מקווה שארונות האמבטיה שלהם עמידים. האם איש השיש הוא האיש המתאים להתייעצות אם הכיור יתאים לארון? ואני מאזור חיפה.
 

בינא

Member
אם אתה מחיפה אל תרוץ לאיקאה

יש באזור הצ'קפוסט נגריות שמיצרות ארונות אמבטיה מכל הסוגים. הכוונה שתיכנס למקום כזה עם המידות של השיש והכיור או עם השיש והכיור שכבר מודבק אליו ע"י איש השיש ותבחר ארון כרצונך.
 

א אוהל

New member
קיבלתי הצעה מנגר לארון

יצא הרבה יותר יקר מאיקאה (וגם יותר יקר מלקנות ארון עץ מלא ביצור המוני שמגיע כבר עם כיור+משטח) יש לך שמות של נגריות מומלצות בצ'ק פוסט?
 
למעלה