ארוחה רומנטית...

ארוחה רומנטית...../images/Emo210.gif

שוב מבקשת את עזרתכן..... המלצה על מתכונים לארוחה רומנטית, הילדים נוסעים לסבאסבתא ולנו יש הזדמנות.. מנה ראשונה, עיקרית ,אחרונה- מוכנה להשקיע. אין לי כיוון מסויים- העיקר שיהיה טעים. אה..ובלי דגים. תודה.
 

אשה23

New member
לגבי הארוחה עצמה תשאירי לחברה המדהימים כאן

לגבי הקינוח אל תשכחי קצפת והרבה... שוקולד...דובדבנים...וקרח.....שיספיק להכל... הא וליצ'י בשבילך... הייתי ממליצה על איזה מתכון מעולה לבשר- כי זה מה שהגברים מעדיפים בד"כ, יין טוב ושלא יהיה כבד... כדי שיהיה כח לדבר העיקרי... ולהפעיל את הדמיון... תהנו ותמצו!
 

b a f i

New member
אני אומרת ככה

מנה ראשונה איזה סלט טוב, או שתאפי לחם ותכיני מעניין. מנה שנייה-כבדים מוקפצים ביין ובצלצלי שאלוט-מוגשים לצד פירה נימוח (לגוון אפשר להוסיף בטטה בשביל הצבע), או לחלופין נתח אנטריקוט או פילה שיוגש לצד סלט חסה ירוק או תפו"א אפויים ברוזמרין או לחלופין גראטן תפו"א (למי שלא שומר כשרות), או אולי לזניה מושקעת .... אני בעד בשר ותפוחי אדמה . או לעשות סצוא'ן מושקע-שזה אומר לקנות פילה ולחתוך לנתחונים ולהשרות אותם במרינדה ואח"כ להקפיצ אם אננס,קשיו פלפלים גזר,שום ובצל, מוגש לצד אורז לבן או מטוגן-אם תרצי מתכון לזה אעלה בשבילך. את הכל ללוות ביין אדום פרייבט קולקשן , או קברנה של ירדן ... קינוח ...מממממ- אני חושבת על "מעדן גבינה "קטן כזה (שזה דגם מוקטן של עוגת גבינה,שהיא למעשה אישית) או פירות העונה מלווים בגידה וקצפת, או עוגת פירות העונה של קרין גורן (שזה מין עוגת ספוג עם נקטריות וכו'...טעייים) בקיצור לכי על זה !!!
 

Rebeccan

New member
../images/Emo12.gif פירות מלווים בגידה ? זה לא רומנטי

ברור שהכוונה גלידה לדעתי כדאי להכין אוכל קל לעיכול אם רוצים להתרכז בדברים אחרים
ולגבי האוכל - באמת לא חשוב מה יהיה בארוחה - ההגשה חשובה יותר תהנו
 

b a f i

New member
בוקר טוב

מוקדם אתן קמות .... אז ככה לקנות כבדי עוף (כמות זה לפי כמה שתחליטו לאכול) לנקות אותם ולשטוף טוב ולהוציא כל מיני דברים צבעוניים שיש בהם . לחתוך אותם , לחתוך בצל רגיל (הרבה) או שאלוט(אותו להשאיר שלם), לתוך מחבת חמה להוסיף שמן , וכאשר הוא חם לטגן את הבצל עד להזהבה, כאשר הוא מוזהב או מושחם (תלוי בהעדפתכם) , לזרוק פנימה את הכבדים-עם קצת מלח ופלפל שחור גרוס-לצרוב אותם דקה שתיים, ולהוסיף יין אדום(כמות -בהתאם למה שיש במחבת-לא לעשות שם בריכה,במינון סביר לעין)-לתת ליין להצטמצם(כמובן את על אש גבוהה כל העת),כל העת להקפיץ אץ הכבדים שיטגנו מכל כיוון (לא לחטט בהם יותר מדי עם המזלג שישארו שלמים ויפים), היין הצטמצם, לבדוק תיבול. בצלחת ששיש בה פירה- עושים בו גומה ושמים במרכזה את הכבדים+בצל+רוטב. בתיאבוןןןןןןןןן מעולה עם סלט ירוק בצד "להרטיב" בבטן את כל החבילה
 

b a f i

New member
להקפיצ בתוך המחבת-

זה קצת קשה להסביר במילים, אבל זה בערך כמו שעושים הסינים במסעדות סיניות ... למעשה את צריכה להחזיק את המחבת ביד אחת ולשלוח קדימה ואז מהר אחורה שבאמצע את עושה מין "ניעה" כזו מעלה ... מוזר, אי אפשר להסביר איך להקפיצ... אולי הכי פשוט זה לטלטל את המחבת קדימה(הרחק מהגוף) ואחורה(לכוון הגוף) .. מקווה שהבנת משהו
 

taliF454

New member
../images/Emo6.gif הכוונה להקפצה של הודעה בפורום או למוקפצים

בסגנון המזרח הרחוק?
 

מ צ ד ה

New member
ואני אומרת לא לשכוח גם אווירה של

(והרבה) אור מעומעם
, מוזיקה נעימה
, רייח טוב (מבער שמנים) ואז הכ-ל יהיה מושלם
 
אצל בעלי רומנטי זה...

סטייק אנטריקוט טוב או טי-בון..או סינטה... טוב הבנת את העיקרון
 
למעלה