ארוחה לשניים שאני ובעלי מכינים לערב השנה החדשה סושי ועוד סושי והרבה סושי עם סלט ואם יש לכם רעיונות לתוספות או למרק מתאים אקבל בברכה. לקינוח יהיה פונדו שוקולד ונשיקה....