ארוחה לשניים שאני ובעלי מכינים

yifati1

New member
ארוחה לשניים שאני ובעלי מכינים

לערב השנה החדשה סושי ועוד סושי והרבה סושי עם סלט ואם יש לכם רעיונות לתוספות או למרק מתאים אקבל בברכה. לקינוח יהיה פונדו שוקולד ונשיקה....
 

מ צ ד ה

New member
האם מרק בסגנון אסייתי לא יתאים?

משהו כמו טום-ים, מרק תירס, מרק חמוץ מתוק?
 
למעלה