ארה"ב או אירופה?

noa tal 31

New member
שלום ניר. מה יותר כדאי - דירה להשקעה בארה"ב או באירופה? יש לי 700 א' ש' נזילים והבנתי שכדי להשקיע אותם בחו"ל, גם בגלל המס על דירה שנייה (יש י לי כבר דירה בבעלותי) תודה.
 

ניר בבגני

Member
מנהל
הי נועה,

את צודקת שהשקעות נדלן בחו"ל חוסכות לך את נושא המס על דירה שנייה בישראל.
אבל, השאלה שלך ארהב או אירופה מגלמת הנחה שאינה בהכרח נכונה. מספיק שתקראי כאן בפורום וגם בגוגל ותיווכחי בקלות שניתן להרוויח כסף וגם ניתן להפסיד הרבה כסף בעסקאות נדלן באירופה וכנל גם בעסקאות נדלן בארצות הברית.

אני יכול לשתף אותך מהנסיון שלי בכמה מאות עסקאות נדלן ובכמה מדינות שונות בארצות הברית, שהמפתח שלך צריך להיות למצוא את האנשים הנכונים.
בין אם את חותרת להיות יזמית נדלן ולבנות צוות מקומי ובין אם את שואפת להיות משקיעה ולעבוד עם יזמי נדלן, בכל מקרה, בחירת האנשים האמינים תוביל אותך לעסקאות טובות, ולא להיפך.

עכשיו, ברור שיש משמעות למיקום. מה שאני מציע לך זה למפות אפשרויות ולקחת בחשבון במקביל גם את היתרונות, החסרונות, ההזדמנווית והסיכונים של כל אזור השקעה אך לעשות זאת בד בבד עם מיפוי זהה של בעלי המקצוע. אפילו אם את יזמית נדלן הדבר הטוב לעשות הוא להיפגש כמשקיעה עם יזמי נדלן קיימים באזור ולראיין אותם בנוגע לאפשרות השקעה שהם מציעים. השילוב הזה יעזור לך לודא קודם כל שאת לא מפסידה כסף.

אם היית נפגשת איתי הייתי עונה לך שאני לא יודע לגבי אירופה. כי יודע זה רק מי שעושה ומצליח באופן עקבי. לכן, אני לא אתיימר לענות אירופה או ארהב אבל אני כן יכול לעזור לך להבין טוב יותר את היתרונות שעונים על השאלה למה להשקיע בנדלן דוקא בארצות הברית.
ללמוד עוד>>
 
למעלה