ארבל-זו לא בושה להקשיב לביקורת

ארבל-זו לא בושה להקשיב לביקורת ../images/Emo7.gif

רצ"ב הודעתה של יודעת-לגעת,שאתה שוב מחקת: מכיוון-שתופעת האלימות כלפי כותבים ממשיכה אצלך מידי יום..אני מציע לך לא למחוק את ההודעה,אלא-לתת לחברי הפורום להתבטא ולהגיב: =========================================================== אז ככה, לדעתי לכל אחד יש זכות כתיבה בפורום אלא אם כן פגע במיוחד באחד הכותבים בצורה ממש מוגזמת מזמן לא כתבתי כאן, אבל בהחלט מידי פעם עקבתי וראיתי כאן הרבה ויכוחים , מחיקות וחסימות וזה ממש לא מצב נעים, ולכן נמנעתי מלהכנס לכאן ולכתוב. בעיקר אהבתי את תושייתו של מרקי קקטוס העקשן שלא ויתר על השמעת קולו על גלי הפורום ואחר כל מחיקה וחסימה לשמו נוספה כוכבית קטנה חדשה - וזה די שעשע אותי. לא הבנתי גם למה היו ויכוחים כה רבים עם שועלית או השועלה סך הכל כתבה את דעתה. מותר גם לשמוע לפעמים מילים לא כל כך נעימות אפשר להגיב להן, בהגיון סך הכל תגובה זה הבסיס לכל פורום טוב. אז זהו, לדעתי, ניתן קצת לקצץ בכמות המחיקות הויכוחים והחסימות זה רק יוסיף לפורום - ממש לא יגרע ממנו. מקוה שלא אמחק.. יודעת-לגעת. ============================================================ מרק.
 
שקרים אני לא אוהב !!!!

יודעת לגעת מעולם לא השאירה הודעה כזאת בפורום ולכן גם מעולם לא נמחקה. אין בהודעה מאומה כדי למחוק. יודעת לגעת לא ביקרה בפורום כבר חודש ימים למעט אתמול שנכנסה עם טיפה לבנה וביקשה למחוק הודעה מגעילה של מישהו שאיננו מחברי הפורום. כנראה שאתה מתבלבל בין כל הפורומים בהם אתה מטייל....חחחחחחחה מרקי, שכחת שהיום חג האהבה?......אז תן לי להתעסק רק בכך....לא אהיה לשירותך עד אחה"צ ...ביי וחג שמח.
 
שקרים אתה לא אוהב??? ../images/Emo46.gif

ההודעה מופיעה בחיפוש רגיל בפורום זה תחת השם-"מחיקות" ,אבל איננה בדף הפורום עצמו. היא מהלילה. ויש גם תגובה מוזרה משהו שלך.. ====================================================== יודעת !!!ו ארבל מהכרמל התחרפנת?! מה לך ולחבורת הזבל? ====================================================== קנית מראה,ארבל ? שמור לשונך,ואל תטעה אנשים. מרק.
 
את שואלת,ואני עונה.... ../images/Emo8.gif

כל מי שלא מוכנה להכנס עם ארבל למיטה זו חבורת הזבל... ושכחתי,גם אני כי אני גם לא מוכן למרות שהוא מתחנן.. מרק.
 

משאלה

New member
מרק

עם כל הכבוד לך אני לא מרגישה כשייכת ל"חבורת זבל" כפי שהנכם אומרים. האם נראה לך שכל בחורה שכאן נכנסת למיטה עם ארבל?? הגזמת מרק אני בטוחה שיש כאן הרבה נשים שלא עשו זאת ובכל זאת הן כאן והודעותיהן לא נמחקות. אז בבקשה התשובה שכתבת לכנות בהחלט מיותרת ולא נכונה. שבת שלום.
 
לא אמרתי שנכנסה.. ../images/Emo3.gif

אלא מתה להכנס.. ומי שלא מתה-מתחככת בו ונמחקת זהו פורום רודני תפקידו-לייצר שפחות מין למנהל הפורום ומי שלא..לכלא. מרק.
 

viviti

New member
אתה קשקשן...

משהו מאוד מפריע לך בנוכחות של ארבל... אתה כנראה צריך לעשות בדק בית קל ולברר למה... אף פעם לא טוב להסתכל בצלחת של השכנים... ובטח לא על הנשים שלם - לא יוצא מזה שום דבר טוב... זה אפילו לא מעליב אותי שמכניסים אותי לקטגוריה של מתה ל... זה סתם מגוחך בעיני... ואם תחשוב רגע - אני בטוחה שגם בעיניך...
 
לא צריך להעלב

אלא להסתכל בעובדות הלילה הוא מחק הודעות לשתיים ואחת נחסמה בכלל ? על מה אלוהים רק יודע מרק.
 

viviti

New member
מרקי.. יקירי

למה? זו שאלה שאולי מעניין לשאול ואולי לא כדאי להתעסק איתה... אבל תפסיק להסתכל לאנשים בתחתונים מה זה משנה אם הוא מחק הודעה של אישה או של גבר הסיכוי למחוק הודעות של נשים כנראה גדול יותר.. פשוט כי יש פה יותר נשים... וגם זו שאלה שצריך לשאול מתישהו... למה? נשים כותבות יותר מגברים.. בפורום שעל פניו אמור לעניין גברים ונשים במידה שווה.
 
ואולי תשאלי,למה בכלל צריך למחוק ??

ההודעות שנמחקו פורסמו מחדש לא היתה שום עילה למחוק או לחסום את גופר לדוגמא תתחילי לחשוב טוב עם מי שאת מתעסקת פה
 

viviti

New member
האמת?

זה לא משהו שמטריד אותי במיוחד לא רוצה להכנס לאיזושהי מערכת יחסים קבוצתית וירטואלית עם כל מה שנובע מזה... לא בא לי לריב עם אף אחד לא בא לי ליצור קבוצות וירטואליות שנלחמות זו בזו אין לי שום דבר נגד אף אחד ובינתיים גם לא בעד..... אני כאן כי מעניין לי. נטו. ואולי מחר יעניינו אותי דברים אחרים.. לא חותמת חוזה... עם אף אחד..
 

viviti

New member
ו.......

משהו נוסף לא כדאי להיות מתקני העולם... עדיף למצוא בעולם מקומות שטוב לנו שם.. וזהו. לא צריך לתקן אף אחד - מקסימום את עצמנו...
 
למעלה