אראלה התקשרה אלי!

אראלה התקשרה אלי!

מממ שאלה.. נניח וקיבלתם טלפון ממפעל הפיס שזכיתם בתוכנית המנויים במליון וחצי ש"ח! מה הייתם עושים דבר ראשון? איך מגיבים לזה? ומה הייתם עושים אח"כ עם הכסף? אני מדבר על מישהו כמוכם.. רווק, חרדי, גיל טיפה מתבגר... אה?..
 
בגללך

אני עוד אתחיל להאמין בניסים. אם הוא מסוגל לתת לי מיליון למרות שמעולם לא מילאתי כרטיס הגרלה, אולי הוא גם מסוגל לחתן אותי בלי שאצא לדייטים ולגרום לי ללדת ילדים בלי להיות בהריון... אבל אם כבר שאלת את שאלת המיליון דולר... אז קודם תגיד רגע, זה אחרי מס או לפני? תראה, לא יודעת...זה סכום קטן מידי לחלומות שלי... מקסימום, קונה צפצפה לטוסטוס ב 10 ל"י ותורמת 2 ל"י למען האסיר...על הדרך קונה את הממשלה {ממילא רק שיקולים כלכליים מניעים אותה...} והשאר...בבנק פינטו...בבנק... אאאאאבל....אני מעדיפה להיות ריאלית. ברור שכסף יכול לעשות לי את החיים נוחים. ואם היה לי קצת יותר ממה שיש לי, זה היה יכול לגרום לי אושר זמני... זמני. רק זמני. כי אושר לא נמדד בכסף. הוא נמדד בכל אותם פריטים קטנים שביחד מתרכבים לאושר צרוף. בריאות לא קונים בכסף, גם אהבה לא. ובינינו... גם ללכת ברחוב ולמצוא שטר אדום מתגלגל ועף ברוח ישמח אותי לא פחות ואולי אפילו יותר...
 

ארטיימר

New member
זה ברוטו

מס על סכומים כאלו 25% תורידי ממה שנשאר מעשר. עדיין סכום יפה.
 

קליט

New member
מליון וחצי שקל זה בקושי לקנות דירה בירושלים

אז שמים את זה בבנק שיתפח קצת עד לקנית הדירה אפשהוא, או עד שנשמע על הצעה טובה להשקעה . הייתי משקיע את זה בתוכנית כזאת שמקבלים את הריבית מדי חודש בחודשו . דומני שמקבלים את הכסף בתשלומים ?? . . . מישהו יודע ? . . . נשאל כבר את אראלה . . .#בכל אופן, לא ישתנה הרבה בסדר היום שלי, אשאר באותה עבודה נחמדה, לאט לאט נחשוב מה לעשות עם הכסף . .
 
רשמתי לך:"ממש לא.."

שידוך זה לא השקעה... השקעה זה משהו שצומחות ממנו הטבות כלכליות..(בהגדרה שלי בכל אופן...)
 
למעלה