אקרפוביץ' ל-DL 650 יש?

holy crap man

New member
מי זה השתול הזה ../images/Emo11.gif

אני לא מכחיש שהוא אחלה ואני מת עליו. עשיתי איתו דברים שלא הרבה עשו עם טייוואני רבע ליטר... אבל אני גם ככה מתעתד למכור אותו עוד חצי שנה. להוציא עכשיו 5000 שקל על כלי ששווה 20000 זה כואב מספיק דרך הביטוח. נעשה שנתיים שלוש על DL ונלמד מה זה אופנוע. אח"כ נעבור לאיזה GS800 להתחרע על העבודה הקלוקלת של קק"ל. שם נשפוך את חשבון הבנק על שיפורים וצמיגים ותיקונים ונתגרש מהאישה ובלאגן שלם... טוב וויתרתי. מה רע לי עם ה-JM... נשכיב עד שכל הפיירינגים יעופו ונהפוך אותו לנייקד.
 

ariel00i

New member
לא יודע אם יצא לך לראות JM נייקד

לי יצא , נראה נורא... שלדת אופניים , ראיתי אופניי ראלי עם מזלג קדמי יותר עבה... (ויסלח לי הJM הקודם שלי שהחלפתי אותו בDL)
 

holy crap man

New member
סטייל דוקאטי רק בצביעה שחורה

 
לדעתי צריך לבדוק עלות מול תועלת

אצלי בדרוזי זה שיפר את ההספק במידה ניכרת DL650 זו חיה קצת שונה
 

מיצו

New member
נצל"ש - אקראפוביץ' מול יושימורה

בואו נניח לצורך העניין שאני מחפש לעצמי סט אגזוזים להיאבוסה. את הפול-סיסטם של יושי' אני מכיר מהאופנוע הנוכחי שלי, היא קלה, היא נאה, אבל היא נראית פחות טוב (לטעמי - ועל טעם וריח אין להתווכח) מאשר סט כפול. אז בואו נניח שאני הולך על סליפ-אונים ולא על פול-סיסטם 4:1, ובואו נניח שעומדות בפני 2 אפשרויות: R77 כפולים עם מעטפת קרבון של יושימורה, או אקראפוביץ' מעטפת קרבון כפולים (תמונה רצ"ב). היושי' שוקלים 17 פאונד, האקרא' שוקלים פחות - רק 11 פאונד. מצד שני, הם עולים יותר, בכ- 300 דולר יותר. אין לי מפרט דיינו של האקרא', אבל היושי' יכולים להוציא (בלי המשתיק) בכ- 2-3 כ"ס יותר מאשר אותו R77 אבל בפול-סיסטם 4:1. אומרים לי שהאקרא' לא רק קלים יותר בכ- 2 קילו (ואגב, בסה"כ מדובר על הפחתה של למעלה מ- 22 קילו יחסית למערכת הפליטה המקורית של ההיאבוסה!), אלא גם נשמעים טוב יותר. האם יש למישהו תובנות בעניין?
 

מיצו

New member
עברה לי מחשבה בראש.

אבל היא עברה מהר מדי, ביחד עם הקול של מנהל הבנק שלי שצורח עלי "מה אתה משוגע???"
 

xfwind

New member
../images/Emo62.gifCYCLE GEAR מפרסמים אותם כעת

במחירי "החל מ" 330 $.........
 

גיקסר

New member
מנסיון של כ יותר מ10 סטים

אצלי בR מותקן סליפ און של האחים בראדס, בהונדה גם היה לי. בעיני מפיקים את הסאונד הכי בריא נעים ובעל בס מדהים. באופנועי 600 שהתקנו הסאונד הפך להיות כועס ולא חשמלי כמו בישוימורה. במידה ונפלת על דיל טוב שלהם תביא,רק תביא איתך במזוודה כי זה לא יעבור מכס.
 

מיצו

New member
../images/Emo45.gif שני האחרים נראים לא רע

והם בחצי מחיר לעומת האקראפוביצ'ים. יש מצב שאני אלך עליהם.
 
המלצה ותובנות

בחר אותם לפי הסדר חשיבות הבא: 1. התאמתם לאופנוע ולמנוע - אם נדרש כיול מערכת הזרקה, כמה קל לעשות את זה... 2. השקטים ביותר. 3. אלו שנראים טוב על האופנוע לטעמך . . . . . 86746. תרומתם (המוצהרת) להספק המנוע.
 

Pumi

New member
השקטים יותר? ../images/Emo12.gif

האמת, ליד האופנוע שלי, האופנוע שלו תמיד ישמע שקט יותר
 

S4R

New member
../images/Emo243.gifאתם מוזמנים שניכם לעמוד ליד האופנוע שלי

ועל הדרך להתאדות מאדי הדלק שלו...
 
למעלה