אקספוינט - פלטפורמה חדשה למגייסים ומחפשי עבודה בהייטק

אנו באתר אקספוינט פיתחנו דרך חדשנית לגיוס עובדים ולאיתור עבודה בתחום ההייטק בעזרת מעורבות של עובדים שונים בחברה, יצירה והפקה של דוחות מתקדמים, התאמות בין מועמדים ומגייסים ובונה קורות חיים ברמה גבוהה בצורה קלה ומהירה.

מה אקספוינט מציעה למגייסים?
-אנו מציעים כלים רבים גם לאיסוף נתונים, ניתוחם ושיפור הבקרה במהלך התהליך כולו מלבד פרסום המשרות עצמן וקבלת קורות חיים.
כל חברה יכולה להוסיף משתמשים שונים לשימוש במערכת- המשתמשים יכולים לפרסם משרות ולצפות במועמדים וכך מנהלים זוטרים יותר יכולים להיות מעורבים בנושא זה.
-מנהלים בתפקיד בכיר יותר יוכלו לצפות בנתונים של כל המועמדים אשר פונים למשרות הארגון ולהפיק מכך תובנות- בעזרת דוחות יעילים אשר יסייעו לשפר את תהליכי הגיוס ולהצליח להבין מהם המהלכים היעילים ביותר ואלו פחות.

כתוצאה מכך, השירות שלנו מתאים לחברות בכל הגדלים: החל ממנוי בסיסי, מספר רשיונות שונים, ויכולות ניהול משתנות.
בכל רישיון תוכלו לשלוט באופן שונה ולקבל מספר משתמשים מסוים, ובנוסף לפתוח משרות נוספות.

מה אקספוינט מציעה למחפשי עבודה?
-באתר אקספוינט מרוכזות עבורכם מגוון משרות מסוגים שונים, הישר מחברות ההייטק כך שמחפשי העבודה לא צריכים לבזבז המון זמן בחיפוש אחר משרה המתאימה להם תחת מקום אחד.
לאחר רישום פשוט תוכלו לבנות את פרופיל החברה שלכם באתר, להעלות קורות חיים ולהוסיף לינקים לפרופילים ברשתות החברתיות השונות.

-מחפשי העבודה יכולים לייצר מסמך קורות חיים איכותי ומעוצב בצורה קלה ומהירה בתוך המערכת מתוך תבניות המוצעות עם מנת לקבל קובץ מעוצב המשאיר רושם טוב על המגייס ולשפר את סיכויי הקבלה שלכם .

-גם אנשי הייטק בעלי ניסיון עובדים בחברה מסוימת ומצד שני יש להם אפשרות למצוא הזדמנויות אחרות היכולות להוות אופציות רווחיות וטובות יותר אך מנגד המעסיק הנוכחי יכול לראות את שמם באתר דרושים מה שיכול לגרום לפיטורים ומצב לא נעים .
לכן אנו באקספוינט מקפידים על מדיניות פרטיות כך שכל גולש יכול לבחור האם הוא מעוניין להופיע במאגר באופן ציבורי או באופן פרטי ואנונימי כך שכל אחד ינהל את התהליך בצורה המתאימה לו.

לפרטים נוספים, צרו קשר>>>
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה