אפשר שרשור-קיטור?

הרעות17

New member
אפשר שרשור-קיטור?

סתם רציתי לספר שאחרי כמעט 8 חודשים של הנקה, בשבוע האחרון נתקלתי לראשונה, פעמיים (!!) בתופעה שכולן סיפרו עליה- תופעת הנשמות הטובות שדואגות לציצי שלי, לתזונה של הצ'אבי, לכלכלתן של חברות התחליפים...בקיצור- תופעת ה"לא מספיק כבר?".
אז הראשונה הייתה יום רביעי שעבר באירוסין של חבר שהוא כמעט קרוב משפחה. דיברתי עם דודה של החבר הזה (שזו הפעם הראשונה שראיתי אותה בחיי, אע"פ שחלק מהמשפחה אני מכירה מקודם...) ואיכשהו הגענו לזה שאני עדיין מניקה את הצ'אבי (שעוד אין לו 8 חודשים, כבר אמרתי את זה?) וההיא בלי להתבלבל אומרת לי "מה?? את עדיין מניקה?? למה??" אמרתי ה שכן. כי אני נהנית מזה, הוא נהנה מזה וזה הדבר הכי טוב שאני יכולה לתת לו.
מה אומר? נדהמתי מהחוצפה, אבל המשכתי הלאה.
ואז,ביום שבת, אנחנו יושבים בסלון אצל סבא של בעלי, והצ'אבי מתנפל עלי אחוז תזזית. הדודות צוחקות איך הילד מכור אלי, ואז אחות של סבא של בעלי עושה לי "מה?? את עדיין מניקה?? מה קרה? אין מטרנות בעולם??" אז כבר ממש השתגעתי. עניתי לה "מה? את יכולה להשוות את מה שהמטרנה נותנת לו למה שאני נותנת לו??".
בקיצור. אני עדיין בהלם.
והילד בן 8 חודשים, לא 8 שנים!
 

sista

New member
השתתפות

אצלי זה יותר גרוע כי ההנקה כל הזמן מלווה בבעיות ואני עדיין מתעקשת להמשיך כמה שנצליח להמשיך. כל הזמן שיש איזשהו קושי חוזר הפזמון - נו כבר מספיק, הוא ינק בחודשים הקריטיים, את באמת יכולה כבר להפסיק (6 חודשים בלי מוצקים), כאילו אני איזה היסטרית ועקשנית שלא מוכנה לעזוב את התינוק שלה במנוחה.
 

Gete2012

New member
הסכנות אורבות בכל פינה

בערב חג גיסתי זורקת כאילו כבדרך אגב שהיא לא מבינה את האמהות שמתעקשות להניק ומוכנות שיגמרו להם החיים ( הם רק התחילו לי גברת!!!). ״אני״ היא אומרת ״לשלושתם דחפתי בקבוק״. אולי בגלל זה הקטן בכה כל הערב ואף אחד לא הבין למה?????
 

הרעות17

New member
תראי, שתעשה מה בראש שלה

אבל למה היא נכנסת לציצי של נשים אחרות?
ואגב, מאז שאני מניקה אני מבינה איך החיים הרבה יותר קלים ככה,מאשר עם ילד מבוקבק.. אם כבר אז בקבוקים זה שיעבוד..
 

Gete2012

New member
ראית פעם תיק של אמא שנותנת בקבוק?

זה שיעבוד וציוד שנחוץ לו לבדו תיק! לא מבינה מה יש לנשים לחפש בציצי של אחרות. זה בכלל לא משנה, שיתעסקו. ואני אגב אף פעם לא עוצרת ועונה בשימחה ובששון, מונה יתרונות ומתמוגגת מהמחשבה שעוד כמה זמן קצר הגורה שוב תקום ושוב יקרה הקסם. הלוואי ואוכל להניק עד לגיל 8 חודשים...שנה אם יתמזל מזלי.ציצי לא צריך לקנות, לשטוף, לחלק בהתאם או לחמם- רק להגיש באהבה:)
 

הרעות17

New member
אני הייתי פעם אמא שנותנת בקבוק


רק ההתעסקות הזו עם הבקבוקים

ובינינו- מטרנה זה מסריייייח. הצ'אבי שלי פלטן רציני (היום כבר לא..) ולא רוצה לחשוב אפילו על פליטות מטרנה
 
יש כאלה...

יש כאלה שעל ידי זה שהן מציגות את הסיטואציה כשלילית, הן גורמות לעצמן להרגיש יותר טוב עם זה שהן לא הניקו - מכל סיבה שהיא.
 

שושנית23

New member
זה כל כך נכון!!

כל מי שמעירה לי (אנחנו חוגגים 18 חודשי הנקה רציניים!!!) אלו נשים שלא הצליחו להניק או לא רצו, או לא יכלו לעשות זאת עד גיל יותר מ-6 חודשים וכו'... זה כל כך מרגיז... אני הבנתי לא מזמן פתאום שזו כזאת חוצפה - הרי כל התינוקות שמפסיקים להניק ממשיכים עם מטרנה, בקבור וכו' אחרי שהם גומרים לינוק... עד בדרך כלל (לפחות מי שאני מכירה) גיל שנתיים.... ואף יותר.... זה מראה שהם צריכים את הפינוק הזה ... אז למה - אם אני יכולה ורוצה, והוא רוצה... שלא נמשיך לעשות את הדבר הטבעי ביותר...
ומה זה השטויות האלה שכאילו אין לי חיים... אני לא אומרת שהילד צריך להיות כל החיים שלי, הרי יש גם בעל ויש גם עוד דברים בחיים ברוך ה', אבל הוא בהחלט עניין מאוד מרכזי בחיי, וכמו שמישהי אמרה פה - החיים שלי רק התחילו עכשיו עם הלידה...
 
אני שואלת אנשים כאלה אם יש להם מניות במטרנה

בדרך כלל זה מספיק כדי לגרום להם לגמגם משהו ולשתוק. אם יש אמהות או צעירות בסביבה, אני מתחילה לטחון לשואל את השכל על מחקרים ועובדות על מטרנה וחלב אם.
 

ifat2012

New member
אוף רוצה גם לקטר!

חמוד יונק מלא 3 חודשים. היום יצאתי בפעם הראשונה בלעדיו והשארתי 2 בקבוקים שאובים גדולים וגם בקבוק מים להוספת מטרנה, רק ליתר בטחון (פולנייה, מה לעשות). כולה יצאתי ל3 וחצי שעות.
בעלי שיחיה נתן בקבוק אחד והחמוד רצה עוד אז הוא נתן לו רק 30 מהבקבוק השני (בקבוק של 120). וכשהחמוד היה עדיין רעב הוא לא לקח מה שנשאר בבקבוק השאוב אלא מטרנה. כששאלתי למה, ענה: ״כי את שומרת על החלב שלך...״ למי בדיוק אני שומרת אם לא לחמוד הקטן שלנו??? אוף. סתם מבאס. החמוד אכל 60 מהמטרנה... באסה!!!
 
ככה זה אנשים, תמיד יש מה להעיר

נראה לי אני היחידה שלא מעירה לאפח'ד וגם לא מעניין אותי מה אצל אחרים. כנראה שאלה של אופי.
 
למעלה