אפשר קצת אהבה וחיבוק?

shani שני

New member
זה לא חולני..

זה הגיוני. בטח שאפשר, הרי לא עשית לנו שום דבר רע -
- קרה משהו?
 

WTR

New member
אפשר, אפשר תמיד..

ואין לך על מה להצטער ממני אלייך, מכל הלב, אני שולחת לך:
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
בוודאי שאפשר...

ובוודאי שמותר, לבקש. לבקש קצת חום, קצת הבנה, כתף תומכת, אוזן קשבת.. בשביל כל אלה אנחנו כאן, יקרה. שולחים לך חיבוק גדול..וחזק.
 
או שלום!

גם אני צריכה חום ואהבה , את יודעת נדמה לי שזה כמו כד ששופכים ממנו מים ושהוא מתרוקן ואין מי שימלא אותו הוא מתייבש. אז צריך שמישהו ימלא לנו את הכד יאללה צינורות
 
למעלה