אפשר עוד התייעצות??? היי לכולם|חיבו

אפשר עוד התייעצות??? היי לכולם|חיבו

ושוב בעניין שלי, דילמה שקשה לי להחליט. כמו שסיפרתי לכם, השבוע דיבר עם אמא שלי (אין לי מושג מה אמר לה) וזאת החליטה כן לתת את הכסף כהלוואה!!!!!!!!!!!!!!!!!. לפני כן מאד כעסתי על אחי מכיון שעוד לפני ראש השנה כשדיברתי איתו והצגתי את המצב הקשה שלי, הוא החליט לבקר ולהטיף לי, ואפילו לא הציע עזרה כל שהיא,או הזמנה לחג, אבל מילא.. ואז כשביקשתי ממנו שיצור עם אמא שלי לא רצה להיות להיות מעורב ולהיות "צד שלישי בענין" , וכל אותו הזמן אפילו לא הרים אלי טלפון לשאול מה שלומי. ואז עשה את האקט הזה של ללכת לאמא שלי, ובחר להתקשר לבעלי להגיד לו שיבוא לקחת את הכסף, אפילו לא חשב להתקשר אלי. אני מאד פגועה מההתנהגות הזאת שלו, למרות שעשה מעשה טוב ועזר לי בזה, אבל בעצם העובדה שבחר להתקשר לבעלי ולספר לו שיש כסף מראה על איזה התעלמות ממני (אחרי כל מה שעברתי במוצאי שבת שעברה). השאלה שלי היא : אני צריכה להתקשר אליו למרות הכל להגיד לו תודה? או להשאיר את הענין כמו שהוא, מכיון שאת התקשורת יצר עם בעלי ולא איתי. קחו בחשבון שעד הדקה הזאת הוא לא התקשר לשאול איך אני , ומה קורה איתי. הכל דרך בעלי. להגיד לכם את האמת? אני לא מרגישה שאני רוצה להתקשר אליו (למרות הכל) כי הוא מאד העליב אותי בהתנהגות שלו, אני מרגישה שאם הוא בחר לעשות את זה דרך בעלי, אז בעלי צריך להגיד לו את התודה (והוא בטוח אמר), אם אני בצד בענין ,אז אני בצד כל הזמן. מה אתם אומרים , מה לעשות?
 

אני 555

New member
פשטות, רבותי. פשטות

נותנים לך משהו שאת צריכה? קבלי, תגידי תודה. אל תחטטי בזה סתם. עשו איתך חסד. אף אחד לא חייב לך כלום (בשלב הזה של חייך - גם לא אמא שלך). העליבו אותך? תסלחי ותשחררי. אולי תרצי גם לבחון למה בחרת להיעלב מזה. יש לך משפחה? את בחרת בה. תשנאי או תאהבי - בחירה שלך לגמרי. הכעס, העלבון האובססיבי כמעט, השאלות - זה מרעיל ממש. בשביל מה את צריכה את הזבל הזה? למה לסבך את החיים? תבחרי בפשטות. תראי איך הכל מסתדר. יום טוב, נטול שאלות...
 

שחף JL

New member
למרות ההתנהגות הפוגעת שלו,

יש באחיך כנראה צד טוב, שהביא אותו לקום ולדבר עם אימא שלך. את יכולה, רק אם את רוצה, להתחבר לצד הזה שלו, ולכוון אליו את התודה שלך. אולי זה אפילו יעזור לו לפתח את החלק הזה שלו ולתת לו יותר ביטוי. יכולות להיות כמה סיבות לזה שהוא בחר להתקשר לבעלך ולא אליך. אולי הוא חשב שעדיף שלא את תבואי לקחת את הכסף מאימך? אולי לא היה לו נעים לדבר איתך אחרי ההתנהגות שלו כלפיך? יכול להיות שאם תעשי צעד, תגלי דברים חדשים. את כבר יודעת שהדברים שאת מגלה הם לא תמיד נעימים... אז תקשיבי ללב שלך ותלכי בעקבות הקול שלו.
שחף
 

ה מוזה

New member
תתקשרי

אל תקלעי למקום הזה של משחקי אגו הוא עשה מתוך רצון וממקום של אכפתיות כנראה שקיים בו המקום הזה לפעמים מרוב עצים לא רואים את היער ומרוב התעסקות בשלילי לא רואים את הטוב .. ויודעת מה ? גם לך זה יעשה טוב לומר את התודה בהצלחה
 
לכולם........

נכון שקיבלתי את מה שקיבלתי וצריך להגיד תודה, ותמיד שניה חשבה את מה שאני חשבתי, זה לא ענין של אגו, זה ענין של מה צריך להיות!!!!!! גם אם אחי עשה בסופו של דבר מעשה טוב, הוא היה צריך לשתף אותי!!!!!!!!! בענין ולא את בעלי, עם כל הכבוד, אני פה הנושא, ואני זאת ששילמה את המחיר (ראו מוצא"ש השחור) אלי הוא לא התקשר מערב ראש השנה כדי לשאול מה שלומי, ואלי הוא לא התקשר לשאול מה קורה איתי אחרי מוצאי השבת ההיא, יש לי ממה להיפגע ממנו (למרות שעשה מעשה ודיבר עם אמא שלי), אנחנו רק 2 אחים, הוא הגדול, האבא נפטר ונשארה האמא הזאת, בין אם אוהבים אותה ובין אם לא, היחסים בינינו(שלושתנו) מאד רגישים וטעונים. אין לי בעיה להתקשר להגיד לו תודה, אבל על מה בעצם??? על זה שהוא בוחר לשתף את בעלי בענין??? ואני כלום??? אני זאת שצריכה לדלות מבעלי על מה היתה השיחה ומה דיברו?? והוא גם לא מספר. אתם מבינים? זה לא ענין של אגו, זה משהו לא מוסבר בכל הסיפור הזה. וזה שהיא נתנה או יותר נכון הילוותה את הכסף, זה עדיין לא אומר שאני צריכה לשכוח לה את השיחה האחרונה (אם לא להזכיר את כל החיים שלי איתה)זו לא כפיות טובה שלי אליה עכשיו, אחרי שנתנה את הכסף. נהפוך הוא, אני יודעת שאני צריכה לקבל ממנה, כי אלו לא הכספים שלה, אלא הכספים של אבא שלי ז"ל שחסך בעבורי והיא העלימה אותם, אני לא מרגישה שעשתה לי טובה, אלא שהיא מביאה לי את מה שמגיע לי בעצם, במיוחד בתקופה כל כך קשה כלכלית בשבילי. זה כל הענין, שום אגו לא משחק פה תפקיד, האגו הוא ממני והלאה בכל מה שקורה לי בחיים ולא רק איתה. אני האדם האחרון שמשחק עם אגו.
 
ועוד משהו....

סליחה שאני מנג'סת לכם עם הסיפור שלי, אבל אתם המראה הכי טובה בשבילי לקחת את הדברים בפרופורציות הנכונות. ועל זה אני מודה לכם. ול ה מוזה שפתחה את הפורום הנפלא הזה.
 

mary lou

New member
בטח שלהתקשר!!!

מה כואב לך לומר תודה??? תאמיני לי שלא יקרה מזה שום דבר רע, מקסימום לא יצא מזה טוב...
 
למעלה