אפשר לשנות את מחיר המשלוח אחרי שהיה כבר ביד?

ליאתקל

New member
אפשר לשנות את מחיר המשלוח אחרי שהיה כבר ביד?

או שזו פגיעה רצינית באמינות שלי כמוכרת? בטעות הכנסנתי מחיר מאוד נמוך יחסית למשלוח. לספוג את זה?
 

nirbhr

New member
כל שינוי במחיר/משלוח ללא תרום זו פגיעה

באמינות , במקרה הטוב זה יכול להוות עילה לביטול עסקה מצד הקונה. במקרה הרע, הקונה גם ישים חוות דעת שלילית וכאן את לא רוצה להיות, במיוחד כאשר את מוכרת מתחילה. אם את שואלת אותי, תספגי את זה, וכן מה לעשות, אנחנו עושים טעויות ולומדים מהן. ניר
 

ליאתקל

New member
כן תיארתי לעצמי שזאת תהיה התשובה. תוכל אולי

להגיב לשאלה הקודמת שלי? לגבי המחיר הנמוך - שמו לי ביד מאוד נמוך ואוטוטו המכירה נסגרת. האם זאת תהיה ממש טעות לבקש ממישהו - מכר שלי - לשים ביד גבוה יותר ולקנות את המוצר? מבחינת איביי הרי הם עדיין מקבלים את עמלת המכירה - אבל פשוט אני לא אשלח את המוצר והמכר לא ישלם. עד כמה זה נוראי? אודה על תשובתך המהירה.
 

nirbhr

New member
לא עשיתי זאת אף פעם

אבל זה נשמע כניהול תקין, למרות שזו מכירה פיקטיבית. ומה יקרה עם זה שזוכה עכשיו יעלה את הביד ? ויעבור את הסכום של החבר שלך? חשבת על זה ?
 

panayotiss

New member
לדעתי אם המכר לא ישלם, איביי יפנו אליך

את חושבת שיושבים שם סתומים? יש שם מחלקת הונאות שמאתרת בדיוק מקרים כאלה והם מכירים את כל הטריקים הכי מלוכלכים שיש (אני לא רוצה לפרט פה כדי לא לתת רעיונות). בקיצור את לא הראשונה שחשבה עליה ואני רואה כל יום מוכרים שעושים את זה הרי זה ברור שמישהו שמתחיל מכירה של אייפון ב 0.99 ומגיע ל 350 יש לו עזרה מחברים שמקפיצים לו את המחיר ובסוף בא הפראייר שישלם את המחיר והחברים יוצאים מהתמונה. לגביך אם את בכל זאת לא רוצה למכור במחיר הזה תאמרי לחבר להגיש ביד עד למחיר שבו היית מעוניינת למכור ואם הוא יזכה הוא יהיה חייב לשלם לך, תנו פידבקים הדדיים. אח"כ תעבירי לו את הכסף בצורה כלשהיא (העברה בנקאית) ולא דרך פייפאל כי יצליבו נתונים ויעלו עליכם. אם הקונה יתן מחיר גבוה מהחבר שלך שיחקת אותה והכל עבר בשלום. אבל אל תקחי את זה בתור אסטרטגיה כי זה לא ישר ולא הגון. זו עזרה ראשונה רק למצוקה שלך העכשווית.
 

ליאתקל

New member
אני ממש לא חושבת שהם סתומים - בגלל זה אני

חושבת אלף פעם ומתייעצת. אבל זה נראה לי קצת תמוה שאם אני מציעה אופציות תשלום שונות לקונים - שאם מישהו נניח רוצה לשלם לי בצ'ק - שאיביי יפנו אלי בטענה להראות להם את התשלום. ובדיוק כמו שאמרת - אני בטוחה שיש מלא כאלה שעושים את זה לפחות במכירות הראשוניות שלהם - מעלים לסכומים גבוהים. אבל אם אני נותנת לזה לחמוק אני מפסידה 500 דולר. אז בגלל זה המצוקה. :(
 

panayotiss

New member
אז תיישמי את מה שהצעתי לך

מסכים איתך במקרה של הצ'ק אבל במידה והצעת לשלם בפייפאל אני בטוח שיש להם מעקב אחרי מכירות שנותרו פתוחות ללא תשלום. הרי כיון שפייפאל שייכת להם יש להם אינטגרציה (תיאום) בים 2 התוכנות והן יודעות לעדכן אחת את השניה אם שלחת חשבונית ללקוח והאם הלקוח שילם. ברגע שסדר הפעולות הושלם העסקה סגורה. ברגע שפותחים דיספיוט הם יודעים בקלות מה הסטאטוס של העסקה. תעשי את זה חלק, שיגיש ביד ואם הצעת במכירה תשלום בצ'ק תמיד את יכולה לטעון מולם שהוא שלח לך צ'ק. אל תשכחי לסמן את המכירה כמשולמת ותנו פידבקים אחד לשני אחרי זמן מה כאילו המוצר נשלח. ספרי לנו איך זה עבר.
 

monolino

New member
העברה דרך פייפל

ואם החבר ישלם דרך פייפל והיא תחזיר לו את כל הסכום דרך העברה בנקאים יש עם זה איזושהי בעיה? חוץ מתשלום העמלות לפייפל ולבנק?
 
למעלה