אפשר לקטר על פרסומת מעצבנת נורא?

Amoureuse

New member
ברור שיש שקרים ושרלטנים

אבל מחלק מהסקרים כן יוצאים דברים חשובים האמת שזה גם משעשע אותי בסך הכל ואם לא בא לי לענות אני לא עונה, ואם השאלות מעצבנות אותי אני חותכת באמצע וברור שאם לא נוח לי לדבר באותו רגע, אז לא אני פשוט לא נגד באופן גורף וכולל, כמו בכל דבר בחיים אני משתדלת לשקול עניין לגופו
 

efroch99

New member
And also don't buy a new television

Or ask your parents to buy it for you sorry, my computer forgot how to speak Hebrew
 

Jeannie

New member
גם אני שמעתי

שברכישה של טלוויזיה חדשה חנויות החשמל מעבירות את פרטי החשבונית לרשות השידור וככה הם מגיעים לקורבנות חדשים שישלמו להם.
 

Jeannie

New member
לא לגמרי

אנחנו התחלנו לקבל מכתבים מרשות השידור אחרי שקנינו טלויזיה, ואז כולם צחקו עלינו שאיך לא ידענו לא לתת את הפרטים האמיתיים שלנו לחשבונית.
 

elley

New member
../images/Emo13.gif

בדיוק ככה גם אני !
 

Amoureuse

New member
פעם אחת שאני כמעט מסכימה איתך

אבל אני לא בעד צעדים קיצוניים כמו "לזרוק את הטלוויזיה מהבית". מה, אתה לא בנאדם בוגר, אתה צריך שזה לא יהיה שם פיזית? אני בקושי רואה טלוויזיה, ומכיוון שאני לא מחוברת לכבלים אני יכולה לראות רק ערוצים 1 ו-2, אם בכלל. גם כשהיא כבר דלוקה היא בד"כ משמשת כרדיו - אני מול המחשב (וזה לא באותו חדר) ורק שומעת אותה. אבל כדורגל אני אוהבת ועכשיו בעידן המונדיאל אני רואה יותר - אם היו לי כבלים הייתי גם עושה חבילת צפייה במונדיאל - אבל בהעדר אפשרות, ואם לא יצאתי לפאב, אני מסתפקת בתשדירי התקצירים בערוץ 2. וזה מה שאני קוראת "לא לעשות צעדים דרסטיים". למה לזרוק מהבית? אני איש מבוגר ויכולה לשפוט מה לראות ומה לא.
 

whitewidow

New member
לגבי מי שמתעניינת בשידורי המונדיאל

ואין לה טלוויזיה, קיבלתי הודעה כזו במייל: הודעה חשובה: המונדיאל עובר למקסיקו אגודת הסטודנטים ממשיכה לשדר את שידורי המונדיאל חינם לאורך כל הדרך!! בניין מקסיקו (הפקולטה לאמנויות אוניברסיטת ת"א), כל המשחקים (למעט שישי- שבת), דוכני בירה ונקניקיות במחירים של 6 ₪. ציבור הסטודנטים מוזמן!!
 

Amoureuse

New member
תודה, טוב לדעת!

כרגע חזרתי מערב מהנה ביותר בליאו בלומס, עם הולנד וחוף השנהב, עם יין ושפרד פאי שחלקנו וגם השתגענו עד הסוף וחלקנו מוס שוקולד... היה אלוהי
ולחזור מהבילוי ב 21:30 זה בכלל שוס אמיתי!
 
למעלה