אפשר לקבל קצת ``רקע כחול`` (מנהלת)... אני בדיוק מצלם פה.....תדף של הפורום....חחח..
S sahr12 New member 18/7/01 #1 אפשר לקבל קצת ``רקע כחול`` (מנהלת)... אני בדיוק מצלם פה.....תדף של הפורום....חחח..
מ מרי-לו New member 18/7/01 #2 הנה הכחול ... רק לפני שאתה מצלם ... תן לי לזוז כי לא ממש בא לי לקלקל לך את התמונה מרי-לו
S sahr12 New member 18/7/01 #3 זה בסדר....גם כך לא תיכננתי..... שתהיי בתמונה....חחחחחחחחחחח...רק רקע.... רציתי מתכון לעוגה כושית....את יכולה לעזור לי...(ברצינות) תודה...
זה בסדר....גם כך לא תיכננתי..... שתהיי בתמונה....חחחחחחחחחחח...רק רקע.... רציתי מתכון לעוגה כושית....את יכולה לעזור לי...(ברצינות) תודה...