אפשר לקבל קצת צומי?

אפשר לקבל קצת צומי?

שלום לכם...למי שזוכר ולמי שלא זוכר אז הייתי פה פעם ואז עזבתי את הפורום.אני רוצה להוציא קצת תיסכול אם אפשר אז אני אוציא אותו: לפני שבועיים וחצי בערך(יום העצמאות)הכרתי מישהו ממש חמוד שלא מחפש רק סקס,דיברנו בטלפון שעות וחשבתי שהוא שונה מכל אותם דייטים אחרים שיצאתי אליהם ושהוא בן אדם טוב ותמים וחמוד,אתמול התקשרתי אליו והוא כעס עלי שסיפרתי לידידים שלי עליו ואז קיבלתי אס אם אס ממספר לא מוכר,התקשרתי...זה היה האקס שלו.הוא סיפר לי את כל האמת על ה"מושלם" שהכרתי:הוא סיפר לי שהוא בגד בי עם עוד 2 אנשים שונים,שהוא סיפר לי את אותם הדברים שהוא סיפר לו(אני אוהב אותך,אתה הכי חשוב לי בעולם,אני מת לגור איתך בעתיד ומיני שטויות אחרות). אז מה שנותר היה לי לעשות זה רק לעשות רשימה ולכתוב בה במי הוא עוד פגע והרשימה הולכת ונהיית יותר ויותר ארוכה.הוא החבר הראשון שלי והיה נראה לי ממש חמוד וגילתי שהוא זיוף ענק.זה לא היה הרבה זמן אבל עכשיו פתאום עיכלתי את זה וזה דיי שבר אותי וכבר נמאס לי לתת אמון באנשים.למה אנשים טובים לא זוכים בכלום בסוף ואילו הרעים זוכים בהכול?! זה פשוט לא הוגן!
 
נ.ב

הוא דתי ונראה ממש ממש תמים וגם מציג את עצמו ככה. והוצאתי עליו כמובן את כל העצבים אחרי שגילתי את זה.לא ויתרתי לו! נראה לכם שהומואים יכולים להיות בזוגיות ארוכת טווח עם אמון ואהבה וכנות או שזה סתם עוד חלום שלא יתממש?
 

On My Own l

New member
לא חסרים אנשים כמוהו בנאדם../images/Emo4.gif

אבל מצד שני, אתה לא יכול להאמין לכל פישר שאומר לך שהוא אוהב אותך אחרי הכרות של שבועיים. זה לא אמיתי.... בנאדם יכול להדלק על מישהו ברמות קשות תוך זמן קצר - אבל לאהוב מישהו אחרי שבועיים? זה ממש תמוה, ועובדה שקרה מה שקרה. אתה יכול לסמוך על אנשים ולתת אמון באנשים - אבל לא כלכך מהר, ובטח שלא לאמין למישהו שאומר לך שהוא אוהב אותך אחרי שבועיים. לא חסרים אנשים מסריחים בקהילה... שמור על עצמך.
בהצלחה
 
../images/Emo210.gif אני מאמין באהבה

אני מאמין שאפשר למצוא את האדם הנכון, שיתאים לחיים שלך בדרך ובעקרונות שלך. בהחלט ייתכן, רק צריך לא להיסחף בציפייה בהתחלה ולזרום עם זה לאט. אם אתה חושב שאתה ממש מתאהב חזק - הנפילה עלולה להיות מקומה שביעית. אם תגיד לעצמך "אוקיי, פגשתי מישהו חמוד אבל לא יודע אם יצא מזה משהו" זו גישה הרבה יותר נכונה לדעתי. והרעים בסוף מקבלים את מה שמגיע להם, כך אני מאמין. what goes around comes around.
 

Saint Marko

New member
שמע,

אני מסתכל על זה אירוע שצריך להפיק ממנו לקחים. יאוש לא יעזור לאף אחד, ואתה גם צעיר וכבר מעכשיו להתייאש ולא לתת אמון באנשים זה חבל.. פשוט צריך להיות זהירים, לא להתפטא כל כך מהר.
 

פרבול

New member
לא רגע אחד..

אממ.. אני לא מתכוון לפגוע או משהו.. אבל משהו נראה לי מאוד תמוה (לי לפחות) במה שסיפרת... אני חושב שהשמטת משהו חשוב שהוא האם הגדרתם את עצמכם כ"זוג" (ע"ע 'Going Steady' או 'Boyfriends') אם כן, אז לא ברור לי איך מישהו שאתה מכיר למשך שבועיים וחצי יגיד לך "אני אוהב אותך" או "אתה הכי חשוב לי בעולם".. WTF?? זה לא צורם לך תגיד? כאילו! פאק אתם מכירים שבועיים וחצי!! ואתם מדברים על לגור בעתיד?! עכשיו אם לא.. אז אתם עוד בשלב של הדייטים והקשר ההתחלתי, שיחות טלפון עניינים הכל טוב ויפה.. אבל איך בכלל אפשר להגיד ש"הוא בגד בי עם 2 אחרים"??!! אתם עוד לא יוצאים קבוע! שמע, אולי אני שמרן בדברים האלה, אבל לא צריך להכיר את הבנאדם קודם? יש רגשות הכל זורם נפלא! - אבל פאאקקקקקק אתה מכיר את הבחור שבועים וחצי!
 
../images/Emo210.gif צודק ../images/Emo45.gif

זה בכלל מפחיד לשמוע "אני אוהב אותך" אחרי מספר מצומצם של פגישות (דה ז'ה וו אול אובר אגיין?
)
 

Xboy123

New member
חחח..

חבל שלא הקלטתי לך את ה"בן זוג" לשעבר שלי.. אמר לי את זה בפעם השנייה והרביעית שנפגשנו. פשוט סרט איימה בשבילך :]
 

coming soon

New member
כולם בטח יהרגו אותי בגלל התגובה...

אבל פאאאאאאאאאאאאאאאק!!! יצאתם שבועיים וחצי "אני אוהב אותך,אתה הכי חשוב לי בעולם,אני מת לגור איתך בעתיד ומיני שטויות אחרות..." אחרי שבועיים וחצי?? "אני אוהב אותך"???? ולא חשבת לבד שיש איזו בעיה עם הבחור? שהוא לא באמת מתכוון למה שהוא אומר? מה נסגר? תפסיקו להיות כבר כאלה תמימים! אהבה לא קונים בשבוע, גם לא בשבועיים משום מה אנשים ממהרים להגיד את המשפט הזה, ממהרים למצוא את אהבת חייהם. תפסיקו למהר! אני שמח בשבילך שזה נגמר, אומנם לא בצורה יפה, אבל אני שמח. אתה לא צריך להיות עם בחור כזה ולהבא כשמישהו אומר לך אחרי שבוע / שבועיים שהוא אוהב אותך תסיק קצת מסקנות... לאן אנשים כל כך ממהרים? אני לא מבין...
 
זיו

קודם כל דבר חלש אתה מבריח את האייקונונים, הם היו פה איפשהו ועכשיו הם למטה ברחו! אני מפציר בך חזור וכוש, דבר חלש! שנית, זה נורא כוללני ומכליל להגיד כזה דבר. תתפלא, אבל גם אחרי שבועיים יכול להיות מצב שאני כבר מרגיש שאתה אוהב מישהו עד כלות! זה הכל תלוי באינטינסיביות של ההיכרות וההתוודעות. אם אתה מכיר מישהו נדלק, מדבר איתו כל יום 3 פעמים ביום בטלפון, וגם נפגש כל יום, וזה במשך שבועיים, זה שווה ערך לחודש שנפגשים פעמיים בשבוע ומדברים פעם כל יומיים בטלפון.. לא צריך להכניס את זה לתוויות. אף אחד לא אמר שאתה לא יכול להתאהב בבנאדם אחרי שבועיים. ואף אחד לא אמר שאתה צריך להתאהב בבנאדם רק אחרי חודש. אבל זה הכל נראה קשקוש אולי בשבילך, רק כשתדע/תחווה - תוכל להבין.
 
באמת היה ככה...

דיברנו ביום העצמאות נגיד 8 וחצי שעות רצוף. וכל יום בלילה דיברנו שעה וחצי לפחות וגם בצהריים ובבוקר לא מעט והתכתבנו כל היום באס אם אסים.
 

On My Own l

New member
../images/Emo45.gif למה שנהרוג אותך..../images/Emo35.gif

בגלל שסוף סוף מישהו העז לקום ולהגיד את האמת? אתה צודק במאה אחוז.
 

Xboy123

New member
טוב הלווו!!

הבנאדם פעם ראשונה מתנסה בזה!! אז הוא טעה ולמד לקח: לא להיחפז עם גברים!! אבל הוא טעה. לא צריך להגיד לו את הטעות בצורה כזאת נוזפת ינעלרבק הנזיפה שלך נראית כאילו הוא חזר על הטעות הזאת 20 פעם!
 

coming soon

New member
נזיפה? מה אני מורה?

ברור שזאת פעם ראשונה שלו אבל עדיין, שלא יהיה תמים מדי מצטער אם הגזמתי עם התגובה :) יש לי את זה לפעמים.
 
אני לא בטוח שכשמישהו אומר שהוא

מאוהב אחרי שבועיים זה אומר שהוא משקר.. יש מצב שהוא באמת מרגיש ככה, אבל בדרך-כלל כמו שבאה לו ההתאהבות כלכך מהר ובפתאומיות ככה היא גם תעבור לו ככה שאם אתה בנאדם של רכבות הרים תמשיך ללכת על בחורים כאלה.. אבל נשמע לי שאתה יותר בקטע של נסיעה שקטה במתקן של it's a small world after all עם בובות מחייכות מסביב שמרוב שהוא איטי אתה רוצה כבר לרדת !!!!! *תוהה אם מישהו הבין*
 

On My Own l

New member
גם אתה היית על המתקן הזה?!?!?../images/Emo13.gif

אני עליתי עליו בדיסנילנד אם אני זוכר טוב..
 
למעלה