אפשר לקבל דיווח על הפגנת אתמול ?

yeshgvul

New member
אפשר לקבל דיווח על הפגנת אתמול ?

שמעתי שהיו מעט משתתפים (לא שזה משמח אותי). מספר שאלות: 1. מי היו הדוברים? 2. האם הוצגה תכנית פעולה? 3. האם הוזכר הקשר בין הכיבוש ובין הקריסה הכלכלית והחברתית בישראל? תודה
 

DRYICE

New member
תשובות:

1) היו הרבה דוברים מכלל הקשת הפוליטית מליכוד ועד הפנתרים השחורים, הבולטים להם ניתן גם יותר זמן היו יוסי שריד וראש עיריית שדרות חבר מרכז הליכוד שאת שמו איני זוכר. נאמו גם נציגים לסטודנטים לאמהות חד הוריות לנוער, לציבור הערבי,לאירגונים החרבתיים ועוד. 2) תוכנית פעולה מוגדרת ממש לא הוצגה. כן דיברו על הצורך להשקיע בחינוך, על כך שנכון כלכלית להשקיע דווקא כשהמשק במיתון(צוטטו יפה לא מעט מומחים) דיברו על הצורך בסילוק הממשלה ותקציבה, שריד דיבר איך הוא התעקש בזמנו שלא יקצצו מתקציב החינוך ושכך צריך להיעשות. דיברו הרבה. 3) בפרוש כן, הוזכר קשר בין מצב המלחמה לבין המצב הכלכלי, וזה הוזכר מכמה כיוונים גם שהמלחמה פוגעת בכלכה ושצריך שלום בשביל צמיחה וגם שהמלחמה אינה תירוץ להתנהגות כלכלית לא אחראית. מהשמו"צ צעקו יפה: "שום, שום, שום פיצוץ לא מצדיק את הקיצוץ" כמו כן דיברו על ההשקעה המגוכחת בהתנחלויות, על כך שזורם להתנחלויות הרבה מאוד כסף שיכל להיות מנוטב לדברים טובים. דיברו על יצירת סדר עדיפויות נכון. אני וודאי לא מסכם הכל בכמה מילים, כי בסך הכל דיברו שם קרוב לשעתיים. מקווה שעזרתי. DRYICE
 

דובי123

New member
השמוצ צודקים

דרך אגב הם גם דיברו על הכסף הרב שהלך הולך וילך לקיבוצים?
 
כן. הוזכר הקשר בין האינטיפדה

למצב הכלכלי. מעט האנשים שהיו לא הבינו זאת כי הם חשבו שהמצב הכלכלי בכל העולם הוא על הפנים. הנסדק צנח. היורו טס לשמים וגרם ליוקר רב באירופה. מספר המובטלים בכל העולם עולה. והכי חשוב: אין אינטיפדה בעולם רק בישראל. אהה, יש שטפונות בכל העולם. ואין שם אינטיפדה. אמריקה מתכוננת למלחמה בעירק ואין(?) אינטיפדה. רוצה עוד דוגמאות, מיסטר נאיבי????
 

Haemek

New member
על כמה מעט מדובר? תנו מספר.

לא אמרתנו שאתם מיעוט דליל וזניח וזנוח ונשכח? ולחשוב שפעם הייתם רוב בעם. וזה גם אומר משהו לגבי מי שנותר שם, רחוק רחוק, מתעלם ממה שקורה, נחמד לו בבועה ובאמונה שלעולם לא תשתנה ולעזאזל שינויים בעולם.
 

yeshgvul

New member
טוב, אתה אומר שישראל פורחת

אז באמת לא ציפו לראות אותך שם. רואה את כל החד הוריים, המובטלים, הנכים והעניים סתם? הם לא מיעוט שולי בעם. וגם אם הם לא תומכים בסרבנות, הם מבינים ועוד איך שהכסף שנשפך בשטחים הולך על חשבונם. לאשנים אין יותר כוח להפגנות. היאוש השתלט. אתה יכול להצביע לי על הפגנת ימין מרובת משתתפים לאחרונה?
 

Haemek

New member
רוב ורבו של העם לא צריך הפגנות

רוב רובו של העם מלוכד סביב הממשלה (ממשלת אחדות לאומית שיוזמה על ידי רש הממשלה) ומסכים עם כל (כל) מעשיה. זה רק אתם המיעוט הזנוח הזניח הנידח והדלוח שצריכים לעשות רעש אחרת לא יודעים שאתם קיימים. אתם מתמחים ברעש וזה כל שאתם יודעים לעשות (לצבא אתם לא הולכים). אתם אלה שמנסים להשיג כותרות ("אנחנו נלשין על החייל לבית המשפט בהאג") אתם אלה מתמחים ביחצנות ("סרבן אמיץ", "שמאלן גאה", "ערבים רודפי שלום"). הבעיה שכשלא באים אנשים להפגנות המטופשות שלכם אז עכשיו "העם עייף"! אתם עייפים - הוזים בהקיץ, אתם לא רלוונטים. face it.
 

Haemek

New member
עכשיו אתה נציגם של המסכנים בישראל?

חשבתי שאתה נציגם של הערבים. כשזה נופל, אתה פתאום נזכר בחלכאי ישראל... מה בקשר לאלמנות ולאלמנים ולהורים השכולים ולילדים שאיבדו אבא ואמא ואחות ואח כתוצאה ממעשיך? אתה, זה שתומך הרש גלי בטירור, מעודד אותו ומוסיף דלק ללהבה, אתה בא ומטיף לי על חלכאי ישראל? רוצח. היחידים שהיאוש השתלט עליהם זה אתם, זנוחי השמאל. רוצחי ילדים ומבטשי נוער: אתם גורמים לזאת.
 

yeshgvul

New member
ואתה מציע לחלכאי ישראל עתיד מזהיר

אמהות חד הוריות יוכלו לגדל את ילדיהן באוהל או בדירת חדר, כדי לשלוח אותם לדכא את הפלסטינים ולמות בגיל 18. לא ענית לי על השאלה היכן הפגנת ההמונים השבועית של הימין. אצלך במושב? נפלא.
 

Haemek

New member
אין הפגנות כאלה.

כאשר אנחנו רוב רובו של העם, החלק השפוי, אין צורך בהפגנות. אתם מאידך מארגנים בכל שבוע 17 הפגנות ומופתעים שבאים 7 אנשים להפגנה. אתם אלה הנכחדים שמנסים להראות שיש לכם מסה. כשהמסה לא באה אז הם "עייפים". זאת לא הסיבה. הסיבה שאף אחד לא רוצה להראות בחברתכם, הנידחים ההוזים.
 

yeshgvul

New member
הישראלים לא מוכנים לעבוד בתנאים

בהם עובדים הזרים. ובצדק, כי רבים מהזרים הללו סובלים מתנאי עבדות. מקובל עליי שיפסיקו להביא עובדים זרים לישראל. לא מקובלת עלי ההתיחסות הגזענית אל הזרים שנמצא כאן. מעבר למובטלים, שים לב כמה ישראלים עניים עובדים יש ! אנשים שמרוויחים 3000 ש"ח לחודש ולא יכולים לפרנס 3-4 ילדים. נוצר כאן פער מבהיל ביו מי שיש להם מקצוע מבוקש (כמו הייטק) ומי שאין להם. הפרטה זוחלת של מערכת הרווחה והחינוך אכלה את העתיד של האנשים הללו. עוד דוגמה, ב"הארץ" התפרסם אתמול שמורה באירופה מרויח פי 2 עד פי 3 ממורה בישראל !
 

Haemek

New member
"הארץ", עיתון שאפשר לוותר עליו.

פעם הייתי מנוי שלו. אז מה, פעם הצבעתי ברק. לא להאמין לאיזה בור השוטה הכניס אותנו. ולחשוב שהוא זחל, קבל עם ועדה, לתפקיד שר הביטחון בממשלת "אסואן טאהרן" למרות שבכלל לא הציעו לו את התפקיד. שוטה אמרנו? אם זה לא היה עצוב כל כך, הייתי מתגלגל מצחוק ממנו. מה קרה לו?
 
למעלה