אפשר לנסוע באוטובוס של אגד עם חוגר

רק אם יש לך תעודת לוחם

שאותה מקבלים לוחמים בלבד (כמה מפתיע, לא?
...) לאחר שנתיים בערך בשירות.
 
למעלה