אפשר ללכת לים,רק שהוא קר.עונת המלפפונים החלה!

שוב

זה מאד פשוט , אם אנחנו יודעים שהבעיה מתחילה בתקציב , ממשיכה בגישה האסטרטגית של ההנהלה , אנחנו גם יודעים שיש לנו מאמן מוצלח , שיש לו הישגים בזירה הבינלאומית, למה אנחנו מחפשים להחליף את המאמן? אם נחליף מאמן , דבר לא ישתנה לטובה ,כי יבוא מאמן פחות טוב או הרבה פחות טוב , והתקציב ישאר בדיחה עצובה , מכבי תיראה ככה יותר טוב?
מצד שני אם תחליף הנהלה ותשאיר את בלאט שיקבל תקציב ראוי , מה לדעתך יקרה?
 

Saladin

New member
כפי שכתבתי,

ישנם ליקויים בשיטת המשחק של הקבוצות של בלאט שאותן ראיתי, קרי הקבוצות שלו במכבי, שחוזרים על עצמם עם סגלים שונים ובשנים שונות. לא יודע איך זה היה כשהוא אימן בטרויזו, בסנט פטרסבורג ובפילזן. יכול להיות אפילו שבמכבי יש קונספציה לאורך שנים שלא קשורה למאמן לפיה צריך להביא שחקנים אמריקאים בעיקר והקבוצה צריכה לרוץ ולהתבסס על משחק מעבר כדי לתת לקהל שואו. מה שאני אומר הוא שהייתי רוצה שיחליפו את הקונספציה הזו ושהיא מיצתה את עצמה.
 
גם בנבחרת רוסיה הסגנון שלו לקוי?

ככה זה כשיש לו שחקנים יותר טובים מאלה שבמכבי.

זה לא משנה מה תביא אמריקאים או סרבים או יפנים , משנה באיזו איכות אלה שאתה מביא, מכבי מלכתחילה מביאה שחקני בעלי שם אבל עם עבר בעייתי או החמצות , או שחקנים שאף אחד לא מכיר בתקווה שיפרצו , זה נחמד כשאתה מקיף 3 שחקני עוגן אמיתיים בקבוצה בשחקנים כאלה , אבל זו בדיחה כשאתה בונה קבוצה שכולה שחקנים שאתה לא יודע מה תקבל מהם, בנית מכבי זה ממש לא רק בלאט ,ובטח לא בתקציב שיאפשר לו להביא שחקנים משמעותיים - וכאן הבעיה.
השושלת של העשור הקודם היתה בעיקר אמריקאים , ולא היה חסר להם כלוםבלאט ממש לא בהכרח גורס שצריך רק לרוץ וכו' , אבל כשאין לך כסף אתה מנסה להפיק מהשחקנים שכן יש לך כל יתרון וזה יכול להיות בעיקר בריצה , אתלטיות , דברים כאלה .
קבוצה נחותה שרוצה לנצח קבוצה בכירה צריכה להפוך את המשחק לכמה שפחות שיקול דעת , כי הבדלי האיכות בין שחקנים לא מתבטאים בכמות נקודות , אלא בשיקול הדעת של השחקנים , בהבנת המשחקן שלהם , במהירות האיכות הלמידה שלהם , בנושא הזה מכבי של השנה על הפנים , וזה בגלל הסגל שהביאו.
 

Saladin

New member
לגבי נבחרת רוסיה,

קשה לדעתי להקיש מאימון נבחרות בטורנירים קצרים על אימון קבוצות לאורך עונה שלמה. לא חושב שבטורנירים קצרים נבחרות מספיקות לגבש סגנון. עם שאר הדברים אני מסכים.
 

Saladin

New member
ובמחשבה שנייה

לשנות אופי של קבוצה זה דבר קשה, אפילו קשה מאוד. מי יודע אם האוהדים ואני בתוכם יתחברו למכבי אם היא תהיה בנויה למשל על שלד של שחקנים אירופיים ותשחק בסגנון של קבוצות של מסינה או דושקו איבנוביץ' למשל. אולי לא צריך שינוי כזה קיצוני. אני חושב שאם בלאט יקבל תקציב ראוי הוא יכול להצליח, אבל סביר שלא יהיה תקציב כזה וזה לא יהיה אסון לנסות אופציה אחרת (לא יודע מי).
 
מה זה "סביר שלא יהיה תקציב כזה"

נכון , תחת פדרמן סביר שלא יהיה, לכן אחרי 3 שנות צניחה חופשית - הגיע זמנו ללכת , ותפקיד האוהדים לעזור לו לגרום לו שימאס לו.
 

אילן די

New member
פפלוקאס לא הצליח במכבי כי הוא היה גרוע

בלאט נוקט תמיד באותה שיטה (שאגב גם פיני גרשון השתמש בה). ברגע שאתה עושה שטות אחת או שתיים, אתה בחוץ. מה לעשות שפאפה הרבה לאבד כדורים ולעשות שטויות ברוב המשחקים בהם שיחק ?
 

נמשל

New member
בחיי מלפפונים

שאלו אותי היום: "אתה פנוי בחמישי בערב?"

עניתי כן.

נקליט מכבי ונראה בלילה.

אם היו מספרים לילד שבי שהיה יושב על הספה בסלון 3 שעות לפני כל משחק ומחכה שיגמר הדרדסים והחדשות עד שחן ליפין עולה על הפרקט, הילד לא היה מאמין
 

comerte a besos

New member
ורק אני אראה כמו פראייר את המשחק

אני רק מקווה שלא נפסיד לבשיקטש... לדעתי הולך להיות משחק לא פשוט בכלל... ואם מכבי חושבת שבשיקטש קבוצה חלשה, היא הולכת להיות מופתעת מאוד.
כבר לא חושב על עלייה, רק על נצחונות...
בעצם, לא נצחונות... ניצחון אחד יספק אותי.
 
אראה מכבי, הצד הדפולסיבי חזק לפעמים מההיגיון

ועדיין כמו תרנגול עיוור אצעק "יש" כשלוגאן יקלע שלשה,
כאילו שאני רוצה שהוא או השאר הלא מתאימים ישארו כאן שנה הבאה.
או כאילו שהייתי רוצה שצורת ההנהלה הנוכחית תנחל הצלחה.
 
בגלל היתרונות היחסיים שלו

יש לו ידית קטלנית כשהוא חופשי , האחוזים שלו כשהוא חופשי מדהימים , ההגנה שלו טובה , הוא חוטף טוב.
בניגוד להיקמן שמאד מאד לא יציב , לוגן יעניש אותך אם תשאיר אותו חופשי והוא בונוס למי שיודע להשתמש בו כשחקן נישה.
כשיש לך שחקן כמו לנגפורד שיחזיק את העמדה הזו בשגרה במשך 30 דקות , אתה יכול להעלים את החסרונות של לוגן.
כמחליף הוא בעיני טוב מהיקמן, דעתי תשתנה ביום שהיקמן ייצב את המשחק שלו , מה שאני לא ראיתי מתחילת העונה ולא רואה גם עכשיו.
הבעיה שלי עם היקמן היא שהוא בעיני נופל בין 2 העמדות ולא מספיק מוצלח לאף אחת מהן, הוא מנהל משחק בינוני מאד , וקלעי פשוט הרבה פחות טוב מלוגן.
 
גם לוגאן הוא לא בדיוק שיא היציבות

בלשון המעטה.
זכורה לי יותר כמות המשחקים בהם הוא היה חושך מאשר הימים בהם הוא היה נהדר (ואת הליגה אני לא מחשיב).
היקמן לעומת זאת עושה מגוון דברים, הוא חודר נהדר, חוטף יותר טוב מלוגאן, ריבאונדר יותר טוב מלוגאן, והמשחק שלו פשוט יותר מגוון.
אני מתקשה לראות דרך בה לוגאן נשאר כאן בתור מחליף לעונה נוספת,

אני לא מתחבר לשחקן לא משפיע, ולוגאן הוא הדוגמא הטובה לכך. הוא מסוג השחקנים שאתה יכול לקבל ממנו 4 שלשות בזמנים לא קריטיים, ומצד שני ברגעים הכי חשובים לא לקבל ממנו כלום, לעומת זאת הוא לא שחקן הגנה כזה גדול שאתה יודע שכשהוא על הפרקט, הקבוצה שלך ביתרון בעמדה שלו, (כמו עם בלו בשני העונות האחרונות למשל).
 
לוגן חייב שישחקו עליו

גם פלאניניץ , וכשלא משחקים על השניים האלה הם לא מתפקדים.
לוגן לא מספיק תורם באספקטים נרחבים כדי להיות שחקן חמישיה , הוא לא מספיק טוב בשביל נפח המשחק שהוא צריך כדי לתפקד טוב ,ולכן כפותח הוא מתאים לקבוצות קטנות בלי מטרות בשמים.
אבל לדקות שצריך ידית , לשנות מומנטום התקפי, וכו', הוא יכול
להיות מצוין , וכמובן שבדקות האלה צריך לשחק עליו.

המשחק של היקמן אכן מגוון והוא יותר טוב ביותר דברים , אבל הוא לא טוב כמו לוגן בדברים שלוגן טוב בהם, והוא לא מספיק טוב או יציב כדי לפתוח.
לגבי היקמן , אני לא ממש זוכר אותו משפיע מי יודע מה, שניהם לא תרמו מספיק בנקודה הזו.
לגבי השלשות של לוגן , לא נכון , לוגן החזיק אותנו בחיים מול אולימפיאקוס עם שלשות מאד חשובות כשלאחרים לא נכנס, בנוסף , הוא סטופר טוב מאד ושמר מצוין גם נגד אולימפיאקוס.
אני דווקא זוכר את לוגן מתלבש על שחקנים ופתאום הם "נחים" , מה שאני פחות זוכר מהיקמן שאני מסכים שהסה"כ שלו יותר גבוה.
שניהם לא מספיק טובים בשביל לפתוח , אבל ללוגן יש כמה אלמנטים מהרמות הכי גבוהות ובאחרים הוא לא קיים , ואילו היקמן לא עושה שום דבר ממש טוב.
 
הייתי מחליף את כולם

מביא את שאראס, פארקר, באסטון , וויצ'יץ ודיוויד בלו.

ברצינות, שאלה : מה קורה עם באסטון? איפה הוא היום?
 

שומו

New member
אני לא אוהב לעשות סיכומים לפני סוף העונה

אבל יש 2 שחקנים שאני יודע שהם בגדר הכרח לעונה הבאה- ג'ורדן פארמאר (כי צריך בעל בית) ודייוויד בלו (כי צריך ווינר מוכח ומנוסה).
הייתי מקציב לפארמאר גם 3 מיליון דולאר לעונה, רק שיבוא. בנוגע לבלו, אם צריך שההנהלה תרד על הברכיים, תנשק לו את הרגליים ותתחנן שיבוא.
הייתי נפרד בודאות מרוט, אוחיון ופניני. אשמח לראות כאן בעונה הבאה את ג'ייק כהן.
 
למעלה