אפשר לטוס בכיף, ויש גם אנשים טובים.

אפשר לטוס בכיף, ויש גם אנשים טובים.

למרות אוירת הדיכדוך הפושה גם בפורום זה, שאינו אלא מיקורוקוסמוס של החרא האופף את מדינתנו בכלל, חייב לציין אני כי יש גם רגעים נעימים בתעופה וגם אנשים טובים באמצע הדרך. ביום חמישי לקחתי נאבאחו עם 6 אנשים לסופ"ש באילת. טיסה בכיף, למרות 30 קשר רוח אף, המראה מהרצליה לפני הסגירה ונחיתה באילת בעלטה. ובפיינל פגשתי את האיש הטוב הראשון: דרום מעביר אותי אחרי סמר לאילת בגובה 7, ואילת מבשר לי כי אני אחד ל 21. יעני, דוך. אני במטוס לא מדוחס, עם נוסעים לרבות ילדים. לא מצב להנמיך 2000 רגל בדקה. כבר בתחילת ההנמכה אני רואה את אורות המסלול מולי, בגובה 5000. אני מבקש מהפקח לבצע 360 בפיינל לאחר חליפת באר אורה מטעמי נוחות הנוסעים, והוא מאשר לי מיד תוך הנחייה ל ATR שמאחורי לא להנמיך בינתיים. איש ארקיע מבקש הסבר באסרטיביות יתרה, והפקח עונה לו במתינות כי יסביר לו אח"כ. היום רציתי לחזור, והתעניינתי במזג האויר. שוב, מטעמי נוחות הנוסעים. לא כיף להעביר נוסעים לרבות שתי ילדות בתוך רכבת הרים של ענני גשם במהירות של 190 KTAS. אני מצלצל למטאורולוגיה, רק לשאול מתי יכנס הגשם. והוא, לא מוכן. רק בפקס. טוב, אמרתי. בפקס. אה, אמר לי. אבל אני עובד עכשיו על תחזית מעודכנת, תהיה רק בעשר. טוב, ביקשתי, שלח בעשר. לא קיבלתי דבר. לפיכך, צלצלתי למודיעין טיס ש"ד. בלי שום בעיה נתן לי תחזית אצבע ללא שום מחוייבות, אמר לי כי העננים נראים לו כך וכך והגשם כבר היה בב"ג ונס ציונה. הנה איש טוב שני. והאיש השלישי הטוב היה פישר במרכז התיאום באילת. ביקשתי הסעה למטוס, הואיל ואחד מנוסעי תרם רגל למולדת בחווה הסינית. תוך חצי שניה הגיע רכב. התחזית נראתה בסדר גמור, וטסנו בכיף חזרה במהירות קרקעית של 220 קשר, 50 דקות מהמראה ועד נחיתה. קצת גשם בהנמכה מ SIVAK, אבל לא שום עמוד שחור עד השמיים.... שבוע טוב.
 
תחזית מעודכנת

מעניין, כבר מספר פעמים התקשרתי ל"מטאוטק" - אלה שנותנים תחזיות מז"א - וקבלתי תשובה שישלחו לי בפקס ושבדיוק עובדים על תחזית חדשה שעוד מעט תודפס. בניגוד אליך, אכן שלחו בפקס. שירות דוקא טוב, אבל באמת רק בפקס. דוד
 
גם אני פגשתי היום איש טוב ז'אק

זהו עם הפוליטיקה גמרתי ואני חוזר לעולם התעופה הקלה, צריך להוריד את החלודה, נקלעתי להרצליה ביקשתי לעשות טיסת ריענון, הזעקתי את ז'אק רובין והוא " טס " משדה דוב להרצליה להתלוות לטיסה מדהימה באזור 8 עם שקיעה נהדרת. באמת איש מטוב ומדריך מצויין. תסבירו לי רק למה התושבים של כפר שמריהו כל כך מפונקים שאי אפשר לטוס מ 14-16 בכל מקרה לא עוברים מעל הבתים שלהם (כאשר ממריאים על 29) שעתיים מבוזבזות סתם!! עוד מעט תושבי מצפה רמון יעתרו לבג"צ נגד מטוסי רמון F16 שלא יטוסו לפני 7 בבוקר, לא אחרי 10 בלילה וגם ישמרו על שעות מנוחת הצהריים בין שתיים לארבע...
 
שעות המנוחה של דיירי כפר שמריהו

אתה בודאי יודע שבעל המאה הוא גם בעל הדעה. שכנינו הצליחו לשכנע החשיבות מנוחת הצהרים בסופי שבוע. לפי מה שנאמר לי שולמית אלוני גרה בשכונה זו וההישג נזקף לזכותה.
 
נתן, אני לא בטוח שזו היא

נושא ימי שישי ושבת שעתיים "שלאף שטונדה", עד כמה שזכור לי, נמצא כבר 30שנה לפחות. באשר להגבלות שחלו לאחרונה, הוגש בג"צ והטוענים מכפר שמריהו, לא שולמית אלוני, הזמינו את השופט אליהם למרפסת ושאלו אתו "איך אפשר לנהל שיחה בינינו ברעש הזה"? והשופט מיד השתכנע. אבל אם היה כאן שר תחבורה רציני ולא "פקה פקה" שתיכף מפציץ את אסואן, ותיכף הוא עושה ועושה...., היה כבר מזמן מפקיע אדמות מדינה באזור שנמצא מצפון מערב לישוב בצרה ובונה שם שדה תעופה רציני. ממילא כבר מזמן לא מגדלים שם כלום. רק שבעלי האדמות משכירים אותן למנחתי אלטרלייט וטרקטורונים באופן ישיר במקום שהמדינה תעשה זאת.
 

vasp

New member
לגבי האזור שמצפון מערב לבצרה

אתה יודע שמתגוררת שם אוכלסיה שסוגרת עניינים בלי בג"ץ , אז תחליט מה עדיף .
 
טוב מאוד, אם הם סוגרים בלי בג"צ

אז שיקימו לנו שדה תעופה כבר. אני חושב שאתה קצת מגזים.
 

Avner18

New member
אכן איש טוב ומדריך רגוע !!!

ואני חושב שזה חשוב מאד!
 

mayafit

New member
אל תצחק

זה קרה לבסיס חצור על ידי תושבי בני עייש שטענו שטיסות לילה שיוצאות מהבסיס מפריעות למנוחתם. ואכן מפקד הבסיס הוציא הנחיות מסוימות שיגבילו את המטרד של תושבי הסביבה.
 
למעלה