NorthernStar
New member
אפשר להשויץ קצת? (וגם שאלה)
* הפאנל שארגנתי לכנס חשוב מאוד התקבל לתכנית הכנס וכולנו מאוד מאושרים ונרגשים, למרות שהכנס הוא בנובמבר. אז אם מי מכן מגיעה לכנס בבוסטון בנובמבר - אולי נתראה שם. * המאמר שהגשתי לכתב העת חזר אלי עם הצעות לrevisions שאני צריכה לסיים עד סוף הקייץ. אני חייבת לציין שהreviewers היו מקצועיים מאוד. הרשים אותי אחד מהם במיוחד, שניכר שמכיר היטב את הספרות בתחום הספציפי שכתבתי עליו והוא הכין רשימה של הצעות לתיקונים על פי קטגוריות. והנה באה השאלה שלי: אני צריכה להסביר ביתר פירוט מדוע אני משלבת בניתוח שלי טקסטים ספרותיים-היסטוריים (למשל רומנים היסטוריים, שירה וכו') עם טקסטים אקדמיים וסמי-אקדמיים. כלומר, אני טוענת שכל הטקסטים האלה שייכים לאותו שדה, מנהלים ביניהם רב שיח (שנמתח על פני תקופה ממושכת) ומהווים חלק מאותו השיח. בעצם, אני אומרת שטקסטים ספרותיים וגם טקסטים אקדמיים narrate history באופנים שונים אבל שמשלימים זה את זה (דוגמא: ההיסטוריה של העיר ירושלים בשיח הציוני באמצעות ז'אנרים שונים). אז חוץ מהיידן וייט ואולי גם הומי באהבא, יש הצעות לקריאה נוספת, אולי דווקא מתחום תורת הספרות או לימודי התרבות?
* הפאנל שארגנתי לכנס חשוב מאוד התקבל לתכנית הכנס וכולנו מאוד מאושרים ונרגשים, למרות שהכנס הוא בנובמבר. אז אם מי מכן מגיעה לכנס בבוסטון בנובמבר - אולי נתראה שם. * המאמר שהגשתי לכתב העת חזר אלי עם הצעות לrevisions שאני צריכה לסיים עד סוף הקייץ. אני חייבת לציין שהreviewers היו מקצועיים מאוד. הרשים אותי אחד מהם במיוחד, שניכר שמכיר היטב את הספרות בתחום הספציפי שכתבתי עליו והוא הכין רשימה של הצעות לתיקונים על פי קטגוריות. והנה באה השאלה שלי: אני צריכה להסביר ביתר פירוט מדוע אני משלבת בניתוח שלי טקסטים ספרותיים-היסטוריים (למשל רומנים היסטוריים, שירה וכו') עם טקסטים אקדמיים וסמי-אקדמיים. כלומר, אני טוענת שכל הטקסטים האלה שייכים לאותו שדה, מנהלים ביניהם רב שיח (שנמתח על פני תקופה ממושכת) ומהווים חלק מאותו השיח. בעצם, אני אומרת שטקסטים ספרותיים וגם טקסטים אקדמיים narrate history באופנים שונים אבל שמשלימים זה את זה (דוגמא: ההיסטוריה של העיר ירושלים בשיח הציוני באמצעות ז'אנרים שונים). אז חוץ מהיידן וייט ואולי גם הומי באהבא, יש הצעות לקריאה נוספת, אולי דווקא מתחום תורת הספרות או לימודי התרבות?