אפשר להצטרף???

אפשר להצטרף???

ביליתי שנה ושלושה חודשים בפורום לקראת הריון ופזלתי אליכם כל הזמן. זהינו הריון ביום שבת ואתמול בדיקת הדם הראתה בטא 156 (שבוע 4) מתאים לאיחור. יש לי ילד בן ארבע עוד מעט. ועכשיו לשאלות: עד אתמול החזה שלי היה על סף התפוצצות, נפוח וכואב. פתאום הבוקר הוא לא כאב ולא כל כך נפוח. מה קורה פה. האמת שאני זוכרת שבהריון הקודם לא היו לי שום תופעות ובגלל זה גיליתי בשבוע 7 . מה אתן אומרות ??? דבר נוסף מה עושים עם סחרחורת קלה? בהצלחה לכולנו והריון משעמם ותקין.
 

כרמיון

New member
תופעה ידועה ומוכרת

קורה שהשדיים מתנפחים ממש בהתחלה ואז "מתרגלים", לי קרה בדיוק אותו הדבר. יש כאלה שאצלן יש אחר כך עוד "קפיצת גדילה" של השדיים ואז שוב רגיעה. אגב, אני בסופו של דבר לא עליתי בכל ההריון אפילו מידה אחת בחזיה - וגם זה תקין.
 

nemesis27

New member
אני רק בשבוע 8+6 ועליתי כבר בשתי

מידות ב-CUP והבעיה היא שמאחר ומלכתחילה היה לי גדול אני עכשיו עכשיו נמצאת במידת המקסימום של C CUP & UP ונותר לי רק לקוות שזה לא יגדל עוד....
 

nemesis27

New member
רגע.... אז אם גם את....

אפשר לשאול איפה קונים חזיות יותר גדולות מ JJ85?
 

א R נ ב ת

New member
שלום לארנבונת

קודם כל מזל טוב.. כמו שתגלי בהמשך, ההריונות לא בהכרח דומים אחד לשני... אני מאמינה שהכאב בחזה עוד יחזור. אצלי הוא נעלם אי שם בחודש רביעי. לגבי סחרחורת - לשתות הרבה, לנוח, להקפיד לאכול טוב ולקחת כמובן ברזל - אולי יש לך קצת חוסר. שיהיה בהצלחה.
 
למעלה