אפשר להצטרף? וכבר לשאול..

אפשר להצטרף? וכבר לשאול..

אני איילה, אמא של יובל המקסים, בן חודש וחצי. אנחנו מאוד שמחים על הבית החדש שנפתח פה ורוצים לאחל בהצלחה. רציתי לשאול מה דעתכם על נדנדה לקטנצ'יק? זה נראה לי כיף ומעניין בשבילו להתנדנד ולראות מה קורה מסביב לא רק דרך הידיים של אמא או העריסה. אם כן, מה מומלץ ואיפה כדאי לקנות? תודה, איילה ויובלי.
 

עדי 4

New member
לנו יש נדנדה של גרקו

עם מנגנון לנדנוד אוטומטי. מאד ממליצה. טל ושיר מאד נהנו לשבת ולהתנדנד עליה. בתמונה טל בת חודשיים
 

dafgol

New member
הי איילה וברוכה הבאה ל../images/Emo82.gif חם

מזל טוב להולדת יובל !!!! ( מה עם תמונה ? משהו ? ) בר שלנו כבר בן 4 חודשים ומאוד נהנה בנדנדה שלו . כשהיה יותר קטן לא שמתי אותו הרבה זמן בנדנדה .....אומנם זה לא בזווית ישיבה אלא נשען כמו בסלקל ,שמתי אותו בנדנדה כשהייתי חייבת 2 ידים פנויות...או סתם כי רציתי לצלם.....
אנחנו קיבלנו את הנדנדה מתנה ( בברית....) אם אני לא טועה היא נקנתה ברב-קט. היום הוא אוהב לשבת בה ולצפות בטלוויזיה או כשהוא משחק עם אבא שלו (או כשאני יושבת מולו ועושה לו פרצופים.....) הנה תמונה מגיל חודש....
 

טוטי30

New member
איילה, לא'דעת בעניין נדנדה, אבל...

יש לנו כסא נדנדה שרוטט ומשמיע מוזיקה שקיבלנו מתנה כאן. אני מאוד ממליצה עליו, רועי יושב עליו שעות רגוע ומאושר. אין לי מושג אם יש את אותו סוג בדיוק בארץ, אבל אני מצרפת לך כאן קישור לאתר של babies r us עם תמונה ונתונים טכניים - אולי זה יועיל לך במשהו. אגב, אם את רואה "סקס בעיר הגדולה", זה אותו כסא שמרנדה השתמשה בו לבן שלה... בכל מקרה, בהצלחה ותודה, אני בטוחה שתמצאי כאן בית חם ופתוח!
 
לנו יש נדנדה של גרקו

זו נדנדה חשמלית עם שני משחקים על מגש שמשמש גם כמגן בטיחות. יש 3 מצבי שכיבה-ישיבה , 6 מהירויות ומוסיקה. לאביתר אין יותר מדי סבלנות לנדנדה-אבל יש לנו חברים שהבת שלהם פתחה עליה מאחז. היא נקנתה ברב-קט ועלותה 550 ש"ח.
 
תודה על התשובות ולגבי התמונה

אני מודה שמחשבים זה לא ממש הצד החזק שלי, אז אני אבקש מהחצי לטפל בעניין.מבטיחה לשים תמונה של יובלון הבונבון!
 
למעלה