אפשר להכין מסד נתונים באקסס ואח"כ להמיר אותו למסד נתונים של MSSQL?
י ילדה בלבן New member 24/1/03 #4 ברח לי התוכן ../images/Emo9.gif זה בהחלט אפשרי, אבל אם אתה בונה את המסד באקסס רק כדי להעביר אותו ל-SQLSRV (בלי להשתמש בכלל באקסס עצמו) אז רצוי לבנות אותו ישירות על SQLSRV. זה יחסוך לך הרבה כאב ראש.
ברח לי התוכן ../images/Emo9.gif זה בהחלט אפשרי, אבל אם אתה בונה את המסד באקסס רק כדי להעביר אותו ל-SQLSRV (בלי להשתמש בכלל באקסס עצמו) אז רצוי לבנות אותו ישירות על SQLSRV. זה יחסוך לך הרבה כאב ראש.