אפשר להכין מסד נתונים באקסס ואח"כ

ברח לי התוכן ../images/Emo9.gif

זה בהחלט אפשרי, אבל אם אתה בונה את המסד באקסס רק כדי להעביר אותו ל-SQLSRV (בלי להשתמש בכלל באקסס עצמו) אז רצוי לבנות אותו ישירות על SQLSRV. זה יחסוך לך הרבה כאב ראש.
 
למעלה