אפשר לבצע תיקון לWIN בלי למחוק את כל השאר?

s t a r k

New member
אפשר לבצע תיקון לWIN בלי למחוק את כל השאר?

יש לי WIN XP SP . המחשב פועל יותר לאט ועושה לפעמים בעיות מאז שהתחלתי להוריד את העידכונים הארורים של WINDOWS. אני מנסה לעשות להם UNINSTALL אבל התהליך מייגע.. אחד אחד... ולא נראה לי שכ"כ עוזר. יש דרך לתקן את WIN, להחזיר למצב ההתחלתי בלי לפרמט את המחשב? כי יש לי המון חומר עליו והצורב התקלקל. עשיתי BOOT מהדיסק של ההתקנה של WIN אבל הוא ביקש ממני לבחור PARTITION להתקנת התוכנה והיה נראה לי שכך אני אמחק את כל הדיסק , ולא היתה שום אפשרות אחרת מלבד זה. חוץ מאשר בשלב מוקדם יותר שהופיעה לכמה שניות האפשרות ללחוץF2 כדי לבצע AUTOMATED SYSTEM RECOVERY ? מה זה?
 

Roy M

New member
קודם תתקין תכנת ניקוי מעולה,

חינמית ומומלצת בשם Ccleaner ונקה את המחשב. סיכוי סביר שלא תצטרך לתקן דבר.
 

s t a r k

New member
התקנתי. מה פשר התוכניות האלו שמתחילות לי

עם WIN? לא כ"כ נראות לי.
 

s t a r k

New member
אם כבר התחלנו עם זה

הנה צילום של התהליכים שרצים אצלי. הכל תקין?
 

Roy M

New member
התכנה בטוחה לחלוטין להפעלה

ומנקה רק קבצים מיותרים מהרגיסטרי. אם אין לך ביטחון מלא, אתה בהחלט רשאי להסיר את ה-
מניקוי קבצי מערכת ולנקות רק כוננים ודפדפן.
 
אם לא חסר לך DLL כלשהו

אז ביצוע התקנה מתקנת , (כנראה) לא יתקן דבר. כמובן שבהגדרה ניתן לבצע REPAIR מדיסק התקנה מקורי (לא אימאג' ). גם אני מציע לך להשתמש ב CCLEANER, ואולי בנוסף לבצע איחוי ובדיקת רציפות של הדיסק הקשיח. בנוסף, ודא כי האיטיות אינה נובעת ממחסור בזיכרון.
 
לא הומלץ לך על זה...

בכל מקרה- בבקשה. כאן תתניע מהדיסק. בחר ב INSTALL ורק לאחר מכן לחץ R. (ה R הראשון זה קונסולת RECOVERY שאינה קשורה ). כדאי גם שיהיו לך גיבויים לקבצים. משך הזמן דומה לזמן התקנה. ובנוסף, חלק מהתוכנות ו/או דרייברים שלך ייפגמו, כך שתיאלץ להתקינן מחדש. בהצלחה
 

s t a r k

New member
ראה למעלה. התקנתי את המנקה. אתה יודע משהו על

התוכנות?
 
זיכרון המחשב שלך נמוך...

זיכרון המחשב שלך נמוך. כדאי שיהיה לך 512 מ"ב לפחות. חוץ מזה כדאי שיהיה לך SP2. לגבי תוכנות האתחול, אם תהליך כלשהו נראה לך חשוד, אתה יכול לברר את טיבו בגוגל (אני לא שמתי לב למשהו חשוד ).
 
למעלה