אפשר לבחור את מין הילוד--

magicwoman

New member
אפשר לבחור את מין הילוד--

אפילו דרך האינטרנט אפשר לבחור את מין היילוד כתבה בקישור
 

שויו

New member
בעיני זאת בדיחה גרועה מאד

מילא אם עושים את זה "על הדרך" אצל זוגות שכבר עושים הפריות מבחנה במילא (לא שאני חושבת שענין המין כל כך מעסיק אותם) אבל לעשות הפריה רק בשביל זה????????? עוד מעט יבחרו גם צבע שיער ועיניים וגובה ומשקל..... אני מכירה גם זוג ששילם בארץ הון תועפות על הפרדת זרע (לא חוקי) כדי לקבל בן אחרי 3 בנות וקיבל שוב בת. אמא ל- 3 בנים והרביעי בדרך.........
 

ענתש

New member
בגלל זה הסיכוי לא 100%

את הסינון אפשר לעשות גם לזרע (הפרדת זרע) וזה נעשה באותה השיטה - משתמשים בעובדה שזרעים של בנות עמידים יותר וזרעים של בנים מהירים יותר כדי למיין. בכל מקרה, זו שיטה חשובה מאין כמוהה שהיתרונות שלה עצומים עבור זוגות שלא יכולים להביא לעולם בנים/בנות בגלל מחלות גנטיות שקשורות במין העובר (שרק אחד המינים תמיד חולה) וזה יכול לחסוך להם הרבה מאד סבל. וזו לא הפעם הראשונה שהאנושות מנצלת משהו חשוב וטוב וחיובי למטרות שליליות (ע"ע אנרגיה אטומית, ע"י הנדסה גנטית)
 

1שילגיה

New member
אבל למה לא, בעצם?

זוגות שיש להם העדפה ברורה למין הילוד, ויש להם את הכסף, יכולים בעצם לבחור. מה פסול בכך? אגב, זה חוקי. אני לא חושבת שאני הייתי עושה את זה וגם אין לי כסף מיותר, אבל אני לא אביט על חברה בעין עקומה, אם היא תספר לי שהיה חשוב לה מין הילוד ושהיא בחרה דווקא בדרך זו.
 

עמית@

New member
כי זה פותח פתח בעייתי מאוד:

רק בנים, רק בלונדינים, רק חזקים ובלי אסתמה (נניח) נשמע לך טוב?
 

1שילגיה

New member
לא כזה סינון...

אבל בהחלט זוג שרוצה רק בת, יכול (תמורת הרבה כסף) לתכנן בת. אני לא אעשה את זה כמובן ("מעדיפה טיבעי"), אבל אני גם לא חושבת שזה פסול. וזוג שעושה תנוחות וחישובים (מי גומר ומתי, לפני/ אחרי הביוץ) למין הילוד - זה כן, ולשלם עבור כך, זה לא? לי אישית אין בעיה עם בחירה מראש של מין הילוד (לזוגות עשירים שממש לחוצים)...
 

עמית@

New member
אבל זה לא ייגמר בזה.. בחיים לא.

מהרגע שהאופציה ניתנת, הגבול נפרץ.
 

mishmish04

New member
סיפור אמיתי מהחיים . . . ../images/Emo7.gif

כשסיפרתי ל X בוסית שלי על כך שאנחנו נכנסים לטיפולי פוריות, היא עשתה פרצוף נורא "משתתף" ואמרה פחות או יותר ככה: אני כל כך מבינה כמה זה קשה לך. היינו צריכים לעבוד כל כך קשה כדי שטל תצא בת ולא בן שלישי. היינו כל הזמן עסוקים בחישובי ימים וביוץ והיינו צריכים להתאפק הרבה . . . זה שהיא X בוסית שלי, כבר אמרתי (כן, זו היא שהביאה חברה חיצונית כדי לעשות את הג'וב שלי, כשהייתי בשמירת הריון, והבהירה לי שאין לי לאן לחזור בסוף חופשת הלידה)? יש אנשים שחסרות להם צרות בחיים.
 

מירי א

New member
המבצע שלהם זה ממש "להיט"

מצחיקים, הרי מי שכבר מגיע לשלב של טיפולי פוריות ממש מעניין את הסבתא שלו מין העובר. אני מאוד רציתי בת מאז ומעולם, ואחרי חודשיים-שלושה של ניסיונות אמרתי קיבינימט, אני רק רוצה להיקלט ולעזאזל המין. אין לי שום דבר עקרוני נגד השיטות האלה - מי שיש לו כסף יכול לעשות איתו ממש הכל, חוץ מלהחיות מתים (וגם זה - נכון להיום), יותר מטריד אותי נשים שרצו מין מסוים ושהתברר שזה לא מה שרצו הן ממש נכנסות לאבל. בסדר, מותר להתבאס כי לא קיבלנו מה שרצינו, אבל זה לא שנתנו לנו במשלוח גלידה וניל במקום שוקו - זה הילד שלנו!! בשר מבשרינו!!
 
למעלה