אפשר לאכול לפני הרטלין שקולד?

andre la mousia

New member
אם אכלת אי פעם שוקולד רגיל, או במבה

אז אכלת מרגרינה (%30 מרגרינה בבמבה, אם אני לא טועה. SALVATION יודעת את המספרים המדוייקים) ומספר דומה בשוקולד. בשוקולד יש 50-60% סוכר לבן, רגיל. בכל קוביית שוקולד שאתה אוכל, תנסה "לראות" את הרכיבים מבעד לקובייה היפה והאסטתית. אבל אל תעצור כאן: תאכל את הקובייה, ותחוש את החומרים האלה שנמצאים שם, ואיך זה משפיע לך על כל אחד מהאיברים בגוף, החל מהלשון, השיניים, וכו', וכלה בעור, ובמוח, וברמת הקשב והרגישות. אפשר להרגיש את זה.
 

andre la mousia

New member
להיות אבא נותן לך כר נרחב לניסויים בבני אדם

1. לך לטיול מרתק עם ילדך לכל היום, כזה מרתק שישכח שהוא רעב 2. כשהוא עייף מאד, תן לו גלידה. 3. שים לב מה זה עושה לו. (אל תשכח את 3)
 

ש מים

New member
להיות הורה...

1. להיות הורה זו ההזדמנות והאפשרות הכי טובה וחזקה שלך - ללמוד על עצמך. 2. זה ביה"ס הכי יעיל וטוב לשיפור עצמי! 3. ללמוד "שליטה עצמית". "סבלנות", "רגישות", "חמלה", "אהבה", "מודעות" (לעמך ולאחרים). כן, זה לא קל. זה אפילו דורשני מאוד וקשה מאוד מאוד מאוד. אבל זה שווה מאוד, למי שאוהב אתגרים!
 

Mandarinit

New member
אני חושבת שאצלי האתגר יהיה

קודם כל לא לאבד את הילד. לא לשכוח אותו במכולת. לא לשכוח אותו אצל ההורים. לא לשכוח אותו בלובי של הבניין. בקיצור- אולי השיטה של האינדיאנים שהילד קשור כל הזמן במנשא להורה עד גיל כמהש יותר מאוחר- אולי יש בשיטה הזאת משהו.
 

Mikey Weiss

New member
אני בת 26 ולא הולכת להתחתן או להביא ילדים

בזמן הקרוב או הפחות קרוב. אבל לא יכולה להתחיל להסביר בכלל כמה זה מפחיד אותי.
 

Mikey Weiss

New member
לגבי הזמן הקרוב או הפחות קרוב?

זה בעיקר בגלל שכרגע מערכות יחסים ואני לא מסתדרות ביחד כל כך טוב. למה מפחיד אותי? גם בגלל הADHD ואפילו בעיקר, אני חושבת. אבל מכל מיני סיבות... חלקן הן פשוט תופעות לוואי של זה שלא ידעתי, ההערכה העצמית הנמוכה, מה אני חושבת על עצמי, המערכת המשפחתית שגדלתי בה כתוצאה מהלחצים של חוסר האבחון... עוררו בי חשש עמוק שאהיה "אמא רעה". ועם כל הבלאגן וחוסר הארגון שלי, אז בכלל. אבל בשביל מה אני הולכת לטיפול עכשיו.
 

פומיקי5

New member
כן, זה ידוע שסוכר, לעיתים קצת יכול לשגע

אם בא לך מתוק על הבוקר כדאי משו יותר טבעי כמו בננה או פירות יבשים (למרות שגם בהם יש הרבה מאוד סוכר) אבל זה קצת פחות הרסני מדברים שיש בהם סוכר לבן . קמח לבן וסוכר לבן הם מקום להמון היפראקטיביות (שקיימת בכל מקרה - כמובן) ורצוי לנסות להלחיף אותם ולראות יש המון המון חומר על זה באינטרנט .
 
למעלה