אפשר לאכול לפני הרטלין שקולד?

אפשר לאכול לפני הרטלין שקולד?

אתמול לקחתי את הרטלין עם מעדן 0% שמן אז ישבתי יפה בכיתה אבל לא אכלתי איזה 12 שעות ואיתי מזה רעבה בערב אז היום אחלתי לאכול יותר בבוקר אז קמתי ב6:30 וישר אכלתי מופין והיה שם שקולד בפנים ואז אכלתי בננה ואז אכלתי מעדן ולקחתי את הריטלין ואז יצאתי 7:40 לבית הספר איזה בלגן עשתי היום בכיתה כמה דברים נפלו לי המחרר נפל לי וכל הדפים היו על ריצפה ונגתי בדברים של המורה שהיה על השלחן שלה בי לעשים לב עד שהיה המרה לי מספיק ללחוץ על המחרר ו על מהדק מה זה אני גם על הריטלין עם H איזה ילדה בכיתה המרה שיש ל ADD ואז המורה אמרה איך זה אבל יש לך כתיבה טוב לא רואה שיש לך בעיות ואז היה המרה שהבחנתי עם זה מגיל קטן ואני המרתי שגם לאנשים מאוד חחמים יש ADD
 
אמממ

נשמע שאולי אכלת קצת יותר מידי סוכר על בטן ריקה. אצלי לפעמים הגוף היה מגיב ככה אבל בהחלט לא תמיד.
גידי
 

Yריבוש

New member
כן! שימי לב כיצד.

לוקחים את דיויד בקהאם, מפשיטים אותו מקלחים אותו, ומשכיבים אותו על המיטה. לוקחים קילו שוקולד מריר וממיסים אותו בכלי מעל אדים. מצננים מעט, (המרקם צריך להיות נוזלי) ומורחים את השוקולד על דיוויד בעזרת מברשת. בתום המריחה לוקחים את כדור הריטלין וחוצים אותו לשניים כאשר את שתי מחציות הכדור מניחים על הפיטמות שלו, מחצית לכל פיטמה. משחקים לו בפטמות עם הלשון, ותוך כדי,בולעים את הריטלין. לאחר מכן מלקקים לו את הגוף עד להרגשת שובע. שולחים את דיויד למקלחת, מודים לו על שיתוף הפעולה ומזמינים לו מונית. ממשיכים בשיגרה היומית. מקווה שהייתי לעזר.
 

05 מיכל

New member
יריבוש אני קוראת אותך לסדר!!!

חוץ מזה שאתה בפורום, אתה מדבר עם תלמידת תיכון קטינה. אז תרסן קצת את האסוציאציות שלך בדרך מהראש למקלדת.
 

ש מים

New member
מללללללך! ../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif

כפרה, אתה א-י-מ-פ-ר-י-ה
ואני מבקש, רשמית, להצטרף לקהל חסידיך! ואם תורשה לי במטוטא שאלונת קטנטנה: האם אפשר להשתמש באותו מתכון גם על/לגבי נעמי קמפבל (שוקולד לבן??) או קייט מוס (מוס שוקולד??...)
 

Yריבוש

New member
תודה אחי אבל.....

אני למלכות.......? וחסידות? אני לא חסיד של עצמי. כל מה שכתבתי בקטע שמעל הוא תוצר של מחשבה זמנית ומוטעית ביותר אשר פורשה בצורה מעוותת ע"י מוחי המוגבל והלא אובייקטיבי ולכן אני לא מגבה את הכתוב יותר מאשר את דעותיכם הסותרות או התומכות בה.
 

ש מים

New member
אין לי בעיה עם זה

למרות שזה לא המגרש הביתי המועדף עלי (אני יותר בעד הנגב והערבה). מתי
ואגב חסידוּת, חסידים ומלוכה: אני בעד מלך שממולך ע"י הנתינים ורב שנבנה ע"י קהל החסידים. כלומר - "דמוקרטיה עממית" ו-"צמיחה מלמטה", ולא "הצנחה פוליטית" או "שושלת מלכותית" (ע"ע ממלכת שרון
)
 

Yריבוש

New member
כלומר?

להעביר את הזקנה את הכביש אפילו אם היא מתנגדת.
נגב וערבה זה מגניב. אני הולך לאבק את התרמיל. עכשיו קצת לחוץ לי עם החופש הגדול והילדים, אולי נממש אחרי היום השני של החזרה לביה"ס? עד אז אני גם אסיים לאבק. ו....בקרוב אשלח מסר. שבת שלום.
 

ש מים

New member
או, נס! ואונס!

מכיוון שענית בשאלה, אני חייב להחזיר באותו מטבע (
: מכיר את האימרה שמורה אינו מורה מכוח תעודה (שיש לו או אין לו), אלא הודות לתמידיו? אז זה בדיוק ככה! גם מלך או רב... את הנה, "הוסמכת סרג'ו"
אחרי החזרה לבי"ס? אין בעיה. אבל אם זה ימי חול עלולים להווצר בעיות עם שטחי-אש (נסתדר אינשאללה. נרוץ בין הטילים!) לגבי שישי זה כבר יותר מסובך, כי אני מתאמן ומאמן. אבל אפשר לסחוב חלק מהקבוצה שלי (שאולי קוראת עכשיו את מה שאני כותב כאן. נכון, א'??
) ואז בשמחה רבה ביותר!
שבוע טוב!
 

ddeedee

New member
תודה שעזרת לי לצחוק קצת

קראתי את זה אתמול בערב אחרי יום מחורבן, שבו איבדתי ריכוז ובגלל זה גם איבדתי את הכרטיס אשראי שלי באיזושהי תחנת דלק ליד נתניה. ההודעה שלך קרעה אותי מצחוק והוציאה אותי מהכבדות שתפסה אותי בסיום עוד שבוע ומחשבה על עוד משהו שאיבדתי. אז תודה.
 

andre la mousia

New member
מדהים, וחבל, פשוט חבל.

אני חושב על כל ההורים שנותנים לילד שלהם גם ריטלין וגם סוכר, איזה חוסר אחריות והתעללות בילד! מצד אחד הם גורמים לו היפראקטיביות, מצד שני הם מרגילים אותו לקבל אנרגיה זמניה ממקורות מיידיים כך שקשה לו להתנתק מזה, ומצד שלישי הם דוחפים לו ריטלין כדי לרסן את ההתנהגות ה"טבעית" שלו. כמה פשוט לעקוב אחרי המזונות שדופקים לנו את החיים. כמה פשוט! ובכל זאת, כמעט כולם בוחרים להתעלם. להתעלם ולסבול, ולחיות את חייהם מתוך קונפליקט בלתי מודע. חבל.
 

ש מים

New member
טוב, אז לענייני דיומא...../images/Emo132.gif

האם ניתן להבין (מדבריך) שלא כדאי/אסור לתת ממתקים לילדים/אנשים היפרים/ADD ?? שוקראן!
 

andre la mousia

New member
ניתן להבין שצריך לבדוק מה משפיע עליך, ואיך!

לא לטשטש את הרגישות הקיימת שלך ושל אנשים מסביבתך אליך, לעצור לכמה שבועות/חודשים את כל ההרגלים (לא רק ה"רעים" או ה"טובים") לבדוק את עצמך, להכיר איזה אוכל עושה לך - מה. למשל, לאכול דברים בצורה הכי פשוטה שלהם. אם אתה אוכל שוקולד, קח קצת שוקולד 99%, תאכל רק את זה במקום כמה ארוחות. בלי קשר, בזמן אחר, כך 4 כפות שוקולד, ותאכל אותם ככה, בלי כלום (זאת בערך כמות הסוכר שיש בשורה של שוקולד "פרה"). בלי קשר, בזמן אחר, כך 2 כפות מרגרינה, ותאכל אותה ככה, בלי כלום (זאת בערך כמות המרגרינה שיש בשורה של שוקולד "פרה"). שים לב איך החיים שלך נראים בשעות הבאות, בימים הבאים. כמעט 70% מהאנשים פה לקחו אומגה 3 בצורותיה השונות, ורובם דיווחו על שינוי לכאן או לכאן. כלומר, הרגישות הזאת קיימת.
 

ש מים

New member
הרסת לי את התיאבון!

רק מלחשוב על אכילת 4 כפות מרגרינה (!!???) הרסת לי את התיאבון לשבוע!
 
למעלה