אפשר גם לשים כמה תמונות...?

מצב
הנושא נעול.

SPnage

New member
אפשר גם לשים כמה תמונות...?

אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
 

SPnage

New member
01

אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
01
תחנת רכבת בדאלאת, ויאטנם. העיירה נמצאת בגובה 1500 מטר ופעם היה לשם שירות רכבות. כיום הרכבת נוסעת 8 קילומטרים לאיזה כפר קטן וחוזרת.
 

SPnage

New member
02

אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
02
 

SPnage

New member
03

אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
03
קטר שחיכה לו בתחנה. נראה שהוא כבר לא בשימוש כיום.
 

SPnage

New member
04

אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
04
עוד זוית, בניין התחנה מאחורה.
 

SPnage

New member
05

אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
05
 

SPnage

New member
06

אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
06
 

SPnage

New member
07

אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
07
 

SPnage

New member
08

אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
08
מישהו בדיוק טיפל בקטר
 

SPnage

New member
09

אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
09
 

SPnage

New member
10

אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
10
 

SPnage

New member
11

אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
11
 

SPnage

New member
12

אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
12
אוטובוס עירוני בויאנטין, בירת לאוס.
 
תודה רבה איש../images/Emo70.gif

אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
תודה רבה איש

תמונות נהדרות של ציוד מענין
 

SPnage

New member
13

אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
13
רגע לא סיימתי, רק הפסקת אוכל. פה יש אוטובוס מוזר שראיתי לצד הדרך. מצטער על התמונות הלא מוצלחות, האוטובוס היה צמוד לשני בניינים ואם הייתי מתעקב עוד דקה ההסעה שלי היתה בורחת...
 

Golf Bravo

New member
טיולית - הגרסה הויאטנמית

13
רגע לא סיימתי, רק הפסקת אוכל. פה יש אוטובוס מוזר שראיתי לצד הדרך. מצטער על התמונות הלא מוצלחות, האוטובוס היה צמוד לשני בניינים ואם הייתי מתעקב עוד דקה ההסעה שלי היתה בורחת...
טיולית - הגרסה הויאטנמית
 

SPnage

New member
14

אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
14
שכחתי להוסיף את המיקום- Champasak village, Champasak Province, Laos P.D.R
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה