01אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
02אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
03אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
04אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
יופי של תמונה!04
עוד זוית, בניין התחנה מאחורה.
איזה עריכה צריך?יופי של תמונה!
אם יש לך אותה באיכות גבוהה, שווה לנסות ולשלוח ל- RailPictures, אחרי עריכה קצרה.
05אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
06אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
07אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
08אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
09אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
10אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
11אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
12אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
תודה רבה אישאפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
13אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
טיולית - הגרסה הויאטנמית13
רגע לא סיימתי, רק הפסקת אוכל. פה יש אוטובוס מוזר שראיתי לצד הדרך. מצטער על התמונות הלא מוצלחות, האוטובוס היה צמוד לשני בניינים ואם הייתי מתעקב עוד דקה ההסעה שלי היתה בורחת...
14אפשר גם לשים כמה תמונות...?
ראיתי שמאוד אוהבים פה תמונות של רכבות וכ', אבל כולם מביאים רק מאירופה או אמריקה. אז הנה משהו קצת אחר אם בא לכם לראות, מטיול קצר שחזרתי ממנו לפני מספר ימים.
שיא הטכנולוגיה המודרנית...14
שכחתי להוסיף את המיקום- Champasak village, Champasak Province, Laos P.D.R
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.