אפשר בבקשה הסבר לתרשים??

בבקשה סבתא אירית תרגום

את מתחילה מעיני שרשרת כמה אורך שאת צריכה ואז מתחילה לסרוג את הקוביות בהתאם להוראות. איפה שיש עיגול שחור זה אומר התחלה של קוביה. אני אכתוב לך את ההתחלה ותוכלי להמשיך משם: שורה 1: עיני שרשרת. שורה 2: 3 עיני שרשרת (מצטערת לא ספרתי כמה עמודים) ובצמוד לסרוג בכל עין עמוד כמספר העמודים שהם ציירו. בקצה השורה מסובבת את העבודה, סורגת 3 עיני שרשרת ואז על הצד עמודים עד שאת מגיעה לשרשרת הבסיס שסרגת ומתחברת אליה בעין מתה. ממקום החיבור עולה שוב עם 3 עיני שרשרת ויוצאת לריבוע נוסף. שורה 3: בסוף שורת הריבועים של השורה ה-2 את עולה עם עיני שרשרת למעלה כמו שהם ציירו וממשיכים את השרשרת עד שמגיעה ל-ר הראשונה מתחברת אליה בעין מתה וממשיכה אני חושבת שה-קו הקטן זה חצאי עמודים. עושה 4 חצאי עמודים או כמה שהם ציירו וממשיכה שוב עם עיני שרשרת עד ה-ר הבאה. השורה נגמרת בעמוד מרובע. בהצלחה. מפה ואילך חוזרים על שורות 2 ו-3 בהתאמה עד כמה שצריך. דרך אגב באותה צורה אפשר לעשות במקום רשת כזו מעמודים, רשת מחצאי עמודים גם יוצא מדליק.
 

iris3111

New member
פיענוח תרשים אז ככה

על שרשרת בסיס עולים עם 4 עיני שרשרת= עמוד ראשון מוסיפה עמוד בכח עין שרשרת 6 פעמים. מהעמוד האחרון עולה עם8 עיני שרשרת כאשר 4 עיני שרשרת אחרונים = עמוד אחד, ממשיכים עם עמוד בכל עין שרשרת (4)ו4 עמודים בעמוד האחרון שעשינו ליפני שעלינו למעלה.ומתחברים לעין שרשרת עשירית משם עולים עם 3 עיני שרשרת עמוד בכל עין שרשרת (5). ושוב עולים עם 8 עיני שרשרת.... בהצלחה
 
איריס ואמא של דפנה - פענחתן אותו תרשים?

כל אחת נתנה הוראות שונות לחלוטין. מה נכון?
 
ההוראות שלי הן לאותו דגם שרץ אצלנו בקומונה

כבר כמה שבועות. אני יכולה להוציא לכן הוראות מדוייקות באנגלית מהספר שלי, שגם בו יש לי את הדגם הזה גם בעמודים וגם בחצאי עמודים.
 

tova האחת

New member
אז ככה,שימו לב

קו, ועליו שני קווים זה עמוד כפול.קו קטן זה חצי עמוד.נקודה שחורה זו עין שרשרת, קו ארוך עם מספר קיווקווים זה עמוד כפול ומכופל -צריך לספור את הקיווקווים ולפי זה ללפף על המסרגה.אם עד כאן זה ברור, קריאת התרשים תהיה קלה.במידה וזקוקה לעזרה, תני עוד קריאה.
 

iris3111

New member
../images/Emo140.gifכמו שאמרתי ניסיתי הבנתי הסברתי

אני לא אתן הסבר אם אני לא בטוחה כדי לא להטעות. שמחה שזה הצליח לך סבתא אירית. עכשיו אני מחכה בסבלנות ליראות את המוצר המוגמר.
 
למעלה