אפשרי להפסיק לפנטז???

romantik1

New member
אפשרי להפסיק לפנטז???

לעיתים נדמה לי שהפלירטוטים ילוו אותי לנצח... קריצות העיניים, המבטים החושקים האלו, סימני השפתיים. לא תמיד זה נשלט, בכלל יש לנו הגברים בעיה לשלוט על זה. איך בכל זאת מקררים את המצב שהוא מתחיל להתחמם? הלכתי לפסיכולוגית בכדי להפסיק לפזול לצדדים אני רציני. ומי שיגיד "שהזין עומד השכל בתחת" סתם ירגיז כי לעיתים רבות זה לא קשור בכלל למצב הזין, אלא למשיכה מסוג אחר, גירוי אינטלקטואלי או הרגשה באמת טובה בפנים. איך עוברים ליד או עובדים עם אישה יפה מבלי לחשוק בה?
 
בדיוק כמו שאישה תעבור ליד גבר

כריזמאתי. לחשוק זה לא פשע, לפזול זה לא פשע. אלוהים ברא לנו שני עיניים ופה במטרה שנוכל לתקשר. חלק מהקומניקאציה שלנו היא המבט, השיחה וכ'.. השאלה כמה אנחנו מתעלים את זה למידה הנכונה לנו. ופה נכנס השכל וההגיון. ובאמת צריך לחשוב מהראש ולא מהזין, כדי לחשוב ותעל את זה במידה המתאימה לנו, מבלי לקחת סיכון מיותר למצב שלנו, כמו אם זה גירוי אינטלקטואלי, או פיזי בלבד. לכן לדעתי צריך לקחת את הכל בפורפורציה ולא להכנס ללחץ, מותר לחשוק מותר לרצות וכן ניתן לשלוט על זה, במידה שצריך. הלא אתה לא ילד קטן שצריך לנתב לו את הדרך נכון?! בוקר טוב.
 

a d q e

New member
פשוט מאוד

קח אותה בכוח , תקרע ממנה את הבגדים , תזרוק אותה על השולחן ותן לה בראש . אחרי שתעשה את זה איתה פעם כבר לא יבוא לך יותר עליה וכך הלאה .
 
למעלה