אפשרויות פיתוח של המטרונית..

מצב
הנושא נעול.

jarondl

New member
זה בסדר, גם רוחות רפאים מורידות ערכי נכסים

אנטנות משדרות תמיד..
הן משדרות גם כאשר התעבורה נמוכה.. לכן תמיד נפלטת מהן קרינה ולכן יותר אנטנות = יותר קרינה.

מעבר לזה, אם אנטנות אינן מסוכנות, מדוע אתה רשאי לתבוע ירידת ערך של הנכס שלך אם הקימו אנטנות בסמוך לביתך?

ואם אנטנות לא מסוכנות, תאמר לי בבקשה.. כמה אנטנות נמצאות ליד ביתהם של מקבלי ההחלטות ובכירי חברות הסלולר?
זה בסדר, גם רוחות רפאים מורידות ערכי נכסים
רוחות רפאים יכולות להוריד ערך של נכס ב30%.
מקור: האינדיפנדנט
 

amit1270

New member
דווקא השיקוע בפארק הכט לא קשור ל"קרינה"

אתה רוצה שיונה יהב יחטוף שבץ?

כשהוא הצליח סוף סוף בתחבולות ושקרים לכופף את הרכבת כך שתשקע את הרכבת הכבדה בפארק הכט, עכשיו אתה רוצה להעביר לו "קווי חשמולת מסרטנים" בתוך העיר?
דווקא השיקוע בפארק הכט לא קשור ל"קרינה"
אין בתי מגורים בקרבת התוואי והשיקוע הזה היה מחיר לא יקר (ואפילו די מוצדק) שהרכבת נאלצה לשלם תמורת הסכמתו לפרויקט החשמול החשוב בהרבה (מה גם שככל הידוע לי אין תלות ישירה בין הפרויקטים). מתנגדי החשמול כועסים על יונה יהב ורואים בהסכמתו כניעה.
 

luckydude

Active member
אם להיות רציניים לרגע...

אתה רוצה שיונה יהב יחטוף שבץ?

כשהוא הצליח סוף סוף בתחבולות ושקרים לכופף את הרכבת כך שתשקע את הרכבת הכבדה בפארק הכט, עכשיו אתה רוצה להעביר לו "קווי חשמולת מסרטנים" בתוך העיר?
אם להיות רציניים לרגע...
פרופיל הקרינה מחישמולת DC של רכבת קלה שונה מהותית ומשמעותית מחישמולת AC של רכבת כבדה מבחינת הסיכון הפוטנציאלי. עקרונית אין כמעט מגבלות על הקרינה מהמערכת של רכבת קלה לעומת רכבת כבדה שהתקן מחייב כל מיני הגנות ומרחקי בנייה/שהייה מהמערכת שלה.
 

raminec

New member
אני בטוח שאפשר בקלות למצוא מספיק מומחים

מישהו בדק את האופציה הזאת..
מבחינת עלויות + זמן וכו'?
אני בטוח שאפשר בקלות למצוא מספיק מומחים
באירופה שיכולים לתמחר די בקלות את עלות הקמת מערכת כזו, אם זה היה מעניין את מישהו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה