קספר.... ../images/Emo19.gif
עזוב, על האש... לא ממש זוכר מה קרה שם.. הוא היה די שפוך.. אתה ואני היינו קצת יותר בשליטה וקצת יותר מפוכחים ממנו... ברור שלא ליווינו אותו הביתה.. למה שנעשה את זה.. הוא היה אמנם שפוך אבל.. אבל... הרי על העץ... הוא שועל !!!! ושועלים הולכים לבד הביתה... ועוד ב-03:30 בלילה ?!?! אז זהו, השיכור פשוט שכח מה קרה שם!!!