אפריל 2021 בערוצי הסדרות של הוט

גםצופה

Member
מנהל
חיים ביחד
החל מיום ראשון ה-4.4 בשעה 21:25 ב-HOT3

וכל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV


"חיים ביחד" ("Life") היא דרמה בריטית חדשה של רשת ה-BBC. הסדרה נוצרה על-ידי המועמד לפרס הבאפט"א מייק בארטלט ומתרחשת באותו היקום של סדרת הלהיט עטורת השבחים של בארטלט – "דוקטור פוסטר".

בסדרה מככבים אליסון סטדמן ("גאווין וסטייסי", "אורפן בלאק"), פיטר דיוויסון ("דוקטור הו") ויקטוריה המילטון ("דוקטור פוסטר", "הכתר"), אדריאן לסטר ("הגשר", "היום שאחרי מחר") ומליסה ג'ונס ("קורוניישן סטריט").

הסדרה מתרחשת בבניין מגורים ישן בו מתגוררות ארבע משפחות שסיפוריהן נשזרים זה בזה. בבית משפחת ריינולדס, גייל (סטדמן) מתחילה לפקפק בנישואיה להנרי החולה (דיוויסון) לאחר מפגש עם חבר ותיק ביום הולדתה ה-70. בבית משפחת טיילור, האנה ההריונית (ג'ונס) חיה עם ארוסה כשאבי תינוקה אנדי (קלווין דמבה) חוזר במפתיע. דיוויד אסטון (לסטר) לא הצליח להתגבר על מותה של אשתו וכעת הוא הוזה אותה בכל מקום. בל סטון (המילטון), אישה גרושה ששינתה את שמה ויצאה לדרך חדשה (דמותה של אנה מ"דוקטור פוסטר"), מקבלת אליה את אחייניתה שעוברת לגור אצלה לאחר שאמה, אחותה של בל, ניסתה להתאבד.

עוד משתתפים בסדרה:

רקאל סטירלינג ("המשחק")

ארין קלימן ("סולו: סיפור מלחמת הכוכבים")

אדם ג'יימס ("דוקטור פוסטר", "להרוס אותך")

סיירה צ'אודרי

סוזנה פילדינג
.
 

גםצופה

Member
מנהל
מבוימים – Staged
החל מיום שני ה-5.4

כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV




"מבוימים" ("Staged") היא קומדיה בריטית שנוצרה על-ידי סיימון אוונס ופין גלין כתגובה למגבלות של תקופת הקורונה. אוונס גם משתתף בסדרה בתור עצמו. בעקבות הצלחת העונה הראשונה, הוזמנה עונה נוספת של שמונה פרקים ופרק ספיישל. שתי העונות והספיישל ישודרו רק ב-HOT!

בסדרה מככבים דיוויד טננט ("דוקטור הו", "ברודצ'רץ'") ומייקל שין ("הסקס של מאסטרס") בתור עצמם, ולצדם אוונס, אשתו של טננט ג'ורג'יה טננט ("הולבי סיטי"), בת זוגו של שין אנה לאנדברג ואחותו של אוונס לוסי איטון – כולם מגלמים את עצמם.

בששת פרקי העונה הראשונה, שלושת הכוכבים מנסים לבצע חזרות להעלאת הצגה באמצעות הזום ואוונס, הבמאי, מתקשה להשתלט על שני השחקנים הראשיים שלו.

בעונה השנייה של הסדרה מגלים שהעונה הראשונה הייתה סדרת טלוויזיה שהשחקנים צילמו ודיוויד ומייקל "האמיתיים" דוחפים להפקת עיבוד אמריקאי של הסדרה. הכל הולך חלק עד שהם מגלים שאף אחד בארה"ב לא רוצה לעבוד איתם והעונה מתמקדת בחיפוש השחקנים האמריקאים שיגלמו את דמויותיהם בגרסה ההוליוודית.


בסדרה משתתפים שחקנים מהשורה הראשונה שמגלמים את עצמם, כולל המועמד לאוסקר סמואל ל. ג'קסון ("ג'אנגו ללא מעצורים") וזוכת האוסקר ג'ודי דנץ' ("סקייפול") (עונה 1), והמועמד לבאפט"א סיימון פג ("הבנים"), זוכה האוסקר כריסטוף וולץ ("ממזרים חסרי כבוד"), זוכה ה"אמי" ג'ים פרסונס ("המפץ הגדול"), זוכת ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" פיבי וולר-ברידג' ("פליבג") וזוכת האוסקר קייט בלנשט ("הטייס") (עונה 2).
 

גםצופה

Member
מנהל
שיקגו Med – עונה 3 – Chicago Med

החל מה-26.3, ראשון-שבת בשעה 22:00, רק ב-HOT Zone


"שיקגו Med" ("Chicago Med"), דרמת בית החולים המצליחה של רשת NBC, נוצרה על ידי המפיק זוכה ה"אמי" דיק וולף (יוצר המותג הטלוויזיוני "חוק וסדר") והתסריטאי-מפיק מאט אולמסטיד ("NYPD"). השניים עומדים גם מאחורי מותג סדרות "שיקגו" – הכולל בין היתר את "שיקגו PD" ו"שיקגו Fire", המשודרות אף הן ב-HOT Zone.

הסדרה השלישית שנוצרה כחלק ממותג "שיקגו" הפכה אף היא להצלחה מסחררת וגרפה נתוני רייטינג גבוהים, שהובילו לחידושה לשמונה עונות.

"שיקגו Med" עוקבת אחר הרופאים ואחיות העובדים בחדר מיון שבמרכז הרפואי גפני שבעיר שיקגו, ונאבקים להציל את חייהם של החולים והמאושפזים. כמיטב המסורת, פרקי קרוס-אובר בין הסדרות מביאים עמם שלל פרצופים מוכרים ודמויות מ"שיקגו Fire" ו"שיקגו PD" שמגיעים להתארח.

בעונה השלישית של הסדרה וויל (ניק גלפאס, "חסרי בושה") מנסה לאזן בין העומס של תפקידו לבין מערכת היחסים החדשה שלו עם נטלי (טורי דה-ויטו, "שקרניות קטנות"); קונור (קולין דונל, "הרומן"), הכוכב העולה של כירורגיית הלב, נאלץ להתמודד עם תחרות קשה מצד מתמחה לב חדש; ד"ר צ'רלס (המועמד לגלובוס הזהב אוליבר פלאט, "פארגו") מחלים מהפגיעות הפיזיות והפסיכולוגיות של הפציעה שלו, אבל עדיין ממשיך לתפקד כמנטור של ריס (רייצ'ל דיפילו, "ג'יין הבתולה"), שמתמלאת בספקות לגבי המנטור שלה בעקבות פציעתו.
 

גםצופה

Member
מנהל
אזהרת מסע

החל מה-11.4, ימי ראשון בשעה 20:30 ב-HOT3

ובבכורה ב-9.4 ב-HOT VOD וב-NEXT TV


סדרת דרמת מתח פוליטית חדשה בשיתוף פעולה ראשון בישראל עם Netflix וגוף השידור הנורווגי TV2 . "אזהרת מסע" היא דרמת מתח המונה 10 פרקים, ובמרכזה סיפור חטיפתם של שלושה צעירים, שניים ישראלים ואחת נורווגית, בסיני על ידי ארגון דאעש. סיפור החטיפה, האולטימטום של החוטפים, הזמן שהולך ואוזל, מניעים את עלילת המתח לצד סודות ושקרים משפחתיים של הורי החטופים המשתפים פעולה למען הצלת ילדיהם כנגד כל הסיכויים. מדובר באחת ההפקות הגדולות והמושקעות ביותר שנעשו בישראל, אשר צולמה בעשרות ימי צילום גם בישראל וגם בנורווגיה.

הסדרה דוברת ארבע שפות: אנגלית, עברית, נורבגית וערבית והיא תשודר ב-HOT (ישראל), ב-TV2 (נורווגיה) וב-NETFLIX.

משתתפים: עמוס תמם, רותם אבוהב, גיל פרנק, דניאל ליטמן ורד פלדמן, הישאם סולימאן ונוספים לצד שחקנים נורווגים

יוצרי הסדרה: רונית ויס-ברקוביץ (ישראל), קירה הולם ג'והנסן (נורווגיה)

במאים: אורי ברבש (ישראל), סטיאן כריסטיאנסן (נורווגיה)
 

גםצופה

Member
מנהל
איך פגשתי את אמא – How I Met Your Mother

הסדרה במלואה
החל מה-11.4, ימי ראשון-חמישי ב-21:45

ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD


כל העונות של הסיטקום המצליח של רשת CBS מגיעות לשידור יומי ב-HOT קומדי סנטרל ו-HOT VOD. הסדרה נוצרה על-ידי צמד הכותבים השותפים קרטר בייס וקרייג ת'ומס, שיחד יצרו את הסדרה "משחקי גודווין" וכתבו לסדרות כמו "אבא אמריקאי" ו"אוליבר בין". הסדרה הפכה להצלחה אדירה עם למעלה מ-200 פרקים ו-30 מועמדויות לפרסי ה"אמי", מתוכן זכתה ב-10.

הסדרה מתרחשת בניו יורק ועוקבת אחר טד מוסבי (ג'וש רדנור) וקבוצת החברים הססגונית שלו: חברו הטוב מרשל (ג'ייסון סיגל, "קח את זה כמו גבר") ואשתו לילי (אליסון הניגן, "אמריקן פאי", "באפי ציידת הערפדים"), ברני רודף השמלות (זוכה ה"אמי" ניל פטריק האריס) ורובין חובבת הויסקי והסיגרים (קובי סמולדרס, "חברים מהקולג'").

הסדרה מתרחשת כסיפור שטד מהעתיד מספר לילדיו על איך הוא פגש את אמא שלהם. הסדרה כולה בנויה כסיפור המוביל את טד מכישלון לכישלון עד שהוא מוצא את האישה המיועדת לו. בין הזוג ארוך-השנים מרשל ולילי לבין ברני ההולל, טד נקרע בין רצונותיו הסותרים והקושי בלמצוא את האישה המושלמת.

לאורך עונות הסדרה מתארחים שחקנים וזמרים מפורסמים ואהובים, כגון:

בריטני ספירס, קייטי פרי, ג'ניפר לופז, ג'ון מנגיילו בריאן קרנסטון ועוד.
 

גםצופה

Member
מנהל
נשות הלעולם לא – The Nevers


החל מה-13.4, ימי שלישי ב-22:00 ב-HOT HBO

והחל מה-12.4, ימי שני ב-HOT VOD וב-NEXT TV


"נשות הלעולם לא" ("The Nevers") היא דרמת מד"ב חדשה של רשת HBO, שנוצרה על ידי התסריטאי עטור השבחים ג'וס ווידון ("הנוקמים", "באפי ציידת הערפדים"). זוהי הסדרה הראשונה שווידון יוצר לטלוויזיה מאז שנת 2013.

את הסדרה מובילים המועמדת לפרס ה"טוני" לורה דונלי ("זרה", "The Fall"), אוליביה וויליאמס ("מקביל", "בית הבובות"), אן סקלי ("נשים קטנות"), טום ריילי ("השדים של דה וינצ'י"), ג'יימס נורטון ("מראה שחורה", "מקמאפיה") והקומיקאי האהוב ניק פרוסט ("מת על המתים", "אישור מחלה").

עלילת הסדרה מתרחשת באנגליה הויקטוריאנית, בשנים האחרונות של שלטונה של המלכה ויקטוריה, כאשר מגפה חדשה תוקפת את העיר לונדון – אנשים, ובעיקר נשים, שבאורח פלא מקבלים כוחות על-אנושיים. חלק מהכוחות הם כוחות טובים וחלקם – מרושעים. האנשים שקיבלו את הכוחות נהפכים בן לילה למעמד הנמוך החדש שצריך להילחם על מקומו בחברה. אך הכוחות הללו מגיעים עם אויבים חזקים בהם ייאלצו אנשי המעמד החדש להילחם, ועם משימה שעשויה לשנות את העולם.

עוד משתתפים בסדרה:

המועמד ל"אמי" דניס או'הר ("סיפור אימה אמריקאי")

פיפ טורנס ("הכתר", "פולדארק")

אלינור טומלינסון ("ג'ק צייד הענקים")

זאקרי מומו ("דוקטור סליפ")

איימי מנסון ("עד עצם היום הזה")
 

גםצופה

Member
מנהל
יאנגר – עונה 7 – Younger

עונת הסיום
החל מה-19.4, ימי שני בשעה 21:25

ב-HOT3, ב-HOT VOD וב-NEXT TV


"יאנגר" ("Younger"), הקומדיה הרומנטית של רשת הכבלים TV Land, נוצרה על ידי זוכה ה"אמי" דארן סטאר, שחתום על הצלחות טלוויזיונית היסטריות כמו "סקס והעיר הגדולה", "בוורלי הילס 90210" ו"מלרוז פלייס". העונה השביעית והאחרונה של הסדרה הקומית מגיעה כעת ל-HOT3, ל-HOT VOD ול-NEXT TV.

עלילת "יאנגר" סובבת סביב לייזה (סאטון פוסטר, "Bunheads"), גרושה טרייה בת 40 שגירושיה הותירו אותה עם חובות כבדים. לאחר ניסיונות רבים וכושלים למצוא עבודה שתעזור לייצב מחדש את חייה, לייזה מבינה שהמראה הצעיר שלה יכול לעבוד לטובתה. היא מתחזה לבחורה בת 26, מתקבלת לעבוד אצל בוסית קשוחה (מרים שור, "האישה הטובה", "דמג'ס") ומצליחה לשטות כמעט בכולם, כולל בקולגה הצעירה שלה, קלסי (כוכבת "ליזי מקגווייר" הילארי דאף).

בעונה השביעית והאחרונה, לייזה נאבקת להישאר נאמנה לעצמה בעוד חייה האישיים מאיימים לעלות על שרטון. קלסי מגלה כישורים אמנותיים חדשים לאחר עיכוב מפתיע בהתקדמותה המקצועית.

העונה ישובו לככב:

דבי מזר ("הפמליה")

מולי ברנרד ("סאלי: נס על ההדסון")

ניקו טורטורלה ("The Following")

פיטר הרמן ("שוטרים בדם")

מרים שור ("האמריקאים")

צ'ארלס מייקל דיוויס ("המקוריים")
 

גםצופה

Member
מנהל
הסודות של איסטאון – Mare Of Easttown

החל מה-19.4, ימי שני בשעה 22:00

ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV


"הסודות של איסטאון" ("Mare Of Easttown") היא מיני-סדרה בת שבעה פרקים של רשת HBO שיצר וכתב בראד אינגלסבי ("הדרך חזרה", "אחים בדם") וביים קרייג זובל ("משחקי ציד").

בסדרה מככבת השחקנית האהובה זוכת האוסקר, ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" קייט וינסלט ("טיטאניק", "שמש נצחית בראש צלול"), ולצדה זוכת ה"אמי" ג'ין סמארט, זוכה ה"אמי" גיא פירס ("ממנטו", "נאום המלך"), ג'וליאן ניקולסון ("הסקס של מאסטרס", "אימפריית הפשע"), ואוון פיטרס ("סיפור אימה אמריקאי").

עלילת הסדרה עוקבת אחר מייר שיהאן (וינסלט), בלשית בעיירה הקטנה איסטאון שבפנסילבניה. מייר לוקחת פיקוד על חקירת רצח שהתרחש בעיירה. החקירה מסתבכת ומציבה מכשולים רבים ומייר, שמתמודדת עם חייה האישיים שמתפרקים, נאלצת לנווט דרכם. הסדרה חוקרת את הצד האפל של קהילות קטנות וקרובות ומספקת מבט אותנטי על האופן בו משפחה וטרגדיות עבר יכולות לעצב את ההווה.

עוד מככבים בסדרה:

פיליס סומרוויל ("מזל סרטן")

אנגורי רייס ("מראה שחורה", "ספיידרמן: השיבה הביתה")

סוסי בייקון ("13 סיבות", "כאן ועכשיו")

דיוויד דנמן ("סיפורי דגים", "המשרד")

קיילי ספייני ("Devs")
 

גםצופה

Member
מנהל
האמריקאים – עונה 6 – The Americans

עונת הסיום

החל מה-25.4

כל פרקי העונה ב-HOT VOD


העונה השישית והאחרונה של סדרת המתח עטורת שבחי המבקרים של FX, שהייתה מועמדת ל-18 פרסי "אמי" וחמישה פרסי "גלובוס הזהב", מצטרפת לחמשת העונות הראשונות הזמינות ב-HOT VOD.

עלילת הדרמה מתרחשת בשנות השמונים, תקופת המלחמה הקרה, ומגוללת את סיפורם של שני סוכני קג"ב החיים בארה"ב בזהות בדויה – אליזבת' (קארי ראסל, "פליסיטי") ופיליפ (מת'יו ריס, "אחים ואחיות") ג'נינגס. השניים מנהלים חיים כפולים, מגדלים את ילדיהם המתבגרים ובמקביל לוקחים חלק במבצעי ריגול מסוכנים.

בפתיחת העונה השישית משפחת ג'נינגס חווה משבר – אליזבת' עוד מאמינה במטרה לשמה נשלחו לארה"ב ומקבלת משימות מהמפעילה שלה בכדי לחבל בפגישת הפסגה של גורברצ'ב עם רייגן, בעוד פיליפ מנסה לחיות חיים נורמליים. כשאליזבת' מגלה את האמת על המשימות שהיא מקבלת, משפחת ג'נינגס נאלצת לקבל החלטה שתשנה את חייהם לנצח.

עוד מככבים בסדרה:

נואה אמריך ("המופע של טרומן")

הולי טיילור, לב גורן ("הסמויה", "NCIS")

קוסטה רונין ("הומלנד")
 

דיברגנט חדש

Well-known member
האמריקאים – עונה 6 – The Americans

עונת הסיום

החל מה-25.4

כל פרקי העונה ב-HOT VOD


העונה השישית והאחרונה של סדרת המתח עטורת שבחי המבקרים של FX, שהייתה מועמדת ל-18 פרסי "אמי" וחמישה פרסי "גלובוס הזהב", מצטרפת לחמשת העונות הראשונות הזמינות ב-HOT VOD.

עלילת הדרמה מתרחשת בשנות השמונים, תקופת המלחמה הקרה, ומגוללת את סיפורם של שני סוכני קג"ב החיים בארה"ב בזהות בדויה – אליזבת' (קארי ראסל, "פליסיטי") ופיליפ (מת'יו ריס, "אחים ואחיות") ג'נינגס. השניים מנהלים חיים כפולים, מגדלים את ילדיהם המתבגרים ובמקביל לוקחים חלק במבצעי ריגול מסוכנים.

בפתיחת העונה השישית משפחת ג'נינגס חווה משבר – אליזבת' עוד מאמינה במטרה לשמה נשלחו לארה"ב ומקבלת משימות מהמפעילה שלה בכדי לחבל בפגישת הפסגה של גורברצ'ב עם רייגן, בעוד פיליפ מנסה לחיות חיים נורמליים. כשאליזבת' מגלה את האמת על המשימות שהיא מקבלת, משפחת ג'נינגס נאלצת לקבל החלטה שתשנה את חייהם לנצח.

עוד מככבים בסדרה:

נואה אמריך ("המופע של טרומן")

הולי טיילור, לב גורן ("הסמויה", "NCIS")

קוסטה רונין ("הומלנד")
סיימתי ממזמן לראות את העונה ה-6, אז מה הם נזכרו עכשיו?
 

גםצופה

Member
מנהל
סיפורה של שפחה –The Handmaid's Tale

עונה 4


החל מה-29.4, ימי חמישי בשעה 21:25 ב-HOT3

ובשעות הבוקר ב-HOT VOD וב-NEXT TV



"סיפורה של שפחה" (The Handmaid's Tale""), סדרת הדרמה של רשת Hulu ואולפני MGM, מבוססת על רב המכר עטור הפרסים של הסופרת הקנדית המוערכת מרגרט אטווד ("עין החתול"). על העיבוד הטלוויזיוני אמון היוצר ברוס מילר ("4400", "The 100") ובתפקיד הראשי מככבת אליזבת' מוס ("מד מן", "קצה האגם").

"סיפורה של שפחה" מתרחשת בהווה דיסטופי בו חלק מארה"ב, שכעת מכונה "רפובליקת גלעד", נשלט על ידי משטר דתי קיצוני ומדכא. אחרי אסון סביבתי שגרם לירידה משמעותית בילודה, נשים הפכו לרכוש המדינה; אלה שעדיין מצליחות להרות נלקחות בכפייה לשרת כשפחות עבור זוגות מהמעמד הגבוה וזהותן נמחקת ומוחלפת בכינוי המשייך אותן לאדוניהן.

בעונתה הרביעית של הסדרה ג'ון הופכת למנהיגת מורדים הנלחמת ללא חת בעוולות של רפובליקת גלעד. הסיכונים שהיא נוטלת מעמידים בסיכון את חבריה המורדים ומאבקה להשיג צדק ונקמה מאיים לכלות אותה ולהחריב את הקשרים החשובים ביותר בחייה. כמה רחוק תהיה מוכנה ג'ון ללכת כדי להשיג את מבוקשה? מה היא תהיה מוכנה להקריב? ומי יסבול מההחלטות שהיא מקבלת?

מאז עלייתה הפכה "סיפורה של שפחה" לסמל המאבק ולמונח שמבטא התפכחות מול עוול ודיכוי. היא זכתה לביקורות מהללות ולהצלחה מסחררת בארץ ובעולם. במשך שלוש עונותיה היא גרפה שני פרסי "גלובוס הזהב" ו-15 פרסי "אמי", ביניהם פרס הדרמה הטובה ביותר, השחקנית הטובה ביותר, בימוי ותסריט. כך הותירה חותם נוסף בהיסטוריה של הטלוויזיה, כשהייתה לסדרת הסטרימינג הראשונה לזכות בקטגוריית "הדרמה הטובה ביותר".

לצדה של מוס ישובו לככב בעונה הרביעית גם זוכת ה"אמי" אן דאוד ("הנותרים"), זוכה הבאפט"א ג'וזף פיינס ("שייקספיר מאוהב"), אלכסיס בלדל ("בנות גילמור"), איבון סטרהובסקי ("צ'אק", "דקסטר"), מקס מינגלה ("הרשת החברתית"), או.טי פגבנל ("Looking"), סמירה וויילי ("כתום זה השחור החדש"), זוכה ה"אמי" בראדלי וויטפורד ("הבית הלבן"), מדלין ברואר ("כתום זה השחור החדש") וסם ג'ייגר ("הורים במשרה מלאה", "למה נשים רוצחות").
 

דיברגנט חדש

Well-known member
סיפורה של שפחה –The Handmaid's Tale

עונה 4


החל מה-29.4, ימי חמישי בשעה 21:25 ב-HOT3

ובשעות הבוקר ב-HOT VOD וב-NEXT TV



"סיפורה של שפחה" (The Handmaid's Tale""), סדרת הדרמה של רשת Hulu ואולפני MGM, מבוססת על רב המכר עטור הפרסים של הסופרת הקנדית המוערכת מרגרט אטווד ("עין החתול"). על העיבוד הטלוויזיוני אמון היוצר ברוס מילר ("4400", "The 100") ובתפקיד הראשי מככבת אליזבת' מוס ("מד מן", "קצה האגם").

"סיפורה של שפחה" מתרחשת בהווה דיסטופי בו חלק מארה"ב, שכעת מכונה "רפובליקת גלעד", נשלט על ידי משטר דתי קיצוני ומדכא. אחרי אסון סביבתי שגרם לירידה משמעותית בילודה, נשים הפכו לרכוש המדינה; אלה שעדיין מצליחות להרות נלקחות בכפייה לשרת כשפחות עבור זוגות מהמעמד הגבוה וזהותן נמחקת ומוחלפת בכינוי המשייך אותן לאדוניהן.

בעונתה הרביעית של הסדרה ג'ון הופכת למנהיגת מורדים הנלחמת ללא חת בעוולות של רפובליקת גלעד. הסיכונים שהיא נוטלת מעמידים בסיכון את חבריה המורדים ומאבקה להשיג צדק ונקמה מאיים לכלות אותה ולהחריב את הקשרים החשובים ביותר בחייה. כמה רחוק תהיה מוכנה ג'ון ללכת כדי להשיג את מבוקשה? מה היא תהיה מוכנה להקריב? ומי יסבול מההחלטות שהיא מקבלת?

מאז עלייתה הפכה "סיפורה של שפחה" לסמל המאבק ולמונח שמבטא התפכחות מול עוול ודיכוי. היא זכתה לביקורות מהללות ולהצלחה מסחררת בארץ ובעולם. במשך שלוש עונותיה היא גרפה שני פרסי "גלובוס הזהב" ו-15 פרסי "אמי", ביניהם פרס הדרמה הטובה ביותר, השחקנית הטובה ביותר, בימוי ותסריט. כך הותירה חותם נוסף בהיסטוריה של הטלוויזיה, כשהייתה לסדרת הסטרימינג הראשונה לזכות בקטגוריית "הדרמה הטובה ביותר".

לצדה של מוס ישובו לככב בעונה הרביעית גם זוכת ה"אמי" אן דאוד ("הנותרים"), זוכה הבאפט"א ג'וזף פיינס ("שייקספיר מאוהב"), אלכסיס בלדל ("בנות גילמור"), איבון סטרהובסקי ("צ'אק", "דקסטר"), מקס מינגלה ("הרשת החברתית"), או.טי פגבנל ("Looking"), סמירה וויילי ("כתום זה השחור החדש"), זוכה ה"אמי" בראדלי וויטפורד ("הבית הלבן"), מדלין ברואר ("כתום זה השחור החדש") וסם ג'ייגר ("הורים במשרה מלאה", "למה נשים רוצחות").

"סיפורה של שפחה": כל מה שצריך לדעת לקראת העונה הרביעית

איך הפציעה של ג'ון תשפיע על המאבק שלה? האם כל מי שברח מגלעד לקנדה יישאר שם? מה יקרה לסרינה והמפקד ווטרפורד? וכמה אנחנו קרובים לסיום הסדרה? לקראת עליית העונה החדשה של "סיפורה של שפחה", אספנו את כל התשובות לשאלות הכי בוערות

 
נערך לאחרונה ב:
למעלה