אפרופרו פאריז

c h u k i e

New member
אפרופרו פאריז

איזה רובעים מומלצים מבחינת מיקום? מצאתי רשימה של רובעים לפי מספרים שלא כל כך עוזרת לי... אשמח לקבל המלצות לגבי רובעים ומלונות מרכזיים.
 
פריז

רובע 1 - מוזיאון הלובר רובע 2 - בין מוזיאון הלובר, הפסאז'ים, מרכז פומפידו ובית האופרה. רובע 3-4 - המארה, רובע יהודי, אזור בילויים של גייז, כמה מוזיאונים ובניינים יפהפיים רובע 5 - הרובע הלטיני, נוטר-דאם, הפנתיאון רובע 6 - סן ז'רמן, גני לוקסמבורג רובע 7 - מגדל אייפל, אזור האנוואליד רובע 8 - שאנז אליזה, שער הניצחון רובע 9 - בית האופרה ובתי הכלבו הגדולים רבעים 10 עד 20, רבעים חיצוניים יותר, אם כי שוליים של כמה מהם נוגעים ברבעים החיצוניים ויכולים להיות נעימים מאוד לשהות ובדרך כלל גם זולים יותר. מי נוסעים ובאילו גילאים, כמה נוסעים, מה התקציב, מהן המשאלות לגבי אזורי לינה - מרכזי? בילויים? שקט? כל מיני שאלות שיעזרו לכוון אותך למקום המתאים לך.
 
שתי הצעות

"לא ממש יקר" לא אומר לי הרבה. טווח המחירים לחדר זוגי או לחדר שיש בו שתי מיטות יחיד נפרדות מתחיל בסביבות ה-65 אירו. ליד כנסיית האנוואליד ומגדל אייפל: http://www.hoteldefrance.com בגבול הרובע הלטיני, אזור פחות מרכזי אך יפה והמלון זול יותר: www.hotelgobelins.com
 
למעלה