אפרופו תמונות..הנה "ה" תמונה

vmax*

New member
אפרופו תמונות..הנה "ה" תמונה

אולי נכריז עליה התמונה של החודש? יש למישהו בולמים קדמיים להשאיל?
 

alfred

New member
נו, טל שביט בוודאי היה שמח לגלות

שהוא צדק בעניין אמינותם של הכלים האיטלקיים (למרות שראינו את זה בערך 7532 פעם).
 

vmax*

New member
איזה כלי....

היה שורד את זה אם בכלל??
 

vmax*

New member
מה קורה?

הייתם אמורים לתת תגובה ונהיה פה שקט?
 
למעלה