אפרופו תמונות..הנה "ה" תמונה אולי נכריז עליה התמונה של החודש? יש למישהו בולמים קדמיים להשאיל?
V vmax* New member 25/7/01 #1 אפרופו תמונות..הנה "ה" תמונה אולי נכריז עליה התמונה של החודש? יש למישהו בולמים קדמיים להשאיל?
A alfred New member 25/7/01 #2 נו, טל שביט בוודאי היה שמח לגלות שהוא צדק בעניין אמינותם של הכלים האיטלקיים (למרות שראינו את זה בערך 7532 פעם).
נו, טל שביט בוודאי היה שמח לגלות שהוא צדק בעניין אמינותם של הכלים האיטלקיים (למרות שראינו את זה בערך 7532 פעם).