אפרופו ברך - מה יש לכם לספר לי על מדרסים?

אילת39

New member
אפרופו ברך - מה יש לכם לספר לי על מדרסים?

הבנתי שלהרבה מהחיילים הקרביים יש מדרסים. יש המלצות על סוג שמותאם במיוחד לספיגת זעזועים? מה ואיפה קניתם? יש משהו שאני יכולה לקנות בלי שהוא יהיה איתי? הוא אמור להגיע הביתה רק בעוד שבועיים ואני יודעת שמדרסים בהתאמה אישית מוכנים כשבועיים לאחר לקיחת המידות, מה שאומר שהוא יהיה חודש בלי מדרסים. בהתחשב במצב הברך - נראה לי שעדיף שיהיה לו משהו, אפילו זמני, כמה שיותר מהר. מה עושים בינתיים? תודה מראש
 

מאש4

New member
קנינו

בעצם הזמנו מדרסים יום לפני הגיוס שלו. זה לוקח 3 שבועות עד שזה מוכן. הם לוקחים לו מידה בגבס ומכינים מדרס שמתאים בדיוק לו ונעל הצבאית. זה עולה 1400 ש"ח לחיילים ויש החזר מהקופה (במאוחדת כ 450 ש"ח החזר). כמובן שצריך להתרגל לזה אבל זה כנראה עוזר אח"כ כשיש מעמסה על הרגליים. בכל מקרה אמרתי לבן שלי שאם יש לו כאבי ברכיים שלא יזניח ויבקש לראות אורטופד.
 

isvi

New member
טורקיז קיבל סוג של מדרסים מהחובש

בחודש הראשון לטירונות בקיץ האחרון,כך שלדעתי "משהו זמני" הוא בר השגה מהחובש מבחינתו
 
אצלינו קיבל הפניה מהצבא,ועשה על חשבון הצבא

קיבל אפשרות לצאת בחמישי ובמקום עשו.ד"א גם לחיילצ'יק שלנו יש בעיות ברך ולשם שינוי הצבא התייחס ברצינות,עשה מיפוי עצמות,שלחו אותו לפזיוטרפיה,וכל זאת כי התעקש שלא ניקח אותו פרטי.רק אל תזניחו...
 

eeleel

New member
מדרסים

אני במכבי. עם הפניית רופא זה בערך 200 ש"ח. (עשיתי לעצמי). האם יש לילד בעיה אורטופדית? פלאטפוס? הצבא בודק את זה ואם לא ציין - כנראה שאין. אינני רופאה אבל הבעיה נראית לי שייכת למאמץ ולא למבנה אורטופדי, לכן מדרסים אני לא בטוחה שהם הכתובת. בכלל, לפני שגייסתי את הבן הראשון נתנו לי חברות אמהות רשימת ציוד לקניה. נפלתי.... לא הבנתי על מה מדובר. מישהוא לא נורמלי - אני או הם. בעצה אחת עם הבן החלטנו לא לקנות כלום. וכך היה. שום דבר מהרשימה לא היה רלוונטי, כולל מדרסים. אגב, היה ברשימה משהוא נגד זעה ברגליים וזה בני מבקש ואין בידי את הרשימה. יש המלצות? בקיצור, הניחי למדרסים לדעתי. חבל על ההוצאה והטרטור.
 

ע ו מ ר 4

New member
ואני עם הצעה אחרת.

מכיון שלא הגיע עם בעייה אורטופדית כלשהיא... מכיון שהיה בגיבוש ובטח שלא היה קל שם...ויתכן שגם שם וגם השבוע בשטח...והמיפגש המתמיד שבן ברך לאדמה...עשו מעט את שלהם...כואב ולא נראה טוב. מה שאני עשיתי ולא למען האורטופדיה...לאדום הוצע מחברים שכדאי לקנות מדרסים בסופרפארם...למען האחיזה הנוחה יותר של הרגל...במיוחד במסעות. ...לא קשר לבעיות רגליים...כי לא היו וגם כיום לא. ואכן קניתי בסופארם מדרסים טובים במידת הנעל שלו...שהוכנסו כלאחר כבוד אל הנעל...ויצרו תמיכה נוחה יותר שם בפנים. מה שחשוב כעת שידע להגיד במקום הנכון והזמו הנכון שיראו את הברך שלו.
 

סמדר בנ

New member
עשינו בהזמנה

כי היו שברי מאמץ. לא יודעת מה לומר על כאלו שהם מהמדף. סביר שמקלים קצת אבל המותאמים אישית מן הסתם עדיפים. כפי שכתבה עומר, גם אני לא בעד להסתיר בעיות כאלו, במיוחד בברכיים. קודם כל הבריאות.
 

מאקי

New member
שלנו עצר בדרך מהדרום הביתה בהרצליה ולקחו לו

מידה... ושישי אחרי זה הבאנו לו בביקור אבל לא לשאול אותי איפה זה בהרצליה..זה היה לפני 3 שנים וחצי.... אבל זה מקום שכנראה מאודדד מוכר... וחוץ מזה תיכף שעת ט"ש.. ומחזיקים לכם אצבעות שהברך יותר פסדר...
 

אילת39

New member
הזמנתי לו בינתיים היום מחגור

מדרסים בולמי זעזועים ...יותר טוב מכלום. וקניתי גרב לברך ומשחה...בתקווה שאוכל להביא לו בשבת. אין טעם שיסתיר את הבעייה עם הברך במיוחד לאור העובדה שהוא התגייס עם ברך תקינה. זה משהו שקרה שם וצריך להיות מטופל. שעת ט"ש לא תהיה כי הם בשטח עד יום חמישי
הכל דבש.
 

ע ו מ ר 4

New member
ירוק בקבוק הורישה לי

את התיק שלה. יש למשיהו קשרים עם אנשים שמפעילים עגלות גלידה...בשיתןף קרפ צרפתי....וופל בלגי... הו כאן שכאלה בערב לדור צעיר....חברה מזכרון. יש לכם עוד מידע על שכאלה? אשמח לשמוע במסר כדי לא לעשות פרסומת.....ואם אפשרי עד מחר לשעת צהריים...יהיה משובח.
 

רחל33

New member
אדומי ומדרסים גם אצלנו...

סגה בלתי נגמרת, כבר החליף בשרות 3 פעמים מדרסים, אלה מהרצליה לא ממש טובות אבל בבצרה בחנות הנעליים עושים מדרסים וגם מחדשים במהלך הצבא זה במסגרת האחריות שלהם, שווה ביותר. לא ממש יקר, אבל צריך לדאוג שתהיה תמיכה כי אחרת גם הסחוסים נשחקים. וזה כבר סרט אחר. ויש גם המלצה נוספת מדודות שיש מדרסים מערוץ הקניות מעין חצי מדרס אומרים שמצויין אבל לא נוסה בצבא. לשיקולכם.
 
למעלה