אפקטיביות בעריכת טקסים

מרים1

New member
אפקטיביות בעריכת טקסים

רוצה להעלות לדיון את נושא - אפשקטיביות חינוכית לתלמידים בעריכת טקסים במילים אחרות האם כאשר אנחנו עורכים טקס בבית הספר בנושא מסויים (ולא משנה איזה) האם הוא אפקטיבי, האם התלמיד מפנים משהו מכך, למעט ה"שעה החופשית" וכו´ אשמח לשמוע את דעתכם
 
מרים,

מזמן אני חושבת שזה הופך לסיוט הרעיון העומד מאחורי .. יפה שכל ילד יעמוד לפחות פעם בשנה על הבמה ויופיע בפני כל בית הספר. אבל האם זה שווה את כל הכרוך? לא כל מורה מוכשר להיות גם תסריטאי, עורך, במאי, כיאוגרף, מפיק, עורך מוסיקלי, תפאורן ועוד.. מה עוד שהטקס צריך להתאים לכיתות א´ ,גם לכיתות ו´ (אצלנו ח´) וגם למבוגרים (מורים והורים שבאים לצפות ) ואחרי שהמורה ליקטה, ערכה, כתבה תסריט, מגיעות החזרות או למעשה, שעות לימוד המבוזבזות על חזרות בהתחלה זה נחמד, אבל מהר מאוד ... יוצא לכולם (המורה והילדים) מכל החורים האפשריים (סליחה על הדימוי..) ואחרי המופע, תמיד יהיה מישהו לא מרוצה.. המורה .. הוציאה את נשמתה, תרתי משמע, כדי לְרַצות את כולם אבל גם אנשים שזה מקצועם יתקשו לרצות קהל יעד כל כך רחב בתנאים העומדים לרשות מורה בודד. שב"ש וחג שמח,
 

nira85

New member
על חשיבותם של טקסים

נזכרתי בקטע מתוך הנסיך הקטן שעוסק בחשיבותם של טקסים. מצרפת קישורים בנושא.
 

תמי12

New member
טקסים.

נכון שלטקסים לא תמיד יש את האפקטיביות הנכונה והרצויה הן בקטעים האומנותיים והן בטקסטים. את זה אפשר לציין באותו יום כיום שיא עם פעילויות מגוונות בכיתה או ברמת השכבה אבל... מתי כל בית הספר נפגש ? מתי יש הזדמונות למנהלת לאסוף את כולם יחד ולברך ועוד? מתי יש מקום לציין תלמידים על פעילות מסויימת ועוד כאלה? חשבי על זה. חג שמח! תמי.
 
למעלה