אפליה או תחרות הוגנת? ועדת הכלכלה תדון ביבוא

מצב
הנושא נעול.

ronezra

New member
אפליה או תחרות הוגנת? ועדת הכלכלה תדון ביבוא

אפליה או תחרות הוגנת? ועדת הכלכלה תדון ביבוא
אפליה או תחרות הוגנת? ועדת הכלכלה תדון ביבוא אוטובוסים
יצרני האוטובוסים הישראלים טוענים: אם אגד תייבא אוטובוסים ניאלץ לפטר עובדים ■ מחירו של אוטובוס מיובא נמוך ב-15 אחוז מזה שמיוצר בישראל

עדת הכלכלה של הכנסת תקיים מחר (ב') דיון מיוחד לקראת מכרז ההצטיידות החדש של אגד. יצרניות האוטובוסים הישראליות "הארגז" ו"מרכבים" טוענות כי המכרז מפלה את היצרניות הישראליות, ויוביל לפגיעה קשה בהן. יו"ר "הארגז" חגי שלום מזהיר כי המכרז יפחית את הייצור בשניים המפעלים ויביא לפיטורים של עובדים ישראלים.

לטענתו, בכל העולם מגינים על יצרניות אוטובוסים מקומיות, כפי שהיה בישראל עד כה. דבריו של שלום נאמרו בתגובה לעמדתו של יהודה אלבז, ראש אגף תחבורה ציבורית במשרד, שהבהיר באחרונה כי מכרזי ההצטיידות של אגד ודן לא יעוכבו, אולם יתקיימו דיונים כדי להגן על יצרנים ישראלים במכרזים עתידיים.

אלבז גם הזכיר כי הרכישה של האוטובוסים ממומנת מכספי ציבור. החשש העיקרי של יצרני האוטובוסים נובע משינוי בעלויות הייצור. אם בעבר היה זול יותר לייצר אוטובוס בישראל מאשר לייבא אותו בשלמותו מחו"ל, היום הדברים נראים אחרת ויבוא אוטובוסים משתלם יותר מבחינה כלכלית.

כך, למשל, השבוע החל יבוא אוטובוסים של תמסה (Temsa) הטורקית במחיר שאמור להיות נמוך ב-10% עד 15% ממחירים של אוטובוסים ישראליים. עד סוף השנה יימסרו כבר 25 אוטובוסים של תמסה בישראל. תמסה תציע בישראל אוטובוס עירוני נמוך רצפה, אוטובוס בינעירוני ומיניבוס תיירותי. אבל תמסה אינה החברה היחידה שמתכננת להיכנס לענף.


http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.2163095
 

droriko

New member
לא זרקו כבר את האלבז הזה?

אפליה או תחרות הוגנת? ועדת הכלכלה תדון ביבוא
אפליה או תחרות הוגנת? ועדת הכלכלה תדון ביבוא אוטובוסים
יצרני האוטובוסים הישראלים טוענים: אם אגד תייבא אוטובוסים ניאלץ לפטר עובדים ■ מחירו של אוטובוס מיובא נמוך ב-15 אחוז מזה שמיוצר בישראל

עדת הכלכלה של הכנסת תקיים מחר (ב') דיון מיוחד לקראת מכרז ההצטיידות החדש של אגד. יצרניות האוטובוסים הישראליות "הארגז" ו"מרכבים" טוענות כי המכרז מפלה את היצרניות הישראליות, ויוביל לפגיעה קשה בהן. יו"ר "הארגז" חגי שלום מזהיר כי המכרז יפחית את הייצור בשניים המפעלים ויביא לפיטורים של עובדים ישראלים.

לטענתו, בכל העולם מגינים על יצרניות אוטובוסים מקומיות, כפי שהיה בישראל עד כה. דבריו של שלום נאמרו בתגובה לעמדתו של יהודה אלבז, ראש אגף תחבורה ציבורית במשרד, שהבהיר באחרונה כי מכרזי ההצטיידות של אגד ודן לא יעוכבו, אולם יתקיימו דיונים כדי להגן על יצרנים ישראלים במכרזים עתידיים.

אלבז גם הזכיר כי הרכישה של האוטובוסים ממומנת מכספי ציבור. החשש העיקרי של יצרני האוטובוסים נובע משינוי בעלויות הייצור. אם בעבר היה זול יותר לייצר אוטובוס בישראל מאשר לייבא אותו בשלמותו מחו"ל, היום הדברים נראים אחרת ויבוא אוטובוסים משתלם יותר מבחינה כלכלית.

כך, למשל, השבוע החל יבוא אוטובוסים של תמסה (Temsa) הטורקית במחיר שאמור להיות נמוך ב-10% עד 15% ממחירים של אוטובוסים ישראליים. עד סוף השנה יימסרו כבר 25 אוטובוסים של תמסה בישראל. תמסה תציע בישראל אוטובוס עירוני נמוך רצפה, אוטובוס בינעירוני ומיניבוס תיירותי. אבל תמסה אינה החברה היחידה שמתכננת להיכנס לענף.


http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.2163095
לא זרקו כבר את האלבז הזה?
 

droriko

New member
עם החברות מחול היו כל כך טובות

אפליה או תחרות הוגנת? ועדת הכלכלה תדון ביבוא
אפליה או תחרות הוגנת? ועדת הכלכלה תדון ביבוא אוטובוסים
יצרני האוטובוסים הישראלים טוענים: אם אגד תייבא אוטובוסים ניאלץ לפטר עובדים ■ מחירו של אוטובוס מיובא נמוך ב-15 אחוז מזה שמיוצר בישראל

עדת הכלכלה של הכנסת תקיים מחר (ב') דיון מיוחד לקראת מכרז ההצטיידות החדש של אגד. יצרניות האוטובוסים הישראליות "הארגז" ו"מרכבים" טוענות כי המכרז מפלה את היצרניות הישראליות, ויוביל לפגיעה קשה בהן. יו"ר "הארגז" חגי שלום מזהיר כי המכרז יפחית את הייצור בשניים המפעלים ויביא לפיטורים של עובדים ישראלים.

לטענתו, בכל העולם מגינים על יצרניות אוטובוסים מקומיות, כפי שהיה בישראל עד כה. דבריו של שלום נאמרו בתגובה לעמדתו של יהודה אלבז, ראש אגף תחבורה ציבורית במשרד, שהבהיר באחרונה כי מכרזי ההצטיידות של אגד ודן לא יעוכבו, אולם יתקיימו דיונים כדי להגן על יצרנים ישראלים במכרזים עתידיים.

אלבז גם הזכיר כי הרכישה של האוטובוסים ממומנת מכספי ציבור. החשש העיקרי של יצרני האוטובוסים נובע משינוי בעלויות הייצור. אם בעבר היה זול יותר לייצר אוטובוס בישראל מאשר לייבא אותו בשלמותו מחו"ל, היום הדברים נראים אחרת ויבוא אוטובוסים משתלם יותר מבחינה כלכלית.

כך, למשל, השבוע החל יבוא אוטובוסים של תמסה (Temsa) הטורקית במחיר שאמור להיות נמוך ב-10% עד 15% ממחירים של אוטובוסים ישראליים. עד סוף השנה יימסרו כבר 25 אוטובוסים של תמסה בישראל. תמסה תציע בישראל אוטובוס עירוני נמוך רצפה, אוטובוס בינעירוני ומיניבוס תיירותי. אבל תמסה אינה החברה היחידה שמתכננת להיכנס לענף.


http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.2163095
עם החברות מחול היו כל כך טובות
אז חברות התחבורה מזמן היו זונחות את הארגז ומרכבים ועוברות אליהן. אבל למשרד התחבורה אכפת רק לחסוך בכסף.
 

ronezra

New member
האוטובוסים של מטרופלין תוצרת ישראל או חו"ל

עם החברות מחול היו כל כך טובות
אז חברות התחבורה מזמן היו זונחות את הארגז ומרכבים ועוברות אליהן. אבל למשרד התחבורה אכפת רק לחסוך בכסף.
האוטובוסים של מטרופלין תוצרת ישראל או חו"ל
ושל אגד .
 

droriko

New member
מי שבוחרת להביא אוטובוס מחול זכותה המלאה

האוטובוסים של מטרופלין תוצרת ישראל או חו"ל
ושל אגד .
מי שבוחרת להביא אוטובוס מחול זכותה המלאה
כל חברה עושה את השיקולים שלה, מה האלבז הזה צריך לדחוף את שלו? יאללה שיקח את כספי הפרישה ויעזוב אותנו בשקט.
 

ronezra

New member
תגיד לי מה אתה עצבני ,תענה לעניין במקום לגופו

מי שבוחרת להביא אוטובוס מחול זכותה המלאה
כל חברה עושה את השיקולים שלה, מה האלבז הזה צריך לדחוף את שלו? יאללה שיקח את כספי הפרישה ויעזוב אותנו בשקט.
תגיד לי מה אתה עצבני ,תענה לעניין במקום לגופו
של אדם ... הבנו בפעם הראשונה שאתה לא מחבב אותו .
 

droriko

New member
לך בטח ובטח שאני לא חייב לענות

רשיון נהיגה בדרגה D, יש לך?
לך בטח ובטח שאני לא חייב לענות
ותאמין לי שאני יודע עליך מספיק דברים בשביל להשפיל אותך עד אפר,אבל בגלל שהמנהלים דרשו ממני להיות ילד טוב אני אכבד את בקשתם
 

ronezra

New member
אם התכוונת אליי אז דע לך שאתה בצרות

לך בטח ובטח שאני לא חייב לענות
ותאמין לי שאני יודע עליך מספיק דברים בשביל להשפיל אותך עד אפר,אבל בגלל שהמנהלים דרשו ממני להיות ילד טוב אני אכבד את בקשתם
אם התכוונת אליי אז דע לך שאתה בצרות


השפלות שלך שוות כקליפת השום ,כי הם רק בראש שלך .
 

ronezra

New member
אז ככה אני ממש נהנה מהאוטובסים של מטרופלין

תגיד לי מה אתה עצבני ,תענה לעניין במקום לגופו
של אדם ... הבנו בפעם הראשונה שאתה לא מחבב אותו .
אז ככה אני ממש נהנה מהאוטובסים של מטרופלין
מהחדשים , תענוג ....לא יודע איזה תוצרת ומאיפה ,פשוט נהנה .

קונקוס סתם זבל של אוטובוסים .

אגד בינוני לחלוטין .
 

mister K

New member
ברור, כי מטרופולין "הכי טובים"...


אז ככה אני ממש נהנה מהאוטובסים של מטרופלין
מהחדשים , תענוג ....לא יודע איזה תוצרת ומאיפה ,פשוט נהנה .

קונקוס סתם זבל של אוטובוסים .

אגד בינוני לחלוטין .
ברור, כי מטרופולין "הכי טובים"...

אם יצבעו את המאן ברק 21 של ואוליה בצבעי מטרופולין (דגם שקיים בשתי החברות), אז בטח מבחינתך הוא בן רגע יהפוך מאוטובוס זבל לאוטובוס מהנה.

שלא לדבר על זה שבכל חברה יש כמה סוגים של אוטובוסים במפרטים שונים, אבל מה זה משנה לך...
 

ronezra

New member
הטובים בסוף מנצחים


ברור, כי מטרופולין "הכי טובים"...

אם יצבעו את המאן ברק 21 של ואוליה בצבעי מטרופולין (דגם שקיים בשתי החברות), אז בטח מבחינתך הוא בן רגע יהפוך מאוטובוס זבל לאוטובוס מהנה.

שלא לדבר על זה שבכל חברה יש כמה סוגים של אוטובוסים במפרטים שונים, אבל מה זה משנה לך...
הטובים בסוף מנצחים



קדימה מטרופלין .
 

droriko

New member
אה זה הוא?

ברור, כי מטרופולין "הכי טובים"...

אם יצבעו את המאן ברק 21 של ואוליה בצבעי מטרופולין (דגם שקיים בשתי החברות), אז בטח מבחינתך הוא בן רגע יהפוך מאוטובוס זבל לאוטובוס מהנה.

שלא לדבר על זה שבכל חברה יש כמה סוגים של אוטובוסים במפרטים שונים, אבל מה זה משנה לך...
אה זה הוא?
חבל שאין לי זיכרון טוב כמו שלך,זה היה חוסך ממני ויכוחי סרק עם כל מיני פה
 
החברות מחו"ל לעומת הישראליות

עם החברות מחול היו כל כך טובות
אז חברות התחבורה מזמן היו זונחות את הארגז ומרכבים ועוברות אליהן. אבל למשרד התחבורה אכפת רק לחסוך בכסף.
החברות מחו"ל לעומת הישראליות
החברות בחו"ל זולות יותר ובחלק מהמקרים גם טובות יותר.
עובדה הרבה מהחברות הסעה קונות תוצרת חוץ דוגמא איריזר טמסה.
את דן ואגד המדינה "אנסה" לקנות תוצרת הארץ. למרות שבמרכב הישראלי יקר יותר ונחות יותר בחלק מהדגמים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה